Syns det er alt for mange på TR og alt for få gravide til nå i gruppa her
Håper på flere positive tester de neste dagene!
Håper på flere positive tester de neste dagene!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Helt enigSyns det er alt for mange på TR og alt for få gravide til nå i gruppa her
Håper på flere positive tester de neste dagene!![]()

Ja syns jeg også. Håper lysere og varmere tider gjør fruktbarheten bedre for alleSyns det er alt for mange på TR og alt for få gravide til nå i gruppa her

Det skjønner jeg . Håper du ikke trenger å vente så mye lenger
Det skjønner jeg . Håper du ikke trenger å vente så mye lenger![]()
CD31. Ingen spor til TR her. Er nå én dag forsinket. Pleier å ha helt regelmessig syklus. Tok to nye tester nå som var blenda. Kan være alt fra 13-17 DPO i grunn. Er det noen som har opplevd å teste positivt først etter IKM selv med tidligtester?
Syns det er alt for mange på TR og alt for få gravide til nå i gruppa her
Håper det kommer flere gravide her inne ila de neste dageneJeg syns jeg ser noe der jaOkei. Enten ser jeg noe som ikke er det, eller så er det noe der?![]()

Ser antydninger til noe svakt der!10dpo
Ser vi noe her?![]()
Noe antydning kanskje10dpo
Ser vi noe her?![]()

HåperSer antydninger til noe svakt der!![]()

Venter på min strek jeg også, selv om jeg tror det er en veldig svak en på forrige test herKanskje![]()
Håper våre nese tester blir enda tydeligereVenter på min strek jeg også, selv om jeg tror det er en veldig svak en på forrige test her

Takk for det.Uff, det hørtes forferdelig tøft og trist utGjør meg vondt å høre dere mistet en liten en
Håper du får med deg mannen i neste pp og at det blir en liten terminspire på deg
![]()