Skjult forum

Hva skal navnet på skjult forum være?

• OktoberSkattene2023

Votes: 18 25,0%
  • Pumpkins2023

Votes: 24 33,3%
  • OktoberGlede2023

Votes: 9 12,5%
  • OktoberGull2023

Votes: 6 8,3%
  • Gresskarfrøene2023

Votes: 26 36,1%
  • Gresskarspirene2023

Votes: 3 4,2%
  • OktoberSkatter2023

Votes: 2 2,8%
  • OktoberFrø2023

Votes: 2 2,8%

• Antall som har svart
    72
  • Avstemningen er avsluttet .
Vi kunne kanskje hatt en helt ny avstemming av topp tre, med en bestemt tid for å stemme og at alle vet hvor mange stemmer en kan bruke. Så sitter alle med samme bilde denne gang :)

Dersom det skal stemmes på nytt mellom 2 navn må vi la skjult forum vente på oss da ingenting blir gjort før alle er enige :wacky:

jo lenger tid det tat før vi bestemmer oss, jo nærmere er jeg å ha hatt bruker i en måned :laughing002

Siden Gresskarfrøene fikk flest stemmer var det også det jeg sendte inn til Forumansvarlig tidligere i dag. Det blir opprettet skjult forum i morgen skrev hun. :happy: Har ikke hatt tid til å sjekke forum (etter jeg sendte inn) før nå.

Last edited:
Helt ny på dette jeg :rolleyes: Er det sånn at man må ha hatt bruker i en måned for å kunne bli med i skjult forum?:)
er visst vanligvis litt forskjelliger kriterier, men de vanligste virker som om er at brukeren er en måned gammel, at du har satt opp et nick og er på terminlista, og at du har 50 innlegg i forumet

Hvor ser man hvor mange innlegg man har i bare denne termingruppen?

Hvordan får man blitt med i formuet? Må jeg ha et viss antall poster? Litt newbie her inne:)
Du må ha minst 50 innlegg inne på oktober 2023, vært medlem i over 1mnd, skrevet deg på terminlista og laget eget brukernavn. Når det er gjort sender du mld til en av tilgangsansvarlige så legger de deg til. :happy:

Du må ha minst 50 innlegg inne på oktober 2023, vært medlem i over 1mnd, skrevet deg på terminlista og laget eget brukernavn. Når det er gjort sender du mld til en av tilgangsansvarlige så legger de deg til. :happy:
Takk :happy: 50 innlegg var ikke småtteri hehe. Men skal nok få det:joyful:

Back
Topp