Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bedside crib fra forrige gang, det var helt gull i starten! Go for it!De har skikkelig godt tilbud på en bedside crib på barnas hus. Tenker jeg kjøper den. Synes sprinkelsengen er så stor i starten. Får denne til 700 kr nå. Nesten samme pris som folk legger de ut brukt for.
Ja, de virker mye lunere og tryggere. Dist kjørte jeg vugga mellom stua og soverommet. Nå har vi flyttet og soverommet er i 2 etg. Så tror vi går for denne så slipper vi den svære sprinkelsenga med engang. De ligger jo i 3 % av sprinkelsengaJeg har bedside crib fra forrige gang, det var helt gull i starten! Go for it!

men lurt om man kan spare litt. Oog ender det med at det ikke blir oktoberbaby så vil vi jo alltids prøve på nytt..Vi har den, er veldig fornøyd med denDe har skikkelig godt tilbud på en bedside crib på barnas hus. Tenker jeg kjøper den. Synes sprinkelsengen er så stor i starten. Får denne til 700 kr nå. Nesten samme pris som folk legger de ut brukt for.

Hvordan er madrassen?Vi har den, er veldig fornøyd med den![]()
Ganske tynn. Føler den ble ganske lik som i vognen.Hvordan er madrassen?
Byttet dere den ut med en bedre?Ganske tynn. Føler den ble ganske lik som i vognen.
Nei, jeg tør ikke det. Også blir det nok å føles som en evighet mellom kjøp og det å faktisk ta den i bruk, så sparer innkjøp til sensommeren tenker jeg.Hadde dere turt å gjøre " storkjøp" allerede? Regner seng som en litt stor ting å kjøpe i uke 6men lurt om man kan spare litt. Oog ender det med at det ikke blir oktoberbaby så vil vi jo alltids prøve på nytt..
Ja de er jo så små og trenger ikke store madrassen. Blir å ha lammeskinn nedi uansettNei, vi brukte den som fulgte med, og den fungerte helt fint frem til hun flyttet over i sprinkelsenga når hun var 5-6mnd
Jeg er 7+5 på vei og har fått time til offentlig tidlig ultralyd når jeg er 12+6. Jeg hadde en SA i høst der jeg hadde sett et bankende hjerte tre dager tidligere. Jeg er også usikker på om jeg skal bestille ultralyd privat da jeg er nysgjerrig på om utviklingen går som normalt. Men så er det dyrt å gå privat og jeg burde vel egentlig stole på kroppen. Dagene går altfor sakte frem til ultralyd!Hei dere! Idag har jeg bestilt meg time til tidlig UL om 14 dager, da er jeg ca 8uker på vei. Men sliter veldig med å ville det å ikke ville det. Fordi sist jeg var på tidlig ul ble det jo oppdaget MA.
Samtidig klarer jeg ikke glede meg over noe før jeg ser at det faktisk er noe der..
Hva tenker dere? Drar alle dere på tidlig UL eller venter dere til uke 11-12? Jeg svinger veldig med hva jeg ønsker…
Jeg har ingen tidligere erfaringer med dette, men prøv å tenk at hver dag er du et steg nærmere. Ultralyd er en del av reisen. Og hvis noe uro, tanker eller annet oppstår så er vi her. Jeg sender deg en stor klemHei dere! Idag har jeg bestilt meg time til tidlig UL om 14 dager, da er jeg ca 8uker på vei. Men sliter veldig med å ville det å ikke ville det. Fordi sist jeg var på tidlig ul ble det jo oppdaget MA.
Samtidig klarer jeg ikke glede meg over noe før jeg ser at det faktisk er noe der..
Hva tenker dere? Drar alle dere på tidlig UL eller venter dere til uke 11-12? Jeg svinger veldig med hva jeg ønsker…

Her blir det i alle fall før uke 12, for jeg trenger det for å bli tryggere på at alt er bra. Men du må kjenne på hva som er rett for deg. Det skal jo ikke være nødvendig og i de alle fleste tilfeller går det bra.Hei dere! Idag har jeg bestilt meg time til tidlig UL om 14 dager, da er jeg ca 8uker på vei. Men sliter veldig med å ville det å ikke ville det. Fordi sist jeg var på tidlig ul ble det jo oppdaget MA.

Jeg tenker 10 dager etter at du har fått 2-3. Da har hcg fått tid til å doble seg fra de 150 du må ha for å få 2-3 og opp til over 2700 du trenger for å få 3+.Når er det man bør få 3+ på clear blue?
TakkJeg har ingen tidligere erfaringer med dette, men prøv å tenk at hver dag er du et steg nærmere. Ultralyd er en del av reisen. Og hvis noe uro, tanker eller annet oppstår så er vi her. Jeg sender deg en stor klem![]()
Takk for svar, jeg har det på samme måten så tror jeg må ta en før uke 12. men så blir man usikker når man hører om de som va i uke 8 for så på uke 12 får vite at det ikke gikk likevell.Her blir det i alle fall før uke 12, for jeg trenger det for å bli tryggere på at alt er bra. Men du må kjenne på hva som er rett for deg. Det skal jo ikke være nødvendig og i de alle fleste tilfeller går det bra.![]()