Ringte legekontoret i dag. Der var det helt kaos, så legen skulle ringe meg i morra. Håper å få tatt hcg i morgen og på fredagJeg skal ta hcg i dag og torsdag av samme grunn!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ringte legekontoret i dag. Der var det helt kaos, så legen skulle ringe meg i morra. Håper å få tatt hcg i morgen og på fredagJeg skal ta hcg i dag og torsdag av samme grunn!![]()
Håper virkelig du får tatt det ja!Ringte legekontoret i dag. Der var det helt kaos, så legen skulle ringe meg i morra. Håper å få tatt hcg i morgen og på fredag![]()

Har dine tester blitt svakere, eller tar du det pga manglende symptomer?Håper virkelig du får tatt det ja!![]()
Pga. SA i høst, og vært bekymret da jeg føler jeg ikke har hatt noe voldsomme symptomer! Skal jo bare være glad for det, men var akkurat slik i høst også. Eller kanskje ennå mindre symptom i høst, men ja. Godt å bare få sjekket! Om hcg øker, tror jeg at jeg skal klare å senke skuldrene fram til TUL 10+5, 23. mars!Har dine tester blitt svakere, eller tar du det pga manglende symptomer?![]()

Ok. Hadde en SA i mai, og en exu i juli selv. Så er ekstremt bekymret selv. Og greit å få det svart på hvitt hos legen, slik at jeg eventuelt kan bli utredet for habituell abort om dette ikke går denne gangen heller. Krysser fingrene, men har ikke troa lenger…Pga. SA i høst, og vært bekymret da jeg føler jeg ikke har hatt noe voldsomme symptomer! Skal jo bare være glad for det, men var akkurat slik i høst også. Eller kanskje ennå mindre symptom i høst, men ja. Godt å bare få sjekket! Om hcg øker, tror jeg at jeg skal klare å senke skuldrene fram til TUL 10+5, 23. mars!![]()
Forstår deg godt. Er alltid like stressende de dagene med mindre symptom. Om du tenker det roer deg så kan det være lurt å gå til legen for hcg. Men vil det bli det samme igjen første dag etterpå med mindre symptom?Klager på at jeg er livredd for at dette ikke skal gå denne gangen heller. Føler liksom symptomene er merkbart mindre i dagvurderer å få en legetime så jeg får testet hcg med to dagers mellomrom. For jeg er virkelig nervøs….
Har ringt legen. Men der var det kaos, så han ringer meg igjen i morgen. Skal kreve hcg måling. Testene har blitt svakere også…Forstår deg godt. Er alltid like stressende de dagene med mindre symptom. Om du tenker det roer deg så kan det være lurt å gå til legen for hcg. Men vil det bli det samme igjen første dag etterpå med mindre symptom?
Kjære deg.Har ringt legen. Men der var det kaos, så han ringer meg igjen i morgen. Skal kreve hcg måling. Testene har blitt svakere også…
Da forstår jeg veldig godt bekymringen. Håper virkelig alt er bra med spiren
En stor klemHar vondt for å tro at dette går bra…testene er veldig mye svakere enn for to dager siden…Kjære deg.Da forstår jeg veldig godt bekymringen. Håper virkelig alt er bra med spiren
En stor klem
Samme her!! Føler med deg..Kanskje ikke lov å klage på, men sååå lei av å være konstant kvalmhåper alt er bra inni der så det ikke er forgjeves
![]()
Tenker det samme!Kanskje ikke lov å klage på, men sååå lei av å være konstant kvalmhåper alt er bra inni der så det ikke er forgjeves
![]()
Babydrømmen: jeg hadde og svakere test idag å mindre symptomer. Noe bekymret men fortsatt troa på at det skal gå bra. Hvir langt er du på vei? 6+4 her ca.Har dine tester blitt svakere, eller tar du det pga manglende symptomer?![]()
5+0…Babydrømmen: jeg hadde og svakere test idag å mindre symptomer. Noe bekymret men fortsatt troa på at det skal gå bra. Hvir langt er du på vei? 6+4 her ca.
Hmmm, jeg tenker du må ha troa fortsatt. Har du helt mistet symptomer? Da jeg hadde MA i fjor så hadde jeg bittelitt ømme bryster i starten men ble ikke noe mer enn det, så da jeg kom i uke 7 til UL reagerte legen med en gang da jeg sa jeg ikke hadde hatt noen symptomer. Og målte da at jeg var mye kortere på vei å sa det ikke var mye håp. Denne gangen har jeg hatt mer symptomer men som har avtatt idag og svakere test. Jeg tenker det kan være tilfeldig5+0…
prøv å ha troa, spent på fortsettelsen. Skal oppdatere etter min UL i neste uke!Eneste er litt svakt ømme brystvorter og litt mensmurringer av og til. Hvor langt har du kommet?Hmmm, jeg tenker du må ha troa fortsatt. Har du helt mistet symptomer? Da jeg hadde MA i fjor så hadde jeg bittelitt ømme bryster i starten men ble ikke noe mer enn det, så da jeg kom i uke 7 til UL reagerte legen med en gang da jeg sa jeg ikke hadde hatt noen symptomer. Og målte da at jeg var mye kortere på vei å sa det ikke var mye håp. Denne gangen har jeg hatt mer symptomer men som har avtatt idag og svakere test. Jeg tenker det kan være tilfeldigprøv å ha troa, spent på fortsettelsen. Skal oppdatere etter min UL i neste uke!
I følge min egen termin EL så er jeg 6+6 men noe mindre på menstermin..Eneste er litt svakt ømme brystvorter og litt mensmurringer av og til. Hvor langt har du kommet?
Du er jo en del lengre enn meg. Krysser fingrene for at alt er bra med spiren dinI følge min egen termin EL så er jeg 6+6 men noe mindre på menstermin..
Føler med deg, allerede gått opp 2 kg. Er 7+0..5+0 og allerede gått opp 1 kg![]()

Det er veldig lov å «klage» på, syns jeg!Kanskje ikke lov å klage på, men sååå lei av å være konstant kvalmhåper alt er bra inni der så det ikke er forgjeves
![]()