IKM uke 8 ♡

Kjøpte en «ultra tidlig» digital test..
Løpet er vell kjørt da egentli?
12D8D33E-898F-445D-B6E5-2FE5C86B8B63.jpeg

Har et lite håp om at urinen var veldig utvannet…

Dagens test. Føler jeg ser en strek, men vet ikke om det evt er skygge.. 11 dpo :think005

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Visninger: 127
Okey. Det gir litt mer håp. Tester på nytt i morgen :) Gøy at vi er like langt:)
Veldig gøy egentlig :) Tror jeg tar meg en «testefri» dag i morgen. Mister litt motet, men samtidig vil jeg finne ut om det kun er skygge jeg har på dagens test :p

Veldig gøy egentlig :) Tror jeg tar meg en «testefri» dag i morgen. Mister litt motet, men samtidig vil jeg finne ut om det kun er skygge jeg har på dagens test :p
Jeg kjenner meg seg så godt at jeg aldri blir å klare å la være å teste i morgen. Men har gjemt bort alle de dyre testene no. Har kun billigtester liggende som jeg har fått hos en venninne. Så de kan jeg «kaste bort» uten å føle at det svir i pengeboka :) :hilarious:

Nei temper ikke. Tror jeg har alt for uregelmessig søvn til å gjøre det.
Hadde positiv el-test 10. feb.

Okei, men da kan det jo hende du kun er 10 dpo også :happy119 Så ville ikke gitt opp heeelt ennå❤️ Håper for deg❤️

CD31. Ingen spor til TR her. Er nå én dag forsinket. Pleier å ha helt regelmessig syklus. Tok to nye tester nå som var blenda. Kan være alt fra 13-17 DPO i grunn. Er det noen som har opplevd å teste positivt først etter IKM selv med tidligtester?

Back
Topp