Symptomer

Jeg holdt på å sovne i møte på jobb for en uke siden, da begynte jeg å bli mistenksom. Reagerte på at brystene var forferdelig ømme og såre, så jeg tok en test og joda, den var positiv! På et par dager har jeg lagt merke til "murringer" i livmor og hodepine. Kvalme/sultfølelse veksler hele tiden. Det er skikkelig sjakkspill
Jeg oppdaget for to dager siden at jeg var gravid (ikke planlagt), og må plutselig sette meg inn i alt sammen. Men jeg er så spent!!

Litt «uggen», ikke kvalm, men uggen. Fryser noe vannvittig, spesielt på kvelden. Så føttene hviler konstant på varmeflaska når jeg sitter i sofaen :playful:
Har også hodepine som kommer og går hele dagen og trøtt!
Litt murringer som kommer og går også. Vil ikke si det er direkte mensmurringer, klarer ikke å forklare hvordan det føles.
Men jeg tar i mot alle symptomer med glede❤️

Føler nesten at kvalmen har avtatt litt det siste døgnet, så nå er jeg redd det ikke går veien:meh: fortsatt uggen da, men føler vel formen burde blitt verre og ikke bedre, 6+6 i dag:rolleyes: noen med lignende erfaringer? Føler også jeg har litt vondt i magen, men det er kanskje psykisk :dead:

Jeg er 4+4 idag. Har ømmere og ømmere bryster. Vondt å trykke på sidene, samt vondt å løpe/hoppe. Muligens litt sterkere luktesans Ellers er det eneste uvanlige jeg har merket ett relativt overdrevent raseriutbrudd for en filleting for noen dager siden…

Er det flere som ser ut som et kart? :DAlle gangene jeg har vært gravid, har økt og mer synlige blodårer vært et av de tidlige tegnene. Nå har jeg en del synlige blodårer fra graviditeten i des-jan, men det er så fascinerende å se at kroppen så tidlig ordner masse blodtilførsel i retning livmor! Mage, lår, men også på overkropp, skuldre :D

Litt farget slim i dag morges så nå gikk jeg rett i kjelleren. Regner jo med det var litt farget pga noe rester av bittelitt blod.
Hulk…..
Hadde ikke sex i går, men hadde orgasme. Kan det ha noe å si?

Last edited:
Litt farget slim i dag morges så nå gikk jeg rett i kjelleren. Regner jo med det var litt farget pga noe rester av bittelitt blod.
Hulk…..
Hadde ikke sex i går, men hadde orgasme. Kan det ha noe å si?
Hørt flere som har fått rødt/farget utflod etter orgasme. Krysser fingrene for at det er helt ufarlig :love017

Uggen på morgenen i dag:depressed: Slapp unna kvalme sist, håper jeg gjør det denne gangen å egentlig :bag:

Treg mage og begynner å bli trøttere og trøttere. Vondt å stå opp om morgenen. :laughing002

Back
Topp