Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

Ja. Den var hvertfall ikke snn tydelig grå skygge. Sann der er en strek, men den er grå. De har jeg fått mye av.
:smiley-angelic001
Blir spennende å se! Neste test blir i dag ..? :)

Synes jeg kan se en strek, men vanskelig å være 100% sikker på den der :P
Håper den blir sterkere i løpet av kort tid! :D

Jeg skjønner ingenting ifht dpo nå, i går var jeg 8 dpo, også ble jeg 10 i dag. Hvor ble det av 9 da? :hilarious:
Tror ff tullet litt med meg mtp tidsforskjell. Så da, da er jeg 10 dpo.
Negative tester i dag, eller samme «jeg tror jeg kan se noe, men det er nok fordi jeg håper sann» type tester.

I dag har jeg pyntet hele leiligheten til jul. Så nå er jeg utslitt og klar for å sove. Første dag på jobb etter ferie og jeg gruer meg :meh:

Symptomer ja. Egentlig ikke så mange.
Ømme brystvorter, og litt sann av og på kvalme.
Har også mørkere Areola, eller mer blå av blodårer. Men dette har jeg også opplevd før ved tr.
Men noe jeg synes er annerledes og som jeg sjeldent merker det er utflod, og det mye.
Føler jeg må gå å tørke meg hele tiden for jeg føler meg en kliss klass nedentil.
Spennende å se i morgen da om noe skjer med testen eller ei.
Men jeg fortsetter å håpe, men tror ikke. For håper jeg og tror jeg samtidig blir skuffelsen ekstremt stor :sorry:
Så i morgen er jeg da 11 dpo.

Tror ikke det gikk denne pp heller jeg. Jeg gir jo opp alt for fort. Er enten 10-11 dpo. Blir jo litt sann når el testen ble negativ igjen med forskjellige tidssoner.
Men testen er hvertfall negativ…
4187AF58-EA8F-4EEF-ADB4-646EF734ED6F.jpeg
A12A5F46-0039-4EAD-98FF-91F6912B2F0E.jpeg

Hm. Klarte jo ikke å dy meg. Tok en babyplan nå på utvannet urin.
Her kom det jo noe innenfor tidsfristen. Og jeg er sååå kvalm!
:bag:
82390B7F-C57D-43BD-98DD-BE185F09650D.jpeg

I kveld har jeg vært så trøtt, sann helt tom for energi trøtt.
Og som innlegget over. Kvalm.. har nettopp kastet opp.
Og når man kaster opp så føler man seg alltid litt bedre sann rett etterpå. Ikke nå.. Jeg er like kvalm nå som jeg var før jeg kastet opp.
Men dette kan jo også være noe jeg har tatt med meg fra Thailand. Mannen er mest sannsynlig matforgiftet også.
Så det kan jo være noe i det… Men lov å håpe at dette er en kvalme som er velkommen, og ikke en matforgiftning eller noe litt mer alvorlig som salmonella..

Tiden vil vise. Nå skal jeg gå å legge meg jeg, klokken 20..

I kveld har jeg vært så trøtt, sann helt tom for energi trøtt.
Og som innlegget over. Kvalm.. har nettopp kastet opp.
Og når man kaster opp så føler man seg alltid litt bedre sann rett etterpå. Ikke nå.. Jeg er like kvalm nå som jeg var før jeg kastet opp.
Men dette kan jo også være noe jeg har tatt med meg fra Thailand. Mannen er mest sannsynlig matforgiftet også.
Så det kan jo være noe i det… Men lov å håpe at dette er en kvalme som er velkommen, og ikke en matforgiftning eller noe litt mer alvorlig som salmonella..

Tiden vil vise. Nå skal jeg gå å legge meg jeg, klokken 20..
Håper kvalmen roer seg ❤️ Og håper det ikke er salmonella eller noe!

Tok en test i dag. Lik som i går, og er fortsatt bare en skygge.
Men jeg er så kvalm. Maten smaker rart spesielt majones.
Ble så sur når testen ikke ble noe på at jeg gadd ikke hente tlf for å ta et bilde engang :meh:

Hvis dette ikke er gravid kvalme blir jeg så utrolig sur. Herregud for en dag.
Mannen er helt sikker på at jeg er gravid. Men sa han ikke burde si det for mye for da blir jeg så skuffet. Men testene er jo negative.
Hvis testene er negative burde jeg jo ikke vært så kvalm. Altså, hvis ikke hcg er nok til å måles på test, burde det ikke gjøre meg dårlig heller.
Kvalmen er ikke som omgangssyke kvalme - en blanding av sterk halsbrann og kvalme. Det hjelper litt med litt salt kjeks…
Som om halsen snurper seg sammen.
Hm.. :bag:
har kastet opp to ganger, måtte være hjemme fra jobb i dag.
Jeg skjønner ingenting jeg nå. Det er fortsatt håp. Tror jeg har lest igjennom 20 dagbøker her på BV, for å se når folk fikk positiv test. Fortsatt ikke funnet en eneste dagbok hvor forfatter fikk positiv test etter 11dpo.
Da mister jeg håpet! :banghead::crybaby2

Hvis dette ikke er gravid kvalme blir jeg så utrolig sur. Herregud for en dag.
Mannen er helt sikker på at jeg er gravid. Men sa han ikke burde si det for mye for da blir jeg så skuffet. Men testene er jo negative.
Hvis testene er negative burde jeg jo ikke vært så kvalm. Altså, hvis ikke hcg er nok til å måles på test, burde det ikke gjøre meg dårlig heller.
Kvalmen er ikke som omgangssyke kvalme - en blanding av sterk halsbrann og kvalme. Det hjelper litt med litt salt kjeks…
Som om halsen snurper seg sammen.
Hm.. :bag:
har kastet opp to ganger, måtte være hjemme fra jobb i dag.
Jeg skjønner ingenting jeg nå. Det er fortsatt håp. Tror jeg har lest igjennom 20 dagbøker her på BV, for å se når folk fikk positiv test. Fortsatt ikke funnet en eneste dagbok hvor forfatter fikk positiv test etter 11dpo.
Da mister jeg håpet! :banghead::crybaby2
Ikke mist håpet! Selvom jeg fikk pos test tidligere, så syns jeg utviklingen var utrolig treg i starten. Og tester fra samme batch kunne ha veldig ulik mengde fargestoff! Når er ikm? Krysser fingrene for deg ❤️ legger ved bilde av to tester som er dyppet i samme urin. Det er bra stor forskjell, så ville ikke brydd meg om de er «lik» i starten :-)

Vedlegg

• 35BD6B05-37A4-4360-94E0-EC76BD54132D.jpeg
    35BD6B05-37A4-4360-94E0-EC76BD54132D.jpeg
    2,6 MB · Visninger: 84
Back
Topp