Skravletråd

Ble sint fordi guttungen ikke ville kle på seg til barnehagen idag og vi var på nippet til å bli forsinket. Den evig dårlig samvittigheten. Det gjorde vondt å levere han i barnehagen etter en slik morgen. Verste var at han egentlig var i godt humør hele tiden også frem til jeg ble sint :sad015

Noen som vil komme med noe forslag til et navn som kan passe til Milena? Altså dobbelt navn? Kan være enten før eller etter :Heartred Vi har 10+ dobbeltnavn til gutter men 0 navn annet enn Milena hvis det blir ei jente:schocked028 Alle forslag tas i mot med stor takk! :D

Spørsmål til de av dere som har født flere barn: Når fødte dere iforhold til termin?
Gjerne skriv for hvert barn!

Med nr 1 fødte jeg 3 uker før termin (uke 37+3) og er derfor spent på om jeg kan tørre å håpe på å føde før termin denne gangen også!

Orker ikke gå over
Jeg har en sønn på 10 mnd som ble født i uke 32+2. Tenker mye på dette nå å håper på å slippe prematur igjen om alt går bra. Har gått kjempefint med mini altså men det var slitsomt å bli innlagt i 10 dager men beskjed om å holde han lengst mulig inne for så å få kontrabeskjed nå skal han ut. Ble prøvd satt igang i 3 dager før det ble hastekeisersnitt

Noen som vil komme med noe forslag til et navn som kan passe til Milena? Altså dobbelt navn? Kan være enten før eller etter :Heartred Vi har 10+ dobbeltnavn til gutter men 0 navn annet enn Milena hvis det blir ei jente:schocked028 Alle forslag tas i mot med stor takk! :D

Louise Milena
Elise Milena
Ada Milena
Milena Isabell
Milena Olava
Ella Milena
Lilly Milena
Helle Milena

Var de jeg kom på i farta :)

Jeg har en sønn på 10 mnd som ble født i uke 32+2. Tenker mye på dette nå å håper på å slippe prematur igjen om alt går bra. Har gått kjempefint med mini altså men det var slitsomt å bli innlagt i 10 dager men beskjed om å holde han lengst mulig inne for så å få kontrabeskjed nå skal han ut. Ble prøvd satt igang i 3 dager før det ble hastekeisersnitt
Skjønner at det må ha vært slitsomt! Så bra alt gikk bra! :Heartred Håper spiren her blir i magen til hvertfall uke 37! Men trenger ikke drøye så veldig etter det! :P

Forrige svangerskap slet jeg med ekstremt mye vann i kroppen fra midten av 2.trimester til fødsel, bekkenløsning, kraftig svangerskapskløe (fra uke 21 som var veldig tidlig) hvor jeg ikke fikk sove noen ting på flere døgn og bare klødde meg til blods; før jeg igjen sluknet av utmattelse. Sånn holdt jeg på frem til fødsel. Slet også med eksem som blusset noe veldig opp i løpet av graviditeten og flyttet seg til nye områder. Hadde også mye tull med blodtrykk og målinger som gjorde meg om til en sprettball mellom jordmor og Sykehuset. I tillegg var jeg så stor og tung at folk kom til meg og trodde jeg var på overtid når jeg bare var 22 uker på vei:wacky:
Hadde også hyperemisis fra uke 6-14 så krysser fingrene for at vi ikke trenger det denne gangen :arghh:

Håper derfor inderlig at jeg slipper å gå igjennom disse mindre hyggelige tingene og får et fint svangerskap helst uten mye plager! (Og gjerne helst uten å drøye for lenge :D )

Noen milde symptomer tas imot med glede nå altså! Men uff ble litt stressa jeg nå.. jo mer jeg ramset opp på lista her.. hadde nesten fortrengt det meste av dette :nailbiting::wtf: men men! Overlykkelig over å ha mageboeren boende hos meg enda! Feirer hver dag jeg får bære h*n ❤️

Jeg hadde så mye murring i korsryggen i går at jeg ble livredd. Hadde nemlig smerter der før MAen sist. Men håper og tror det skyldes at jeg satt på en hard stol på kurs hele dagen. Merker at jeg er MYE mer redd og stressa denne gangen, siden jeg mista sist. Prøver å trøste meg med at jeg har mer symptomer, og prøver å huske at murring og mildt ubehag i livmor som oftest er gode tegn :dontknow :smiley-angelic001

Er det andre som sliter med mye redsel for å miste?

Jeg hadde så mye murring i korsryggen i går at jeg ble livredd. Hadde nemlig smerter der før MAen sist. Men håper og tror det skyldes at jeg satt på en hard stol på kurs hele dagen. Merker at jeg er MYE mer redd og stressa denne gangen, siden jeg mista sist. Prøver å trøste meg med at jeg har mer symptomer, og prøver å huske at murring og mildt ubehag i livmor som oftest er gode tegn :dontknow :smiley-angelic001

Jaaa. Jeg er ganske redd for det.. er ikke noe gøy!!
Hadde murringer og litt ubehag i går. Kjenner det stresser meg. Håper det er gode tegn ja? :-p
Skjønner at du er ekstra stresset da, når du har mistet før :-( ❤️

Hei - er ny her :greet025 Jeg har mistet alle mine tre tidligere svangerskap og engster meg for hvert eneste hint av ubehag i magen, så skjønner deg godt. Har også hatt litt rosa utflod og en dråpe friskt blod på mandag (samme dag som jeg fikk se hjerteslagene til spiren på ultralyd). Gynekologen ba meg komme tilbake på mandag igjen slik at vi kan følge med - blir derfor veldig redd for om hun har sett noe hun ikke ville fortelle meg.

Er så redd for å miste at jeg synes det er vanskelig å konsentrere meg om noe annet :confused:

Hei - er ny her :greet025 Jeg har mistet alle mine tre tidligere svangerskap og engster meg for hvert eneste hint av ubehag i magen, så skjønner deg godt. Har også hatt litt rosa utflod og en dråpe friskt blod på mandag (samme dag som jeg fikk se hjerteslagene til spiren på ultralyd). Gynekologen ba meg komme tilbake på mandag igjen slik at vi kan følge med - blir derfor veldig redd for om hun har sett noe hun ikke ville fortelle meg.

Er så redd for å miste at jeg synes det er vanskelig å konsentrere meg om noe annet :confused:
Uff så utrolig tungt! Jeg har bare mistet den ene gangen, og håper det blir med den :sorry: Ikke hatt noe blødning- men blødninger kan jo være uskyldig også, krysser fingrene for deg:Heartred hvor langt er du på vei? Skal ha TUL i 7+3 og 9+0 selv.

Den har kommet snikende. Ultralyd om 5 dager og kjenner jeg begynner faktisk å grue meg litt.

Uff så utrolig tungt! Jeg har bare mistet den ene gangen, og håper det blir med den :sorry: Ikke hatt noe blødning- men blødninger kan jo være uskyldig også, krysser fingrene for deg:Heartred hvor langt er du på vei? Skal ha TUL i 7+3 og 9+0 selv.
Takk :Heartred Er 6+4 i dag - stemte sånn ca med den gynekologen målte på mandag så prøver å roe nervene med at det tross alt er et godt tegn (selv om det er tidlig)

Ja, er kjempe bekymret for å miste igjen.
De siste dagene har jeg begynt å frykte at de finner en tom gestasjonssekk på TUL om et par uker..

Back
Topp