Skravletråd

Sorry for mine negative holdninger i kveld jenter! Jeg hadde jo bestemt meg for å være så sykt positiv denne gangen! Det går litt bedre nå, har funnet noen caser med folk som hadde lik eller lavere hcg hvor det gikk bra :Heartred
Skjønner godt at det e vanskelig å holde seg positiv ❤️
Håper det stiger å at alt går bra ❤️

Sorry for mine negative holdninger i kveld jenter! Jeg hadde jo bestemt meg for å være så sykt positiv denne gangen! Det går litt bedre nå, har funnet noen caser med folk som hadde lik eller lavere hcg hvor det gikk bra :Heartred
Skjønner godt det er lett å bli negativ! Testene mine er ikke så sterke som jeg skulle ønske så kjenner litt på det selv..
Men dette skal bli terminspire på både meg og deg!:Heartred:Heartred

Skjønner godt det er lett å bli negativ! Testene mine er ikke så sterke som jeg skulle ønske så kjenner litt på det selv..
Men dette skal bli terminspire på både meg og deg!:Heartred:Heartred
Jeg tror desverre ikke det går veien for meg :( testene blir ikke noe sterkere og jeg har begynt å få ubehag i rygg og mage :( vi skulle egentlig vært i termingruppe sammen januar 2022 også, men da mistet jeg i MA.

Jeg tror desverre ikke det går veien for meg :( testene blir ikke noe sterkere og jeg har begynt å få ubehag i rygg og mage :( vi skulle egentlig vært i termingruppe sammen januar 2022 også, men da mistet jeg i MA.
Neineinei:smiley-angry017 Håper det bare er helt uskyldig og treg hcgøkning:smiley-angelic001:Heartred:Heartred

Wiii da har vi bikket 500 innlegg! Bare 4500 igjen før skjult:woot::hilarious:

Wiiii :D Jeg prøver å henge med både her og i oktober. Prøvde det sist også siden jeg hadde termin sent i april. Kom litt "late to the party" den gang, så syns det var vanskelig å føle tilhørighet i mai. Ble derfor til at jeg bare var i april og det var litt dritt siden jeg alltid var sist :p

Wiiii :D Jeg prøver å henge med både her og i oktober. Prøvde det sist også siden jeg hadde termin sent i april. Kom litt "late to the party" den gang, så syns det var vanskelig å føle tilhørighet i mai. Ble derfor til at jeg bare var i april og det var litt dritt siden jeg alltid var sist :p
Skjønner jeg godt! Hadde termin 2 januar forrige gang men holdt meg kun i januargruppa av den samme grunnen, endte jo selvfølgelig med å føde i slutten av desember da:hilarious:

Har en gutt med bursdag i slutten av oktober, er livredd for å føde på bursdagen hans, og med min flask skjer det sikkert også:bag::hilarious:

Greit å ha hver sin bursdag :hilarious: Håper virkelig jeg slipper å gå over denne gangen. Var beintøft sist, og da hadde jeg ikke barn fra før av:bag:

Føler den. Opplevde samme selv, bare jeg hadde termin sent mars og fødte i april :p

Greit å ha hver sin bursdag :hilarious: Håper virkelig jeg slipper å gå over denne gangen. Var beintøft sist, og da hadde jeg ikke barn fra før av:bag:
Ja jeg virkelig at de skal få hver sin dag:arghh: Har ikke gått overtid før men regner med det er tungt ja!
Sist hadde jeg termin 2 januar og tror kanskje jeg var den første som håpte på å gå overtid:hilarious: Ville så veldig over nyttår sist, fødte 30 desember:hilarious:

Ja jeg virkelig at de skal få hver sin dag:arghh: Har ikke gått overtid før men regner med det er tungt ja!
Sist hadde jeg termin 2 januar og tror kanskje jeg var den første som håpte på å gå overtid:hilarious: Ville så veldig over nyttår sist, fødte 30 desember:hilarious:

Gikk maks på overtid, var grusomt.

Haha, ja, hadde ei venninne som hadde termin med første i midten av januar. Hu var 100 % sikker på at hun kom til å gå over, så det ble ikke desemberbarn. Hun fødte også 30.12 :laughing002

Er såååå kjedelig å få ungen også er "alle" andre rukket å bli 4 uker gamle :hilarious:
Jaaa. Og leser alle fødehistoriene når du bare vil føde selv.
Hjalp ikke på at jeg hadde termin rett etter første corona lockdown. De 8 dagene overtid var drøye for å si det mildt.

Jaaa. Og leser alle fødehistoriene når du bare vil føde selv.
Hjalp ikke på at jeg hadde termin rett etter første corona lockdown. De 8 dagene overtid var drøye for å si det mildt.

Usj, det forstår jeg! La oss håpe det ikke blir overtid på oss denne gangen :playful:

Back
Topp