Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Venter på mensen! Hadde mensensmerter tidligere idag!
Negative tester, håper mensen kan komme nå så vi kan begynne på nytt igjen!
Mistet litt motet. Har ikke den beste tålmodigheten nemlig.
Har bestilt nye tester i dag, babyplan sine tidligtester. :-) så er jeg hvertfall klar for å teste igjen når den tid kommer.
Håper ikke mensen blir like forsinket denne dagen, for det er bare kjipt å måtte vente når man vet at det ikke gikk denne gang. Fremdeles glad for all støtten i dette forumet da. Det er fint. Selv om det også gjør meg til en mega testetøs.
Håper PP3 er good shitt å at en spire vil sitte da. :-) ❤️

Da var vi i pp3.
Prøvd noe nytt denne gangen, salvie te. Å nå har jeg hatt mensen i 7 dager bare! Ofte varer den i 9-12 dager..
så det var sykt nice at den allerede er over. Gleder meg til eggløsningsdagene. Blir spennende! Kanskje hele denne syklusen blir en vanlig syklus og ikke 32-35 dager! :-)

Leser mange skriver om at de skal ha pause snart dersom ting ikke klaffer mtp desember barn. Det har jeg faktisk ikke tenkt på, men jeg håper inderlig at det klaffer nå. Har ikke sååå lyst å måtte ta pause når vi endelig er i gang :-/ :-)

Får bare vente i spenning!
I morgen drar jeg og samboer til Belgia i 5 dager. Så det blir fint å bare pleie oss 2 å nyte tid sammen. I de mest fruktbare dagene også! Haha. Snakk om sammentreff! ❤️

Oi, så spennende at salviete funker!

Jeg har allerede et desemberbarn, så litt derfor jeg vil unngå det. Med første ville jeg på ingen måte ha pause, og syns desemberbarn er veldig fint, verdens fineste julegave :Heartred

Kos dere masse på utenlandstur det høres jo bare utrolig herlig ut :love7

Oi, så spennende at salviete funker!

Jeg har allerede et desemberbarn, så litt derfor jeg vil unngå det. Med første ville jeg på ingen måte ha pause, og syns desemberbarn er veldig fint, verdens fineste julegave :Heartred

Kos dere masse på utenlandstur det høres jo bare utrolig herlig ut :love7
Ja, jeg føler det må være pga den!! Hehe. Lenge siden jeg har hatt sååå kort mens. Samboer tror ikke heeelt på det da. :-p med mindre forskning sier at det funker :-)

Ja jeg har ett desemberbarn jeg også. Så føler jeg burde kanskje tenke på det. :-p
Heheh.
Enig i verdens beste julegave da!! :-)

Takk, vi skal kose oss! Sånn sett bra jeg ikke er gravid enda for Belgia er jo kjent for mye godt øl!! Å vi elsker øl :-D

Belgia unnagjort!
Det var deilig å komme seg litt vekk fra hverdagen. :-)
Masse aksjer lagt inn hver dag. Å mistenker eggløsning lørdag eller søndag men vet ikke helt.
Flo sier lørdag. Men kjente noe begge dagene. :-)
Vet ikke om det jeg kjente var eggløsning heller men tror det, men var svakt.
Men nå er utfloden vanlig igjen så regner med den er over. :-)
Spm er bare er jeg dpo 1 eller 2. jeg blir visst ikke så klok på dette.
Jeg håper jeg klarer å vente lengst mulig med å teste. Hadde jo vært mest digg om jeg bare lot være å ventet på mensen, men det tror jeg ikke går :-p
Hehe.

Så herlig med en liten ferie og bort fra hverdagen❤️ Deilig å være i dpo-land :joyful: Krysser fingrene for spire❤️

Ja helt herlig! :)
Bare skulle ønske jeg ble klok på eggløsningen denne måneden. :p hehehe

Du har ikke testet etter EL? Temper du? Synes den beste tiden er når man er i dpo-land. Da får man lissom ikke gjort mer og man kan kjenne etter symptomer :joyful:

Du har ikke testet etter EL? Temper du? Synes den beste tiden er når man er i dpo-land. Da får man lissom ikke gjort mer og man kan kjenne etter symptomer :joyful:
Hihi nei. Aldri prøvd det før :-) hihi. Men vanligvis kjenner jeg eggløsning veldig godt. Men kjente nå kramper, lørdag og søndag å svakt på venstre side.så om det svake regnes så hadde jeg nok eggløsning da. Å det gir mening med at det var på høyre siden sist :-p

Hihi nei. Aldri prøvd det før :) hihi. Men vanligvis kjenner jeg eggløsning veldig godt. Men kjente nå kramper, lørdag og søndag å svakt på venstre side.så om det svake regnes så hadde jeg nok eggløsning da. Å det gir mening med at det var på høyre siden sist :p

Jeg kjenner el-smerter jeg også, men kan kjenne det en hel uke, så jeg tester og temper for sikkerhets skyld :hilarious: Så slipper jeg å lure:angelic: Er litt for kontrollfreak, MÅ vite:p Håper det resulterer i en liten terminspire❤️

Jeg kjenner el-smerter jeg også, men kan kjenne det en hel uke, så jeg tester og temper for sikkerhets skyld :hilarious: Så slipper jeg å lure:angelic: Er litt for kontrollfreak, MÅ vite:p Håper det resulterer i en liten terminspire❤️
Hehe ja mulig jeg må sjekke jeg også :-p men prøver å ikke ha kontroll på ALT for jeg har litt kontroll behov jeg også :-p haha.
Men i skrivende stund kjenner jeg på litt sånn magesmerter/krampe. Å sitter å smiler for meg selv for det føles litt godt. Om det gir mening!
Å inatt som var herregud så mye rart jeg drømte. Lenge siden sist. Tenk om det ligger noe i det…. :-o

Hehe ja mulig jeg må sjekke jeg også :p men prøver å ikke ha kontroll på ALT for jeg har litt kontroll behov jeg også :p haha.
Men i skrivende stund kjenner jeg på litt sånn magesmerter/krampe. Å sitter å smiler for meg selv for det føles litt godt. Om det gir mening!
Å inatt som var herregud så mye rart jeg drømte. Lenge siden sist. Tenk om det ligger noe i det….
Har alltid helt gærne drømmer når jeg har vært gravid, drømmer mye rart :p Håper virkelig det er tegn på spire hos deg❤️

Hihi. Ja! Lov å håpe! :p men jeg er redd for å bli for giret…. :p

Sånn har jeg gjerne hatt det i hver pp også, men etter jeg mistet i SA i des, så har jeg bestemt meg for å håpe, så får jeg bare bli skuffa om så:Heartpink Ønsker meg sånn en terminspire❤️:smiley-angelic001

Back
Topp