Klagetråd

Har dine tester blitt svakere, eller tar du det pga manglende symptomer? ❤️
Pga. SA i høst, og vært bekymret da jeg føler jeg ikke har hatt noe voldsomme symptomer! Skal jo bare være glad for det, men var akkurat slik i høst også. Eller kanskje ennå mindre symptom i høst, men ja. Godt å bare få sjekket! Om hcg øker, tror jeg at jeg skal klare å senke skuldrene fram til TUL 10+5, 23. mars! :Heartred

Pga. SA i høst, og vært bekymret da jeg føler jeg ikke har hatt noe voldsomme symptomer! Skal jo bare være glad for det, men var akkurat slik i høst også. Eller kanskje ennå mindre symptom i høst, men ja. Godt å bare få sjekket! Om hcg øker, tror jeg at jeg skal klare å senke skuldrene fram til TUL 10+5, 23. mars! :Heartred
Ok. Hadde en SA i mai, og en exu i juli selv. Så er ekstremt bekymret selv. Og greit å få det svart på hvitt hos legen, slik at jeg eventuelt kan bli utredet for habituell abort om dette ikke går denne gangen heller. Krysser fingrene, men har ikke troa lenger…

Klager på at jeg er livredd for at dette ikke skal gå denne gangen heller. Føler liksom symptomene er merkbart mindre i dag:sorry: vurderer å få en legetime så jeg får testet hcg med to dagers mellomrom. For jeg er virkelig nervøs….
Forstår deg godt. Er alltid like stressende de dagene med mindre symptom. Om du tenker det roer deg så kan det være lurt å gå til legen for hcg. Men vil det bli det samme igjen første dag etterpå med mindre symptom?

Forstår deg godt. Er alltid like stressende de dagene med mindre symptom. Om du tenker det roer deg så kan det være lurt å gå til legen for hcg. Men vil det bli det samme igjen første dag etterpå med mindre symptom?
Har ringt legen. Men der var det kaos, så han ringer meg igjen i morgen. Skal kreve hcg måling. Testene har blitt svakere også…

Hmmm, jeg tenker du må ha troa fortsatt. Har du helt mistet symptomer? Da jeg hadde MA i fjor så hadde jeg bittelitt ømme bryster i starten men ble ikke noe mer enn det, så da jeg kom i uke 7 til UL reagerte legen med en gang da jeg sa jeg ikke hadde hatt noen symptomer. Og målte da at jeg var mye kortere på vei å sa det ikke var mye håp. Denne gangen har jeg hatt mer symptomer men som har avtatt idag og svakere test. Jeg tenker det kan være tilfeldig :smiley-angelic003 prøv å ha troa, spent på fortsettelsen. Skal oppdatere etter min UL i neste uke!

Hmmm, jeg tenker du må ha troa fortsatt. Har du helt mistet symptomer? Da jeg hadde MA i fjor så hadde jeg bittelitt ømme bryster i starten men ble ikke noe mer enn det, så da jeg kom i uke 7 til UL reagerte legen med en gang da jeg sa jeg ikke hadde hatt noen symptomer. Og målte da at jeg var mye kortere på vei å sa det ikke var mye håp. Denne gangen har jeg hatt mer symptomer men som har avtatt idag og svakere test. Jeg tenker det kan være tilfeldig :smiley-angelic003 prøv å ha troa, spent på fortsettelsen. Skal oppdatere etter min UL i neste uke!
Eneste er litt svakt ømme brystvorter og litt mensmurringer av og til. Hvor langt har du kommet?

Kanskje ikke lov å klage på, men sååå lei av å være konstant kvalm :hungover: håper alt er bra inni der så det ikke er forgjeves:smiley-ashamed004
Det er veldig lov å «klage» på, syns jeg! :)
Føler veldig med deg ❤️

Er selv drittlei av å starte hver dag med huet i doskåla, presse i meg mat på tross av at ingenting frister og ligge henslengt på sofaen alt for mange timer i døgnet :(
Er vant med å være mye ute og aktiv, så dette er store kontraster for meg. Får dårlig samvittighet for at alt ansvar havner på samboer. Selv en tur på butikken er for mye de fleste dager.
Æsj. Vet at de fleste blir bedre rundt uke 12, men akkurat nå føles det som om dette skal vare evig :(

Back
Topp