Skravletråden

Litt tidlig ennå da... meen. Kan man la være?

De har skikkelig godt tilbud på en bedside crib på barnas hus. Tenker jeg kjøper den. Synes sprinkelsengen er så stor i starten. Får denne til 700 kr nå. Nesten samme pris som folk legger de ut brukt for.
Jeg har bedside crib fra forrige gang, det var helt gull i starten! Go for it!

Jeg har bedside crib fra forrige gang, det var helt gull i starten! Go for it!
Ja, de virker mye lunere og tryggere. Dist kjørte jeg vugga mellom stua og soverommet. Nå har vi flyttet og soverommet er i 2 etg. Så tror vi går for denne så slipper vi den svære sprinkelsenga med engang. De ligger jo i 3 % av sprinkelsenga :laughing002

Hadde dere turt å gjøre " storkjøp" allerede? Regner seng som en litt stor ting å kjøpe i uke 6:laughing002men lurt om man kan spare litt. Oog ender det med at det ikke blir oktoberbaby så vil vi jo alltids prøve på nytt..

Nei, vi brukte den som fulgte med, og den fungerte helt fint frem til hun flyttet over i sprinkelsenga når hun var 5-6mnd

Hadde dere turt å gjøre " storkjøp" allerede? Regner seng som en litt stor ting å kjøpe i uke 6:laughing002men lurt om man kan spare litt. Oog ender det med at det ikke blir oktoberbaby så vil vi jo alltids prøve på nytt..
Nei, jeg tør ikke det. Også blir det nok å føles som en evighet mellom kjøp og det å faktisk ta den i bruk, så sparer innkjøp til sensommeren tenker jeg.

Hei dere! Idag har jeg bestilt meg time til tidlig UL om 14 dager, da er jeg ca 8uker på vei. Men sliter veldig med å ville det å ikke ville det. Fordi sist jeg var på tidlig ul ble det jo oppdaget MA.
Samtidig klarer jeg ikke glede meg over noe før jeg ser at det faktisk er noe der..
Hva tenker dere? Drar alle dere på tidlig UL eller venter dere til uke 11-12? Jeg svinger veldig med hva jeg ønsker…

Hei dere! Idag har jeg bestilt meg time til tidlig UL om 14 dager, da er jeg ca 8uker på vei. Men sliter veldig med å ville det å ikke ville det. Fordi sist jeg var på tidlig ul ble det jo oppdaget MA.
Samtidig klarer jeg ikke glede meg over noe før jeg ser at det faktisk er noe der..
Hva tenker dere? Drar alle dere på tidlig UL eller venter dere til uke 11-12? Jeg svinger veldig med hva jeg ønsker…
Jeg er 7+5 på vei og har fått time til offentlig tidlig ultralyd når jeg er 12+6. Jeg hadde en SA i høst der jeg hadde sett et bankende hjerte tre dager tidligere. Jeg er også usikker på om jeg skal bestille ultralyd privat da jeg er nysgjerrig på om utviklingen går som normalt. Men så er det dyrt å gå privat og jeg burde vel egentlig stole på kroppen. Dagene går altfor sakte frem til ultralyd!

I dag har vært en lang dag. Jeg har vært skikkelig stresset for SA/MA, og måtte bare ta en test nå på kvelden. Den er jo fin og tydelig, men samtidig klarer jeg ikke slappe av :bag:
Prøver å distrahere meg selv med klesvask og Netflix.
Hva gjør dere for å få tiden til å gå?

Vedlegg

• IMG_20230215_191834.jpg
    IMG_20230215_191834.jpg
    3,1 MB · Visninger: 18
Jeg har ingen tidligere erfaringer med dette, men prøv å tenk at hver dag er du et steg nærmere. Ultralyd er en del av reisen. Og hvis noe uro, tanker eller annet oppstår så er vi her. Jeg sender deg en stor klem :Heartred

Her blir det i alle fall før uke 12, for jeg trenger det for å bli tryggere på at alt er bra. Men du må kjenne på hva som er rett for deg. Det skal jo ikke være nødvendig og i de alle fleste tilfeller går det bra. :Heartred

Når er det man bør få 3+ på clear blue?

Når er det man bør få 3+ på clear blue?
Jeg tenker 10 dager etter at du har fått 2-3. Da har hcg fått tid til å doble seg fra de 150 du må ha for å få 2-3 og opp til over 2700 du trenger for å få 3+.
Dersom du ser på tabeller for hcg stigning så kan du gå helt til uke 8 før du bør få 3+

Her blir det i alle fall før uke 12, for jeg trenger det for å bli tryggere på at alt er bra. Men du må kjenne på hva som er rett for deg. Det skal jo ikke være nødvendig og i de alle fleste tilfeller går det bra. :Heartred
Takk for svar, jeg har det på samme måten så tror jeg må ta en før uke 12. men så blir man usikker når man hører om de som va i uke 8 for så på uke 12 får vite at det ikke gikk likevell.
Jeg bor så langt unna en slik mulighet å at jeg må ta det om to uker fordi jeg da reiser dit jeg har mulighet til å få det:) men denne gangen i forhold til sist jeg var gravid så har jeg en helt annen følelse. Sist følte jeg meg ikke gravid over hodet mens nå føler jeg meg veldig gravid:)

Back
Topp