IKM uke 8 ♡

Syns det er alt for mange på TR og alt for få gravide til nå i gruppa her :arghh:

Håper på flere positive tester de neste dagene!:Heartpink

Syns det er alt for mange på TR og alt for få gravide til nå i gruppa her :arghh:

Helt enig :arghh:
Håper positive tester begynner å rulle inn nå.
Har vært hos tante barnet mitt på 2 mnd å samlet inn litt babystøv.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Så nå drysser jeg en svær håndfull inn her i gruppa, så satser vi på at det dukker opp to streker her fra nå av :Heartbigred

Ja syns jeg også. Håper lysere og varmere tider gjør fruktbarheten bedre for alle ❤️☺️ vært så mye sjukdom å dritt hele høsten og vinteren egentlig :hilarious:

CD31. Ingen spor til TR her. Er nå én dag forsinket. Pleier å ha helt regelmessig syklus. Tok to nye tester nå som var blenda. Kan være alt fra 13-17 DPO i grunn. Er det noen som har opplevd å teste positivt først etter IKM selv med tidligtester?

Jeg personlig har ikke opplevd det selv men kanskje noen andre har❤️

Jaaa, veldig få gravide i gruppa. Og flere av oss har hatt kjemisk:bored: Håper det kommer flere gravide her inne ila de neste dagene❤️❤️❤️

12dpo idag.
Negativ digital CB ultra tidlig test
Tok en bp også, bare fordi. Men nei.
602ED49F-C04A-4D52-926E-6D30FE383A8A.jpeg

Ikm er idag. Ingen antydninger til det.
Er kvalm, ømme bryster, smerter i livmor osv.
Symptomer jeg ikke bruker å ha før tr. Bruker å få menssmerter dagen før, thats it.
Men føler løpet er kjørt nå, så er bare å vente på tr nå.

Okei. Enten ser jeg noe som ikke er det, eller så er det noe der? :nailbiting:

Vedlegg

• D3E3CABC-5AF4-45C7-AB8C-2F7778CCD5ED.jpeg
    D3E3CABC-5AF4-45C7-AB8C-2F7778CCD5ED.jpeg
    291,5 KB · Visninger: 142
10dpo
Ser vi noe her?:nailbiting:

Vedlegg

• 11EF8652-DEC6-474F-AE4E-332A6EECB3B0.jpeg
    11EF8652-DEC6-474F-AE4E-332A6EECB3B0.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 135
Uff, det hørtes forferdelig tøft og trist ut❤️:sad010Gjør meg vondt å høre dere mistet en liten en❤️Håper du får med deg mannen i neste pp og at det blir en liten terminspire på deg:love7
Takk for det. :) Det har vært ekstremt tøft. Det virker som om han er med. Men han vil egentlig ikke. Føles fælt å gjøre det når han egentlig ikke har lyst.

Back
Topp