Ah.. Den er kjip! Håper du ikke blir veldig plaget.Spydde akkurat for første gang denne graviditeten![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah.. Den er kjip! Håper du ikke blir veldig plaget.Spydde akkurat for første gang denne graviditeten![]()

Gruer meg fælt til i morgen kjenner jeg.. 

Jeg har en miks, utrolig formiddags og kveldstrett, så da kan jeg sovne hvorsomhelst nårsomhelst. Men ofte sliter jeg med å sovne etter at jeg har lagt meg. Mitt størst problem er at jeg våkner så ufattelig tidlig.Flere som sliter med og sovne?Gruer meg fælt til i morgen kjenner jeg..
![]()
Kan ikke huske det var sånn de andre gangene men man glemmer vel.
JaFlere som sliter med og sovne?Gruer meg fælt til i morgen kjenner jeg..
![]()
Sovna ikke før 01-tiden i går, og jeg legger meg vanligvis kl 22!Ah, samme her! Bruker både lang tid på å sovne óg våkner tidlig og får ikke sove mer..Jeg har en miks, utrolig formiddags og kveldstrett, så da kan jeg sovne hvorsomhelst nårsomhelst. Men ofte sliter jeg med å sovne etter at jeg har lagt meg. Mitt størst problem er at jeg våkner så ufattelig tidlig.

Ah! Den er kjip! Jeg sovnet ikke før 4 jeg, og måtte opp igjen 6.30, så er ikke overskudd kan man si.JaSovna ikke før 01-tiden i går, og jeg legger meg vanligvis kl 22!

Kjenner egentlig at de er ømme hele tiden, men har dager der jeg ikke har symtpomer og da blir jeg skremt.Mine bryster varierer fra ekstremt ømme til absolutt null ømmhet. Første gang dette skjedde, for en uke siden, fikk jeg totalt hetta og katastrofetanker. Nå vet jeg at de lever sitt eget liv inni BHen der. I dag våknet jeg opp uten at de var noe vonde, men blir de gradvis ømmere igjen utover ettermiddagen. Noen andre som kjenner på dette? Selve brystknoppen er øm konstant da..
Samme her. Vanskelig å balansere ønske om å henge over toalettskålen og vite langt inn i tarmsystemet at du er gravid, eller null symptomer og angst for at det går gærentKjenner egentlig at de er ømme hele tiden, men har dager der jeg ikke har symtpomer og da blir jeg skremt.

Ja er det rart man blir sprøSamme her. Vanskelig å balansere ønske om å henge over toalettskålen og vite langt inn i tarmsystemet at du er gravid, eller null symptomer og angst for at det går gærent![]()