Klagetråd

Er så skuffa over oppførsel til samboer… han virket ikke glad for at jeg er gravid, selv om vi har prøvd i lang tid. Han er veldig glad i datteren vår, og er flink med henne, men han er lite interessert i hvordan jeg har det og forstår heller ikke at jeg har større behov av søvn nå enn tidligere. Om jeg sier jeg er sliten og trøtt så svarer han bare at jeg ikke er alene om det! Det forstår jeg jo, men virker ikke som at han forstår at det her er en annen type tretthet enn vanlig. Er også mye kvalm. Samboer har ikke strøket på meg, holdt meg inntil seg, eller noen ting siden jeg fikk positiv test for 5 dager siden. Sier at jeg har behov for det, men han bryr seg ikke. Og i tillegg er han sur for at jeg er hormonell og har litt kort lunte! Blir jo ikke akkurat bedre av at han overser og gir totalt blaffen i meg :mad: om det ikke bedrer seg innen 2-3 mnd er jeg neimen ikke sikker på om det forholdet her kommer til å vare ut graviditeten
uff, var barnet planlagt? Åssen er han ellers? Normalt? Hmmm enten er han stressa ellers ville jeg mistenkt noe alvorlig galt om han har endret seg så mye. Veldig trist å høre for deg♥️Håper det løser seg

Endelig vinterferie og tid til å slappe av og hente meg inn litt, og så har jeg blitt skikkelig forkjøla. Typisk :rolleyes:

uff, var barnet planlagt? Åssen er han ellers? Normalt? Hmmm enten er han stressa ellers ville jeg mistenkt noe alvorlig galt om han har endret seg så mye. Veldig trist å høre for deg♥️Håper det løser seg
Det har bedret seg nå! Vi har forsøkt å få et til barn siden januar i fjor. Ble gravid i mars/april, men fant ut på tidlig ultralyd at fosteret var dødt. Vi ble selvfølgelig lei oss begge to, og forsøkte på nytt så snart jeg ble klar for det. Derfor trodde jeg at han ville reagere annerledes enn hva han gjorde. Mulig han ikke ville glede seg for tidlig, men nå er han mer seg selv igjen :Heartpink

Må klage litt til… fortalte til ei venninne på jobb at jeg var gravid i håp om litt forståelse fra henne om at jeg er sliten og kvalm. Men hun tror hun er minst like sliten selv :hilarious: jeg har en 2,5 åring i tillegg, hun har null barn

Må klage litt til… fortalte til ei venninne på jobb at jeg var gravid i håp om litt forståelse fra henne om at jeg er sliten og kvalm. Men hun tror hun er minst like sliten selv :hilarious: jeg har en 2,5 åring i tillegg, hun har null barn

Åå, det er lov å klage litt på det :hilarious:

5+0 og allerede gått opp 1 kg:dead:

Klager på at jeg er livredd for at dette ikke skal gå denne gangen heller. Føler liksom symptomene er merkbart mindre i dag:sorry: vurderer å få en legetime så jeg får testet hcg med to dagers mellomrom. For jeg er virkelig nervøs….
Jeg våkner opp om morgen tilnærmet uten symptomer hver dag. De kommer som regel snikende på kvelden, men har heller ikke mye symptomer..ømme bryster og tretthet er det eneste. Men kjenner til bekymringen, er ikke gøy å ha det sånn :Heartpink

Jeg våkner opp om morgen tilnærmet uten symptomer hver dag. De kommer som regel snikende på kvelden, men har heller ikke mye symptomer..ømme bryster og tretthet er det eneste. Men kjenner til bekymringen, er ikke gøy å ha det sånn :Heartpink
Nei er virkelig ikke gøy. Skulle ikke teste i dag, men ombestemte meg og testet da på litt utvannet urin i tillegg, så hjalp jo ikke akkurat på å se at strimmel var litt lysere enn i går:(

Sykt irriterende!

Klarte tryne på isen i dag :facepalm: heldigvis ikke et hardt fall så ingen fare med lille i magen :Heartred

Klager på at jeg er livredd for at dette ikke skal gå denne gangen heller. Føler liksom symptomene er merkbart mindre i dag:sorry: vurderer å få en legetime så jeg får testet hcg med to dagers mellomrom. For jeg er virkelig nervøs….
Jeg har også mye mindre symptomer enn med de andre. Tror det er naturlig å være redd, det kan variere fra dag til dag og svangerskap til svangerskap :Heartred

Jeg har også mye mindre symptomer enn med de andre. Tror det er naturlig å være redd, det kan variere fra dag til dag og svangerskap til svangerskap :Heartred
Skjønner at det kan variere fra dag til dag, men strimmeltesten var merkbart svakere i dag også. Er vel det som gjorde at jeg ble ekstra bekymret…

Skjønner at det kan variere fra dag til dag, men strimmeltesten var merkbart svakere i dag også. Er vel det som gjorde at jeg ble ekstra bekymret…
Kan det hende du roer deg med hCG blodprøve x2? Ekkelt å gå å være så redd.

Back
Topp