Skjult forum

Hva skal navnet på skjult forum være?

  • OktoberSkattene2023

    Votes: 18 25,0%
  • Pumpkins2023

    Votes: 24 33,3%
  • OktoberGlede2023

    Votes: 9 12,5%
  • OktoberGull2023

    Votes: 6 8,3%
  • Gresskarfrøene2023

    Votes: 26 36,1%
  • Gresskarspirene2023

    Votes: 3 4,2%
  • OktoberSkatter2023

    Votes: 2 2,8%
  • OktoberFrø2023

    Votes: 2 2,8%

  • Antall som har svart
    72
  • Avstemningen er avsluttet .
Sånn er det når man ikke husker noe og må lage ny :hilarious: Heldigvis ikke så lenge da, og kanskje vi får andre regler i oktober:smiley-angelic002:smiley-angelic002:laughing001
Hahaha håpløst:hilarious: jeg hadde en del nysgjerrige kjente(fra forrige termingruppe) som jeg helst ville slippe spørsmål fra etter jeg ble gravid igjen etter MA i høst… så kan jo for så vidt bare være litt aktiv med den kontoen:hilarious:
 
Håper gresskarfrøene eller pumpkins vinner :D så søte navn begge to. Nesten dumt at der tre forksjellige gresskarforslag, stemmene splittes jo veldig :p
 
skulle ønske den hadde vært åpen litt til etter at det ble åpnet for å stemme på 2 :/ så ikke det før nå, og det ble visst åpna for det først i natt
 
Går jo an å lage en ny avstemming med bare de 3 alternativene som har ganske like stemmer? Altså etter helgen hvis det ikke er en helt klar vinner da.
Jeg er for pumpkins og gresskarfrøene, og det er egentlig det samme for meg hvilken det blir, bare det ikke blir oktoberskattene :laughing005 synes det er for likt de andre oktobergruppene:rolleyes:
 
Går jo an å lage en ny avstemming med bare de 3 alternativene som har ganske like stemmer? Altså etter helgen hvis det ikke er en helt klar vinner da.
Jeg er for pumpkins og gresskarfrøene, og det er egentlig det samme for meg hvilken det blir, bare det ikke blir oktoberskattene :laughing005 synes det er for likt de andre oktobergruppene:rolleyes:
Veldig god ide :happy:
 
Mulig jeg er den eneste som ikke forstår noenting:laughing002, men hva er sjult forum ? Hvordan funker det og kan alle være med?
 
Mulig jeg er den eneste som ikke forstår noenting:laughing002, men hva er sjult forum ? Hvordan funker det og kan alle være med?
Alle som har termin i oktober og som står på terminlisten kan være med.
Det er noen krav for å kunne være med, og det er f.eks at man må ha 50 innlegg, altså du må ha skrevet noe 50 ganger i gruppen. Det varierer litt fra gruppe til gruppe hva kravene blir, men det vil du få informasjon om seinere. I skjult forum er det bare vi medlemmene som kan se, altså er det ikke oppe for andre, og man kan skrive mer personlige ting. F.eks så kan du se under navnet mitt at jeg er medlem i februargruppen fra 2021. (Febbisbebbis2021)
 
Back
Topp