mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
CD8 og er nok 9 dager igjen til EL, men er syk og syke barn hjemme, så bare fint at EL ikke er akkurat nå
Har 2 syke barn hjemme. Ellers ikke mye nytt å komme med, begynner å teste etter EL med CB-monitoren imorgen
Trives bedre i dpo-land
Trodde jeg hadde ganske stabil syklus, men plutselig så ble det et par dager ekstra før tanta kom, Åsså varte den plutselig et par dager lenger også. Vet jo at det er noen dager til EL enda, men vil jo ikke gå glipp av den heller. Siden syklusen plutselig har bestemt seg for å overraske meg, så kan jo plutselig EL overraske meg også tenker jeg

Må ringe legen igjen i morgen og muligens få en gyn time…
Er sååå kjedelig å vente uendelig lenge på EL, har ustabile sykluser selv og kan gå helt opptil CD24 før EL kommer
Drikker Salvie-te, som pleier å forkorte folikkelfasen. Hatt EL på CD17 de siste to PP. Gjenstår å se når den kommer denne gang, kan få EL på CD12/CD13 også

Håper du blir gravid denne PP og slipper IVF
Forrige PP viste den først høy på CD13 og hadde da 5 dager med høy før den gikk på maks. Så nå blir det kanskje en kort syklus denne gang, nå som det er sykdom i heimen og helg med alle unga hjemme
så er veldig spent på deres