Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk samme svar på den jeg tok i gårKjøpte en «ultra tidlig» digital test..
Løpet er vell kjørt da egentli?
Vis vedlegget 399597
Har et lite håp om at urinen var veldig utvannet…
Var din åsså ultra tidlig?Fikk samme svar på den jeg tok i går
Yes. Akkurat samme testenVar din åsså ultra tidlig?
Okey. Det gir litt mer håp. Tester på nytt i morgenYes. Akkurat samme testen![]()
Veldig gøy egentligOkey. Det gir litt mer håp. Tester på nytt i morgenGøy at vi er like langt
![]()
Jeg kjenner meg seg så godt at jeg aldri blir å klare å la være å teste i morgen. Men har gjemt bort alle de dyre testene no. Har kun billigtester liggende som jeg har fått hos en venninne. Så de kan jeg «kaste bort» uten å føle at det svir i pengebokaVeldig gøy egentligTror jeg tar meg en «testefri» dag i morgen. Mister litt motet, men samtidig vil jeg finne ut om det kun er skygge jeg har på dagens test
![]()

Kjøpte en «ultra tidlig» digital test..
Løpet er vell kjørt da egentli?
Vis vedlegget 399597
Har et lite håp om at urinen var veldig utvannet…
Dagens test. Føler jeg ser en strek, men vet ikke om det evt er skygge.. 11 dpo![]()
Kan settes på tr![]()
Ønsker deg masse lykke til i neste ppJa hadde høy puls å var så skråsikker på å få +. Jeg er 11 dpo idag. Ikm i morgen.Den er så kjip å få midt i fleisen. Hvor mange dpo er du?![]()
Ja hadde høy puls å var så skråsikker på å få +. Jeg er 11 dpo idag. Ikm i morgen.
Nei temper ikke. Tror jeg har alt for uregelmessig søvn til å gjøre det.Temper du? Hvilken dag fikk du positiv el-test?
ser du skygge? Eller hva ser du?Ser en skygge?!
Nei temper ikke. Tror jeg har alt for uregelmessig søvn til å gjøre det.
Hadde positiv el-test 10. feb.
Så ville ikke gitt opp heeelt ennåser du skygge? Eller hva ser du?
Åh det hadde vært lykke. Gode degOkei, men da kan det jo hende du kun er 10 dpo ogsåSå ville ikke gitt opp heeelt ennå
Håper for deg
![]()

Hadde vært gull om det viser seg å bli en skikkelig strekJa, ser en skyggestrek.