FruPanda
Blir kjent med forumet
Jeg hadde første dag i forrige mens 2.desemberNår hadde du siste mens da? Det er jo ofte det de regner termin fra, selv om man er helt sikker på EL også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde første dag i forrige mens 2.desemberNår hadde du siste mens da? Det er jo ofte det de regner termin fra, selv om man er helt sikker på EL også.
Det ser ut som veldig fin stigningHer er min stigning fra 1. juledag da jeg fant ut av det (men ikke heeelt trodde på det) til i dagSyns selv dette ser ut som en god stigning? Når kan man forvente å få 2-3 på digital? Jeg fikk 1-2 på mandag. Er 4+1 vel nå.
Er det morgenurin? Er den svakere enn for to dager siden? Kan være mange faktorer som spiller inn, og man har lett for å sammenligne seg med andre på samme dag..Så fine tester
Her er min fra i dag, tror jeg er 15 dpo, muligens 14. Syns den var litt svakHar bare 1 vanlig test til, pluss en digital. Er ikke hjemme så vet ikke om jeg får kommet meg på meny heller og kjøpt flere.
Er det morgenurin? Er den svakere enn for to dager siden? Kan være mange faktorer som spiller inn, og man har lett for å sammenligne seg med andre på samme dag..
Den er jo kjempesterk!!Brukte siste babyplan testen nå, og fikk kjøpt makesure, og fikk litt sterkere nå, så senker skuldrene litt![]()

Jeg fikk også 2-3 i går! Så betryggende å se økning4+2 (EL) / 4+3 (mens)

Utvilsomt, tenker jeg!Håper denne er positiv![]()
Satser på det! Tok den i går kveld, så får se i morgen om streken blir sterkereUtvilsomt, tenker jeg!

Ånei! Så tristGleden var kortvarig her. Blødningene begynte 5+3 og negativ test![]()
Håper det klaffer igjen på neste pp.