Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Likte seg i midten der ja nei, den var vanskelig!Hmm, vanskelig Vis vedlegget 394505
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Likte seg i midten der ja nei, den var vanskelig!Hmm, vanskelig Vis vedlegget 394505
Den der var jo ikke så veldig tydelig, men jeg tipper gutt!
håper du tar feilDen der var jo ikke så veldig tydelig, men jeg tipper gutt!
Synes dette er vanskelig Noen som kan tyde den?Vis vedlegget 394549
Gjetter jente, da jeg synes det ser ut som en liten fortykkelse/hvitere på høyre side av bildet. Men har ikke peiling altsåUtvendig ultralyd. Noen som vil hjelpe å tyde?
Enig, ser ut som venstre - så jente da, om det er innvendig. Gutt dersom utvendigTror til venstre...? Så er det bare om det er innvendig eller utvendig UL..?
Dette er utvendigTror til venstre...? Så er det bare om det er innvendig eller utvendig UL..?
Utvendig! Blir spennende å se om teorien stemmer Har to jenter fra før, så må jo si det hadde vært morsomt om det skulle vise seg å være en gutt denne gangenEnig, ser ut som venstre - så jente da, om det er innvendig. Gutt dersom utvendig
Det har stemt på 3 av 3 hos mine, men dette er jo på ingen måte en veldokumentert motode - så jeg ser på det som en morsom gjettelek i ventetiden, som jeg selvfølgelig tar med en god klype salt!Ikke stemt på min andremann ihvertfall, så jeg vet ikke helt hva jeg tenker her
Ikke stemt på min andremann ihvertfall, så jeg vet ikke helt hva jeg tenker her
Sniker fra august! Var på ul idag (innvendig) å fikk se et lite knøtt med bankende hjerte morkaka var tydelig på nede på høyresiden i bilde. Vil et da si jente? Eller har jeg misforstått 6+0 (med forbehold)
Hva tror dere? Jeg skjønner ingenting av metoden jeg
Det er utvendig ja Skulle egentlig vært 8 uker her. Men ble satt fremSkal være best før uke 8, men kan gjette likevel! Er det utvendig UL?