Shitt det gikk fort 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror kanskje jeg skal betro meg til en veninne snart. Jeg vil ha noen som vet det i tilfelle det går dårlig. Har vært gjennom 1 spontanabort så er forbredt på at det kan skje igjen, selv om jeg har bestemt meg for å ikke tenke for mye på det denne gangen. Jeg vil glede meg over graviditeten istedenfor å stresse. Så nå tenker jeg at jeg er gravid med levedyktig embryo frem til noe annet er bevist!

Jeg hadde MA, men kroppen ordnet opp selv noen dager etter at jeg fant ut av det. Følte at alle symptomene forsvant så jeg tok en hcg og den var alt for lav. Tok ul privat og der så de at det hadde sluttet å utvikle seg rundt uke 5. Var da egentlig i uke 7. Var veldig tøft, spesielt fordi vi hadde prøvd i 10 måneder, men heldigvis klaffet det igjen på første EL etter aborten. Og den spiren holdt til uke 42+0, kom ut helt perfektHar "bare" opplevd den kjemiske jeg hadde forrige pp, men det var ille nok for min del.. Kan ikke tenke meg til hvordan det er å gå gjennom sa eller ma, men både pga den kjemiske og det at jeg kjenner mange som har mistet merker jeg at jeg er mye mer redd for alt sånt nå enn tidligere.. Men dette er en terminspire for oss begge![]()

Jaaa, det er veldig godt! Fortalte det til veninnen min nå. Hun visste også om det da jeg opplevde MA. Fint med gode venninnerJeg har fortalt det til ei venninne. Opplevd MA og samme venninne visste det tidlig da og det var veldig godt å ha noen å snakke med. Føler ikke for å skrike det fra hustaket lenger heller, fikk letta litt på trykket liksom![]()

Det håper jeg og!!Håper noen starter Facebook gruppe etterhvert![]()
![]()

En smule hormonell og gleder meg så fryktelig til å få oppleve det igjen
Åå, jeg elsker fødselshistorier! Gleder meg til vi får skult forum så kan vi skrive ned historiene fra tidligere fødselerNoen av dere som følger Sara Emilie på snapchat eller instagram? Så nettopp fødselhistorie del 1 på instagram og er heeelt utskreketEn smule hormonell og gleder meg så fryktelig til å få oppleve det igjen
![]()

Åå jeg også!!Åå, jeg elsker fødselshistorier! Gleder meg til vi får skult forum så kan vi skrive ned historiene fra tidligere fødseler![]()

JaNoen av dere som følger Sara Emilie på snapchat eller instagram? Så nettopp fødselhistorie del 1 på instagram og er heeelt utskreketEn smule hormonell og gleder meg så fryktelig til å få oppleve det igjen
![]()
spent på del 2.
jeg stresser over at testene mine ikke er så sterke, men dersom hcg har hatt en doblingstid på 48 timer (som er normalt) så skal den bare ligge på 28 nå
regner med at den er litt høyere altså, men uansett sett er det ingen grunn til å stresse.Det er laaaang ventetid ja!Jaspent på del 2.
Hvordan holde ut ventetiden på å føde igjen når testen viser positiv![]()
Hcg fra i dag var 27. Selv om det er ca dobblingstid på 48 timer så føler jeg at det burde vært høyere. Tror det skal øke litt raskere helt i starten. Tror nok desverre dette ender i spontanabort.Jeg må le av meg selvjeg stresser over at testene mine ikke er så sterke, men dersom hcg har hatt en doblingstid på 48 timer (som er normalt) så skal den bare ligge på 28 nå
![]()
regner med at den er litt høyere altså, men uansett sett er det ingen grunn til å stresse.
Håper, håper, håper det skal gå bra!Hcg fra i dag var 27. Selv om det er ca dobblingstid på 48 timer så føler jeg at det burde vært høyere. Tror det skal øke litt raskere helt i starten. Tror nok desverre dette ender i spontanabort.

Vet ikke om jeg orker å hopeHåper, håper, håper det skal gå bra!![]()

Huff, det er en berg og dalbane. Skjønner deg godtVet ikke om jeg orker å hope![]()
Men fen er jo faktisk innafor. Også skjønnet jeg at det er naturlig å lage forsvarsmekanismer i dette gamet... Håper for deg
Har ikke klart å finne ett eneste eksempel på noen som har hatt såpass lav hcg hvor det har gått bra. Hvis dere ser noen så send meg bilde!Huff, det er en berg og dalbane. Skjønner deg godtMen fen er jo faktisk innafor. Også skjønnet jeg at det er naturlig å lage forsvarsmekanismer i dette gamet... Håper for deg
![]()
Hcg fra i dag var 27. Selv om det er ca dobblingstid på 48 timer så føler jeg at det burde vært høyere. Tror det skal øke litt raskere helt i starten. Tror nok desverre dette ender i spontanabort.

Så godt å høre, håper du blir en del av den gjengenSorry for mine negative holdninger i kveld jenter! Jeg hadde jo bestemt meg for å være så sykt positiv denne gangen! Det går litt bedre nå, har funnet noen caser med folk som hadde lik eller lavere hcg hvor det gikk bra![]()