mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
CD16/4DPO:
Hadde igår kveld feber på 39°, men ingen feber idag... ennå! Føler meg frossen i kroppen, sliten og 0 energi, småvondt i hodet og halsen er så sinnsykt vond(smerter fortsetter lissom ned i lungene)
Må nok bruke astmamedisiner ikveld... Føler meg ganske dritt!
Kjenner en del murringer/ømhet nederst i magen. Og hatt ligamentstrekk i 3 dager(kan jo bare være et tilfelle også?).
Og er en del kvalm, men det er vanlig for meg i dpo-land
Første test ryker på mandag, da er jeg 7DPO
Alle unntatt mannen er dårlige, så... blir en rolig helg. Hadde egentlig tenkt å bake langpanne foccacia med svarte/grønne oliven og masse hvitløk idag, men får se om jeg orker
Kveldene går med til gaming på mannen på PS5(han spiller nå det nye Harry Potter spille Hogwarts legacy) og jeg glaner film på pc'en
Hadde igår kveld feber på 39°, men ingen feber idag... ennå! Føler meg frossen i kroppen, sliten og 0 energi, småvondt i hodet og halsen er så sinnsykt vond(smerter fortsetter lissom ned i lungene)
Må nok bruke astmamedisiner ikveld... Føler meg ganske dritt!Kjenner en del murringer/ømhet nederst i magen. Og hatt ligamentstrekk i 3 dager(kan jo bare være et tilfelle også?).
Og er en del kvalm, men det er vanlig for meg i dpo-land
Første test ryker på mandag, da er jeg 7DPO
Alle unntatt mannen er dårlige, så... blir en rolig helg. Hadde egentlig tenkt å bake langpanne foccacia med svarte/grønne oliven og masse hvitløk idag, men får se om jeg orker

Kveldene går med til gaming på mannen på PS5(han spiller nå det nye Harry Potter spille Hogwarts legacy) og jeg glaner film på pc'en

Her har vi hangla ei uke, men har fortsatt klart å legge inn aksjer, heldigvis
)
får så kort lunte i dpo-land til tider
Har iallefall fått laget foccacia til unga, gjort husarbeid og vasket 4 maskiner med klær. Så får jeg være fornøyd med det

God helg
Jeg er 4 dpo
Sorryy, er for skravlete av meg
Jaaa, det skal bli så spennende