IKM uke 13 ♥️

Jeg regnet egentlig EL i går, og skulle vært 1 dpo i dag.
MEN, i går kom alle symptomene jeg vanligvis får etter EL: ømme bryst, EL slimet helt borte(det er bare helt hvitt). Så regnet med da at EL var søndag, og jeg er da 2dpo i dag.
Tenker jeg rett? :happy6

Jeg regnet egentlig EL i går, og skulle vært 1 dpo i dag.
MEN, i går kom alle symptomene jeg vanligvis får etter EL: ømme bryst, EL slimet helt borte(det er bare helt hvitt). Så regnet med da at EL var søndag, og jeg er da 2dpo i dag.
Tenker jeg rett? :happy6
Ja, om EL var søndag blir mandag one day post ovulation osv :)

Vet ikke om jeg skal teste etter EL neste pp - tror jeg ble bare mer forvirret av det jeg :hilarious: men dasier jeg 2dpo i dag, også tenker jeg ikke på det før 12dpo. God plan :hilarious:
Jeg klarer ikke å la være å loggføre alle parametre som går - er alt for nysgjerrig! Så her testes og tempes og sjekkes det etter alle kunstens regler :p
Men så er visst syklusen min også litt rar, så da blir det sikkert mer interessant å følge med enn om den hadde vært helt regelmessig standard 14+14 dager ;)

DPO-land går sååååp treeeegt..3DPO, snaaaart 4..lenge igjen til testing. Men gøy at flere nærmer seg, det betyr at vi snart kan starte stirrejakten på leit etter desemberspirer :hello2 :Heartred:santa
Er 6 DPO og føler det går snegle tregt :dead: Har så lyst å være lengre fremme å begynne å teste:D

I natt var jeg SÅ varm, trodde jeg skulle svette ihjel. Andre som har slike symptom? Regner med det er progesteron nivået som gjør det, men kan hende vi brygger på noe i denne familien også :hungover: Vanskelig å vite, men er hjemme med sykt barn.

Er 6 DPO og føler det går snegle tregt :dead: Har så lyst å være lengre fremme å begynne å teste:D
I natt var jeg SÅ varm, trodde jeg skulle svette ihjel. Andre som har slike symptom? Regner med det er progesteron nivået som gjør det, men kan hende vi brygger på noe i denne familien også :hungover: Vanskelig å vite, men er hjemme med sykt barn.
Jeg er 1dpo og prøver å ikke tenke på at dere som ligger foran synes det går tregt :p
Jeg blir markant varmere med progesterontilskudd. Ser det på tempkurven blant annet - den er aldri så stabil og så høy (bortsett fra da jeg var gravid, da, men det kom senere gradvis gjennom svangerskapet)!

Jeg er 1dpo og prøver å ikke tenke på at dere som ligger foran synes det går tregt :p
Jeg blir markant varmere med progesterontilskudd. Ser det på tempkurven blant annet - den er aldri så stabil og så høy (bortsett fra da jeg var gravid, da, men det kom senere gradvis gjennom svangerskapet)!
Synes ikke det var så vanskelig 1,2,3,4 dpo, men etter 5dpo så synes jeg tiden går skikkelig tregt :hilarious:

Jeg temper ikke, men skulle sikkert gjort det skjønner jeg :p

Når starter dere testinga? Venter ennå på testene i posten, synes de tar i overkant lang tid :hilarious:

Når starter dere testinga? Venter ennå på testene i posten, synes de tar i overkant lang tid :hilarious:
Jeg har allerede svidd av opp til flere... selv om jeg vet at det er fysisk umulig å få positiv 5dpo.

I en ideell verden så ville jeg ha testet 9 dpo, men det klarer jeg ikke. Med første fikk jeg antydning til "noe" kveld 8dpo, og positiv test 9 dpo. Med andre positiv 9dpo.. og med den vi mistet positiv 10 dpo + digital på samme urin.

Kan ikke helgen bare komme, sånn at jeg får et svar???

Vil egentlig vente til typ 10dpo, men kan være det ryker en på 8 eller 9.

Back
Topp