Vi kunne kanskje hatt en helt ny avstemming av topp tre, med en bestemt tid for å stemme og at alle vet hvor mange stemmer en kan bruke. Så sitter alle med samme bilde denne gang 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Foreslår en avstemming mellom pumpkins og gresskarfrøene ettersom de er så og si likt.Dersom det skal stemmes på nytt mellom 2 navn må vi la skjult forum vente på oss da ingenting blir gjort før alle er enige![]()

Helt ny på dette jegjo lenger tid det tat før vi bestemmer oss, jo nærmere er jeg å ha hatt bruker i en måned![]()
Haha! Synes også spirene var mye søtere!Spirene var kanskje litt søtere, fikk plutselig for meg hva gresskarfrøene faktisk erSynes det var veldig søtt før jeg begynte å overtenke
![]()

Har ikke hatt tid til å sjekke forum (etter jeg sendte inn) før nå.er visst vanligvis litt forskjelliger kriterier, men de vanligste virker som om er at brukeren er en måned gammel, at du har satt opp et nick og er på terminlista, og at du har 50 innlegg i forumetHelt ny på dette jegEr det sånn at man må ha hatt bruker i en måned for å kunne bli med i skjult forum?
![]()
Skjønner. Takk for svarer visst vanligvis litt forskjelliger kriterier, men de vanligste virker som om er at brukeren er en måned gammel, at du har satt opp et nick og er på terminlista, og at du har 50 innlegg i forumet
Du må ha minst 50 innlegg inne på oktober 2023, vært medlem i over 1mnd, skrevet deg på terminlista og laget eget brukernavn. Når det er gjort sender du mld til en av tilgangsansvarlige så legger de deg til.Hvordan får man blitt med i formuet? Må jeg ha et viss antall poster? Litt newbie her inne![]()

TakkDu må ha minst 50 innlegg inne på oktober 2023, vært medlem i over 1mnd, skrevet deg på terminlista og laget eget brukernavn. Når det er gjort sender du mld til en av tilgangsansvarlige så legger de deg til.![]()
50 innlegg var ikke småtteri hehe. Men skal nok få det
Går du inn på lekene våre går det fortTakk50 innlegg var ikke småtteri hehe. Men skal nok få det
![]()

Du søker på deg selv på avansert søk. Husk å huke vekk «hele forumet» og bare huk av oktoberHvor ser man hvor mange innlegg man har i bare denne termingruppen?