Hihi visst ikke kan dere jo «øve»Haha, godt spm. Litt opp og ned, håper jeg med samboer på en prøveperiode til før noen mnder pause![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi visst ikke kan dere jo «øve»Haha, godt spm. Litt opp og ned, håper jeg med samboer på en prøveperiode til før noen mnder pause![]()
Haha, det er sant!Hihi visst ikke kan dere jo «øve»![]()

Takk!Håper TR dukker opp snart så du kan legge PP2 bak deg, og at spiren sitter i PP3![]()

Ja, jeg føler det må være pga den!! Hehe. Lenge siden jeg har hatt sååå kort mens. Samboer tror ikke heeelt på det da.Oi, så spennende at salviete funker!
Jeg har allerede et desemberbarn, så litt derfor jeg vil unngå det. Med første ville jeg på ingen måte ha pause, og syns desemberbarn er veldig fint, verdens fineste julegave
Kos dere masse på utenlandstur det høres jo bare utrolig herlig ut![]()
Krysser fingrene for spireJa helt herlig!
Bare skulle ønske jeg ble klok på eggløsningen denne måneden.hehehe

Hihi nei. Aldri prøvd det førDu har ikke testet etter EL? Temper du? Synes den beste tiden er når man er i dpo-land. Da får man lissom ikke gjort mer og man kan kjenne etter symptomer![]()
Hihi nei. Aldri prøvd det førhihi. Men vanligvis kjenner jeg eggløsning veldig godt. Men kjente nå kramper, lørdag og søndag å svakt på venstre side.så om det svake regnes så hadde jeg nok eggløsning da. Å det gir mening med at det var på høyre siden sist
![]()
Så slipper jeg å lure
Er litt for kontrollfreak, MÅ viteHehe ja mulig jeg må sjekke jeg ogsåJeg kjenner el-smerter jeg også, men kan kjenne det en hel uke, så jeg tester og temper for sikkerhets skyldSå slipper jeg å lure
Er litt for kontrollfreak, MÅ vite
Håper det resulterer i en liten terminspire
![]()
Har alltid helt gærne drømmer når jeg har vært gravid, drømmer mye rartHehe ja mulig jeg må sjekke jeg ogsåmen prøver å ikke ha kontroll på ALT for jeg har litt kontroll behov jeg også
haha.
Men i skrivende stund kjenner jeg på litt sånn magesmerter/krampe. Å sitter å smiler for meg selv for det føles litt godt. Om det gir mening!
Å inatt som var herregud så mye rart jeg drømte. Lenge siden sist. Tenk om det ligger noe i det….
Hihi. Ja! Lov å håpe!Har alltid helt gærne drømmer når jeg har vært gravid, drømmer mye rartHåper virkelig det er tegn på spire hos deg
![]()
Hihi. Ja! Lov å håpe!men jeg er redd for å bli for giret….
![]()
Ønsker meg sånn en terminspire
Ååå. Ja det skjønner jeg!! Sikkert kjekkere å glede seg! Uansett hvordan det gårSånn har jeg gjerne hatt det i hver pp også, men etter jeg mistet i SA i des, så har jeg bestemt meg for å håpe, så får jeg bare bli skuffa om såØnsker meg sånn en terminspire
![]()