Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

Ikke mist håpet! Selvom jeg fikk pos test tidligere, så syns jeg utviklingen var utrolig treg i starten. Og tester fra samme batch kunne ha veldig ulik mengde fargestoff! Når er ikm? Krysser fingrene for deg ❤️ legger ved bilde av to tester som er dyppet i samme urin. Det er bra stor forskjell, så ville ikke brydd meg om de er «lik» i starten :)
Ikm er på søndag. Egentlig i morgen, men siden el var senere så har ff flyttet ikm til søndag.
Tusen takk :Heartred Det betyr mye.
Synes liksom jeg leser at folk får pos etter 12 dpo, men de fleste får det jo allerede ved 8 dpo.
Men kan jo håpe at jeg er en av de Treige.

Ikm er på søndag. Egentlig i morgen, men siden el var senere så har ff flyttet ikm til søndag.
Tusen takk :Heartred Det betyr mye.
Synes liksom jeg leser at folk får pos etter 12 dpo, men de fleste får det jo allerede ved 8 dpo.
Men kan jo håpe at jeg er en av de Treige.
Satser på det! Sjelden man vet heeeelt nøyaktig når egget fester seg også:-) har hørt det kan gå i dvale i 14 dager :wideyed:
Så alt er mulig❤️

Det kan ikke være noe du har spist? Kvalmen altså. Begge gangene jeg har vært i Thailand, har jeg hatt en runde med spying og magetrøbbel. >< Ene gangen kastet jeg opp midt i resepsjonen på et meget fancy hotell, haha.. min stemor (thai) husker godt at en av de guttene som stod der sa en sånn.. "fritt for å ikke vaske opp.." på thai til han andre. :P

Men da har jeg jo hatt mer sånn.. akutt spysjuke i én dag. Ikke kvalme over flere dager...
Hadde jo vært fint om det viste seg å være et gravidtegn da!

Det kan ikke være noe du har spist? Kvalmen altså. Begge gangene jeg har vært i Thailand, har jeg hatt en runde med spying og magetrøbbel. >< Ene gangen kastet jeg opp midt i resepsjonen på et meget fancy hotell, haha.. min stemor (thai) husker godt at en av de guttene som stod der sa en sånn.. "fritt for å ikke vaske opp.." på thai til han andre. :p

Men da har jeg jo hatt mer sånn.. akutt spysjuke i én dag. Ikke kvalme over flere dager...
Hadde jo vært fint om det viste seg å være et gravidtegn da!
Jeg har tenkt det samme. Men så rart at det kom to dager etter jeg kom hjem.
Men jeg regner vel med at det er noe sann, selvom jeg håper noe annet. :smiley-angelic001

Jeg har tenkt det samme. Men så rart at det kom to dager etter jeg kom hjem.
Men jeg regner vel med at det er noe sann, selvom jeg håper noe annet. :smiley-angelic001

Man kan i alle fall fort reagere litt, men rart du ikke fikk før ja.

Klarer jo ikke å dy meg, måtte ta en test til.
Og det er jo noe der, men sikkert skygge?
C9DF131F-C456-4EDD-8B3B-116937E0AF0F.jpeg
Får det jo ikke på bilde nesten heller så

Tror jeg bare kaster inn håndkleet denne pp’n nå.
13 dpo og fortsatt negativ test.
Kjipt, denne pp’n som mannen virkelig har trua på. Og jeg begynte å håpe selv også.
420E6107-D654-4013-BD8C-1E9A28CB4636.jpeg

utenom det blir jeg snart helt tullete sprø i hodet.
Vi kjøpte nytt kunstig juletre i fjor til 7000kr!!!
Og nå lever det sitt eget liv. De første to dagene var det som normalt. I går begynte det å skru seg av, skru seg på, bytte innstillinger. Og det er jo ikke så gøy å ta av all julepynt får å reise å høre om man kan reklamere på dette.
Det har jo liksom vært i bruk i jula i fjor. Pakket pent ned og ligget i esken frem til vi tok det opp i år.
Åh! Jeg blir så sint.

I all verden..
Tror jeg ville snakket med dem du kjøpte av FØR du evt plukker det fra hverandre ><

13 dpo, ingen Tr. Ingen positiv test. Formen er fortsatt så som så. Er utrolig sliten og trøtt, men våkner Gry tidlig.
Tror ikke det gikk denne pp’n heller. :sorry:
Men vi gir det noen ganger til. Tror jeg skal ringe og fremskynde den timen hos gyn til uka.
Så må mannen få tatt den sædprøven, til hans store fortvilelse.
Det jeg lurer på nå er om jeg skal ta letrozol nå neste syklus siden jeg skal operere den 20. hvis tr kommer i morgen, skal jeg da være på cd 10 under operasjonen.
Kan det gå likevel? Kanskje jeg må spørre noen damer her på BV hva de tenker.
Jaja.
Dagens tester, vare fordi.
6070A990-F2C5-4FCC-ACCA-392B8BB4FA94.jpeg

Jeg fikk nesten positiv eggløsningstest rett før mensen kom forrige mnd! Da tempet jeg og visste at jeg hadde hatt eggløsning :Heartred
Okei. Da kanskje jeg har hatt el da. Vet også at el testene kan bli positive ved graviditet. Men da burde jo kanskje graviditetstester vært positive da. :bag:

Okei. Da kanskje jeg har hatt el da. Vet også at el testene kan bli positive ved graviditet. Men da burde jo kanskje graviditetstester vært positive da. :bag:
Det tok litt tid før ELtestene mine ble positive da jeg var gravid. Typ streken på g-testen var ikke til å ta feil av når eggløsningstesten var nesten positiv. Men dette kan jo kanskje variere? Aner ikke:arghh:

Back
Topp