IKM uke 8 ♡

CD16/4DPO:
Hadde igår kveld feber på 39°, men ingen feber idag... ennå! Føler meg frossen i kroppen, sliten og 0 energi, småvondt i hodet og halsen er så sinnsykt vond(smerter fortsetter lissom ned i lungene):sorry: Må nok bruke astmamedisiner ikveld... Føler meg ganske dritt!

Kjenner en del murringer/ømhet nederst i magen. Og hatt ligamentstrekk i 3 dager(kan jo bare være et tilfelle også?).
Og er en del kvalm, men det er vanlig for meg i dpo-land:happy3 Første test ryker på mandag, da er jeg 7DPO:smiley-bounce012

Alle unntatt mannen er dårlige, så... blir en rolig helg. Hadde egentlig tenkt å bake langpanne foccacia med svarte/grønne oliven og masse hvitløk idag, men får se om jeg orker:angelic:
Kveldene går med til gaming på mannen på PS5(han spiller nå det nye Harry Potter spille Hogwarts legacy) og jeg glaner film på pc'en:hilarious:
Screenshot_20230210_071338_FF App.jpg

CD16/4DPO:
Hadde igår kveld feber på 39°, men ingen feber idag... ennå! Føler meg frossen i kroppen, sliten og 0 energi, småvondt i hodet og halsen er så sinnsykt vond(smerter fortsetter lissom ned i lungene):sorry: Må nok bruke astmamedisiner ikveld... Føler meg ganske dritt!

Kjenner en del murringer/ømhet nederst i magen. Og hatt ligamentstrekk i 3 dager(kan jo bare være et tilfelle også?).
Og er en del kvalm, men det er vanlig for meg i dpo-land:happy3 Første test ryker på mandag, da er jeg 7DPO:smiley-bounce012

Alle unntatt mannen er dårlige, så... blir en rolig helg. Hadde egentlig tenkt å bake langpanne foccacia med svarte/grønne oliven og masse hvitløk idag, men får se om jeg orker:angelic:
Kveldene går med til gaming på mannen på PS5(han spiller nå det nye Harry Potter spille Hogwarts legacy) og jeg glaner film på pc'en:hilarious:
Skikkelig dritt å bli syk :dead: Her har vi hangla ei uke, men har fortsatt klart å legge inn aksjer, heldigvis:hilarious: Spiller Hogwarts legacy vi her i heimen også :D Masse god bedring! Å så spennende med testing snart:Heartred

Skikkelig dritt å bli syk :dead: Her har vi hangla ei uke, men har fortsatt klart å legge inn aksjer, heldigvis:hilarious: Spiller Hogwarts legacy vi her i heimen også :D Masse god bedring! Å så spennende med testing snart:Heartred

CD16/4DPO:

Ikke relatert til prøving, men er Hogwarts legacy gøy? :p:D Har hatt lyst til å kjøpe det

Har fremdeles ikke funnet noe EL her, så enten har jeg misforstått syklus helt, eller så har jeg bare testet «feil» i forhold til når det var.. har nå uansett lagt inn aksjer som om den har vært- så blir spennende å se!

Ikke relatert til prøving, men er Hogwarts legacy gøy? :p:D Har hatt lyst til å kjøpe det

Har fremdeles ikke funnet noe EL her, så enten har jeg misforstått syklus helt, eller så har jeg bare testet «feil» i forhold til når det var.. har nå uansett lagt inn aksjer som om den har vært- så blir spennende å se!
Synes hogwarts er bra i alle fall :D Lykke til med prøvingen :Heartred

Hatt det gående med sjukdom I heimen siden august... av og på konstant. Drittlei...:-/ jeg gamer ikke, mannen som gjør det :p

Jeg gamer ikke, men mannen gjør:p Han synes det var et bra spill og mener det har mye av magien som fra Harry Potter filmene(vi er stor fan av filmene:joyful:)

Æsj, dårlig form på alle i heimen..og jeg er i et så sinnsykt dårlig humør i tillegg:angry3får så kort lunte i dpo-land til tider:smiley-ashamed005 Har iallefall fått laget foccacia til unga, gjort husarbeid og vasket 4 maskiner med klær. Så får jeg være fornøyd med det:hilarious:

Da står focacciaen til avkjøling før jeg kan servere, smaker så godt med kun smør på :p
Denne gangen laget jeg foccaciaen med hakkede grønne/svarte oliven, soltørket tomater i olje og 9 fedd finhakket hvitløk. Dryppet over med en god sløsj olivenolje, rosmarin og flaksalt:):)
Blir bare det som en enkel "middag" idag siden de fleste av oss er dårlige i formen:happy119
God helg, folkens:flower
20230210_162019.jpg

Da står focacciaen til avkjøling før jeg kan servere, smaker så godt med kun smør på :p
Denne gangen laget jeg foccaciaen med hakkede grønne/svarte oliven, soltørket tomater i olje og 9 fedd finhakket hvitløk. Dryppet over med en god sløsj olivenolje, rosmarin og flaksalt:):)
Blir bare det som en enkel "middag" idag siden de fleste av oss er dårlige i formen:happy119
Vis vedlegget 398541

Det så veldig godt ut!! :woot:

Vis vedlegget 398541
Den så veldig god ut! Ble inspirert til å lage selv :D
God helg alle!

CD 17, og jeg tror jeg er 1 DPO idag :woot:
Liker denne tiden veldig godt og er spent på dagene fremover.
Håååper veldig!! :smiley-angelic001
Hvordan går det med dere andre?
Fler som er over i dpo-land? :joyful:

Vis vedlegget 398546

Så herlig du også er i dpo-land:gen014:talk017 Jeg er 4 dpo:) Beste tiden i syklusen, synes jeg:joyful: Snart begynner symptomjakten:smiley-bounce012

Ja, deg har jeg kontroll på :hilarious: :D

Gleder meg til symptomjakt!!
Og veldig spent på når jeg får kryss i ff for første gang i mitt liv :cool:

Hahahaha, en annen måte å si jeg er overaktiv og spammer tråden på:laughing021 Sorryy, er for skravlete av meg:laughing001 Jaaa, det skal bli så spennende:smiley-bounce015

Her venter man fortsatt...Elslimet kom og gikk like fort, og el testene er fortsatt ikke positive. Sjekket tappen, og den er myk, og høy, så det betyr nok at el nærmer seg? Jeg er på Cd17 i dag og etter tidligere sykluser (før ma) så er el forventet i morgen på cd 18...

Må og en tur på butikken i morgen. Har bare! 5 eltester igjen ( og 30 på vei i posten....), men så mye som jeg tester så kommer ikke jeg meg gjennom helgen med fem :p

Back
Topp