Det går bra her også. Men kjenner på nervøsiteten altså!Hvordan går det med dere som fortsatt er her inne?![]()
Idag er jeg 4+5.
Hvordan har du det? Har du symptomer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går bra her også. Men kjenner på nervøsiteten altså!Hvordan går det med dere som fortsatt er her inne?![]()
Det går bra. Veldig trøtt om dagen bare. Med deg da?Hvordan går det med dere som fortsatt er her inne?![]()
Det går bra her også. Men kjenner på nervøsiteten altså!
Idag er jeg 4+5.
Hvordan har du det? Har du symptomer?![]()
Så bra at det går godt med dereDet går bra. Veldig trøtt om dagen bare. Med deg da?![]()

Så godtHer går det foreløpig braMed deg da?

Vet ikke helt hvordan det går her.. Fikk plutselig to mye svakere tester i går, en babyplan og en rfsu, så har forberedt meg på å miste igjen, mens dagens rsfu var plutselig mye sterkere igjenHvordan går det med dere som fortsatt er her inne?![]()
Har tenkt samme som deg at jeg har så veldig lite symptomer sammenlignet med de andre svangerskapene, synes det og svingene tester er ganske skummelt..
Ja, håper det går bra for oss alle! Er en berg og dalbane!Vet ikke helt hvordan det går her.. Fikk plutselig to mye svakere tester i går, en babyplan og en rfsu, så har forberedt meg på å miste igjen, mens dagens rsfu var plutselig mye sterkere igjenHar tenkt samme som deg at jeg har så veldig lite symptomer sammenlignet med de andre svangerskapene, synes det og svingene tester er ganske skummelt..
Men som du sier, enn så lenge er vi gravide!![]()

Håper detJa, håper det går bra for oss alle! Er en berg og dalbane!![]()
![]()
Hvis det faktisk går bra og jeg har så lite symptomer, skal jeg ikke klage!Nei, det er jo i så fall fantastiskHåper detHvis det faktisk går bra og jeg har så lite symptomer, skal jeg ikke klage!

Så bra at det går godt med dere![]()
Jeg synes jeg har altfor lite symptomer ift tidligere svangerskap, og blir redd for å miste igjen. Prøvde å ta Cb digital i dag, fikk 2-3 og er 5+0. Vet det er tidlig, så tar ny på mandag. Skal prøve å nyte helga, for NÅ er jeg jo gravid. Tørster mye og er helt sykt varm, samt sover dårlig som jeg gjør når jeg er gravid. Ellers lite å spore. Får prøve å nyte.
Ønsker dere en flott helg! Håper det flytter inn noen flere her ila helga![]()

Er det bare meg eller føles det litt skummelt å henge her inne på terminforum så tidlig?
Jeg har mistet to ganger på 1,5 år, og er livredd for å miste igjen. Men jeg har sånn behov for å ha noen andre enn mannen å prate med, vurderer faktisk å fortelle det til moren min selv om det er altfor tidlig. Kanskje jeg skal vente til over helga og teste stigningen før jeg forteller henne![]()
Skjønner godt hva du mener. Jeg har vært åpen om de to gangene jeg har mistet i ettertid når jeg har fått det på avstand. Men hvis jeg forteller det tidlig denne gang, blir det nok kun til min mor, føler ikke det er så skummelt å «si det høyt» til henne. Orker ikke si det til flere for så at de skal "mase" om hvordan det går selv om de mener det godt.Synes nesten det er skumlere å si noe høyt. For da må du også fortelle alle på ett tidspunkt hvis det ikke skulle gå. På forumet trenger du ikke face det på samme måte.
Men når det er sagt er det nok greit å fortelle det til ett par utvalgte for støtten sin del den ene eller andre veien.
Selv venter jeg til etter tidlig ultralyd i uke 7 før jeg forteller søsteren og moren min. Hvis ikke de avslører meg før den tid da.
Ser den. Skjønner godt tanken om å ha andre enn mannen å snakke med. Også når det kommer til gledelig ting. Som graviditeten forhåpentligvis er, selvom det enda er tidlig. Ser du også var 4+6 idag?Skjønner godt hva du mener. Jeg har vært åpen om de to gangene jeg har mistet i ettertid når jeg har fått det på avstand. Men hvis jeg forteller det tidlig denne gang, blir det nok kun til min mor, føler ikke det er så skummelt å «si det høyt» til henne. Orker ikke si det til flere for så at de skal "mase" om hvordan det går selv om de mener det godt.
Hehe ja disse mødrene kan bli litt too much iblandtSer den. Skjønner godt tanken om å ha andre enn mannen å snakke med. Også når det kommer til gledelig ting. Som graviditeten forhåpentligvis er, selvom det enda er tidlig. Ser du også var 4+6 idag?
Min mor kan bli fryktelig maset, godt ment, og ringe daglig for å sjekke hvordan det går. Det orker jeg ikke enda, så hun får vente med å vite det.
Det kommer nok mer etter hvert, ja! Selv om det hadde roet nervene litt om det snart ble noe futt herDet er du
Rolig med symptomer her også synes jeg. Stort sett ømme brystvorter bare. Trett, men der spiller nok progesteron tilskuddet inn også.
Leste ett sted at symptomene begynner gjerne ikke før mellom uke 5 og 7 en plass. Og ikke alle får mye symptomer heller
Nyt helgen
Det skal jeg med barnefri hotellovernatting imorgen![]()
Enig. Men det er som andre sier bedre å være her hvor man er anonym. Man mister jo ikke noe mer eller mindre av å være herEr det bare meg eller føles det litt skummelt å henge her inne på terminforum så tidlig?
Jeg har mistet to ganger på 1,5 år, og er livredd for å miste igjen. Men jeg har sånn behov for å ha noen andre enn mannen å prate med, vurderer faktisk å fortelle det til moren min selv om det er altfor tidlig. Kanskje jeg skal vente til over helga og teste stigningen før jeg forteller henne![]()
Ja, kvalmen kommer alltid tidlig her, i tillegg må jeg ofte på do og har vært dødssliten de to siste dagene. Idag har jeg også begynt å ble oppblåst. Iblandt har jeg mensenmurringer som gjør at jeg får helt hetta (selv om jeg vet det kjennes slik ut når man er gravid og).Enig. Men det er som andre sier bedre å være her hvor man er anonym. Man mister jo ikke noe mer eller mindre av å være her
Har du noen symptomer?
Det har den pleid her også, så blir stresset av å ikke kjenne noe til den enda...Ja, kvalmen kommer alltid tidlig her, i tillegg må jeg ofte på do og har vært dødssliten de to siste dagene. Idag har jeg også begynt å ble oppblåst. Iblandt har jeg mensenmurringer som gjør at jeg får helt hetta (selv om jeg vet det kjennes slik ut når man er gravid og).