guttemamma5
Glad i forumet
Så gøy at vi er flere «eldre», selv om det ikke er noe fint ordJeg kommer etter, fyller 37 i oktober![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy at vi er flere «eldre», selv om det ikke er noe fint ordJeg kommer etter, fyller 37 i oktober![]()

Det tror jeg også! Veldig spent på blodprøver som skal tas om en uke og så i starten av neste syklus. De gir jo ingen fasit, men kan nok påvirke optimismen en smuleMen vi skal få det til likevel![]()
Ja, om EL var søndag blir mandag one day post ovulation osvJeg regnet egentlig EL i går, og skulle vært 1 dpo i dag.
MEN, i går kom alle symptomene jeg vanligvis får etter EL: ømme bryst, EL slimet helt borte(det er bare helt hvitt). Så regnet med da at EL var søndag, og jeg er da 2dpo i dag.
Tenker jeg rett?![]()
Vet ikke om jeg skal teste etter EL neste pp - tror jeg ble bare mer forvirret av det jegJa, om EL var søndag blir mandag one day post ovulation osv![]()
men dasier jeg 2dpo i dag, også tenker jeg ikke på det før 12dpo. God plan 
Jeg klarer ikke å la være å loggføre alle parametre som går - er alt for nysgjerrig! Så her testes og tempes og sjekkes det etter alle kunstens reglerVet ikke om jeg skal teste etter EL neste pp - tror jeg ble bare mer forvirret av det jegmen dasier jeg 2dpo i dag, også tenker jeg ikke på det før 12dpo. God plan
![]()
Er 6 DPO og føler det går snegle tregtDPO-land går sååååp treeeegt..3DPO, snaaaart 4..lenge igjen til testing. Men gøy at flere nærmer seg, det betyr at vi snart kan starte stirrejakten på leit etter desemberspirer![]()
![]()
Har så lyst å være lengre fremme å begynne å teste
Vanskelig å vite, men er hjemme med sykt barn.Er 6 DPO og føler det går snegle tregtHar så lyst å være lengre fremme å begynne å teste
![]()
Jeg er 1dpo og prøver å ikke tenke på at dere som ligger foran synes det går tregtI natt var jeg SÅ varm, trodde jeg skulle svette ihjel. Andre som har slike symptom? Regner med det er progesteron nivået som gjør det, men kan hende vi brygger på noe i denne familien ogsåVanskelig å vite, men er hjemme med sykt barn.
Synes ikke det var så vanskelig 1,2,3,4 dpo, men etter 5dpo så synes jeg tiden går skikkelig tregtJeg er 1dpo og prøver å ikke tenke på at dere som ligger foran synes det går tregt
Jeg blir markant varmere med progesterontilskudd. Ser det på tempkurven blant annet - den er aldri så stabil og så høy (bortsett fra da jeg var gravid, da, men det kom senere gradvis gjennom svangerskapet)!

Hei. Blir 37 i år jeg ogsåSå gøy at vi er flere «eldre», selv om det ikke er noe fint ord![]()
Haha, jeg veeeet! Og du beviser jo nå at vi andre på 37 også skal få det tilHei. Blir 37 i år jeg også![]()

Ja. Og det skjer denne måneden herHaha, jeg veeeet! Og du beviser jo nå at vi andre på 37 også skal få det til![]()
Håper håper håperJa. Og det skjer denne måneden her![]()

Jeg har allerede svidd av opp til flere... selv om jeg vet at det er fysisk umulig å få positiv 5dpo.Når starter dere testinga? Venter ennå på testene i posten, synes de tar i overkant lang tid![]()
Vil egentlig vente til typ 10dpo, men kan være det ryker en på 8 eller 9.Når starter dere testinga? Venter ennå på testene i posten, synes de tar i overkant lang tid![]()