Ramzi-metoden? (Kjønn - TUL)

Takk for svar! :) Kan jeg spørre hvordan man tyder morkaken? (Bilen min streika langs veien denne dagen så kom akuratt slik at dem fikk tid til å sjekke, i og med informasjon skule videre til klinikk innen uke 8.):) ble da liten tid til forklaringer, dette blir også min første så ganske grønn hehe:smiley-ashamed004:)!

De pleier ikke forklare så mye heller, og noen ganger så snur de på bildet og, og da blir jo alt bare feil :hilarious:

Men morkaken, slik jeg skjønte det, vil da være "tykkere vev", og dermed vises som et hvitere område rundt inni der. :)
Men her var hele bildet ganske hvitt, så jeg tok bare en gjett utfra fosterets plassering.

Åja okei! :) Ja det hele ble ganske lyst hehe, var hos legen en gang i midten av uke 9 (slik at min samboer fikk sett) men var uheldigvis ikke den beste kvaliteten hos legen hehe:) masse tusen takk for gode svar!:hello2

Kan dere se noe her? Hva tror dere? 13+0. Vet det er for sent med Ramzi, men kanskje NUB? :)

Vedlegg

• A41C7D03-81C8-46DD-86D8-1D90AECFD765.jpeg
    A41C7D03-81C8-46DD-86D8-1D90AECFD765.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 36
Oi! Sniker fra August. Dette var jo gøy, jeg ble målt til 8+0 med innvending. Noen som vil tolke? :)

Vedlegg

• 2AF6CCAF-F696-4DF6-936C-A1CD3CDD545A.jpeg
    2AF6CCAF-F696-4DF6-936C-A1CD3CDD545A.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 40
Oi! Sniker fra August. Dette var jo gøy, jeg ble målt til 8+0 med innvending. Noen som vil tolke? :)
Om jeg ser kun på fosteret, så ligger det jo mest til venstre. Men er det ikke litt hvitere til høyre? Kanskje gutt i så fall??

Ser ikke noe lysere område som evt kan være morkake, men den ligger langt til venstre, så.. jente..?
Ganske morsomt ble ikke fast slått når jeg var hos gynekologen på tirsdag. men han antok at det kunne være ei lita tutte :laughing002 :hello2 :Heartred

Ganske morsomt ble ikke fast slått når jeg var hos gynekologen på tirsdag. men han antok at det kunne være ei lita tutte :laughing002 :hello2 :Heartred
Gøy hvis det stemmer i alle fall!

Noen som vil tippe basert på Ramzi-metoden? 6+1, innvendig UL.

Vedlegg

• IMG_4728.jpeg
    IMG_4728.jpeg
    116,4 KB · Visninger: 18
Back
Topp