Mens vi venter på en skatt nr. 2 ❤️

6+5 TUL :Heartred

For en fantastisk følelse det er å kunne gå fra gynekologen etter å ha fått gode nyheter! Jeg har en liten skatt i magen med et bankende hjerte! :sad010

D12E4410-D3B6-4479-82DC-2832C63E8271.jpeg

Alt så helt fint ut, og lengden stemte med hvor langt jeg er på vei. Dette var samme gynekologen som jeg har vært hos etter de to abortene, og det var så fint å merke at han var skikkelig glad på mine vegne. Han startet til og med timen 5 min. før tida så jeg skulle slippe å vente. Nå satte vi IVF-søknaden på pause, og det gjør meg optimistisk. Det betyr jo at gynekologen har skikkelig trua! Og endelig har jeg fått se at det er en konkret og fin årsak til kvalmen min, det hjelper. Jeg var SKIKKELIG nervøs før timen, og så for meg alle mulige scenarioer. Men tenk at JEG er gravid da dere?! Selv om den lille har vært i magen min i noen uker nå, så var det først nå at jeg virkelig føler at jeg er gravid, på ekte :Heartred

Åååå, hurra hurra hurra!! For en FANTASTISK oppdatering Alfakrøll, og herreguuuud så fortjent!! :Heartred
Tenk, det er faktisk et LIV du ruger på nå, ikke "bare" en ubestemmelig celleklump! Og tenk, du er allerede halvveis til å passere 12-ukerskneika også, herremin så stas! Denne har kommet for å bli:happy093.:smiley-bounce022

Åååh, så fantastisk gode nyheter:talk017:crybaby2:Heartred:love7 fiiine lille med hjerteslag❤️

Hurra!! For en glede å lese at det gikk så bra! Gratulerer så mye :love7 :Heartred Tenk at du skal bli mamma!

Hurra! Så bra! Nå heier vi på terminspire!

Gratulerer med velykket TUL :D

Spiste du mye ananas i dpo- land denne gangen eller? Husker vi snakket om det, men jeg husket aldri å kjøpe. Nå har jeg positiv el-test i dag, så tenke kanskje prøve det denne pp :cool:

6+5 TUL :Heartred

For en fantastisk følelse det er å kunne gå fra gynekologen etter å ha fått gode nyheter! Jeg har en liten skatt i magen med et bankende hjerte! :sad010

Vis vedlegget 393410

Alt så helt fint ut, og lengden stemte med hvor langt jeg er på vei. Dette var samme gynekologen som jeg har vært hos etter de to abortene, og det var så fint å merke at han var skikkelig glad på mine vegne. Han startet til og med timen 5 min. før tida så jeg skulle slippe å vente. Nå satte vi IVF-søknaden på pause, og det gjør meg optimistisk. Det betyr jo at gynekologen har skikkelig trua! Og endelig har jeg fått se at det er en konkret og fin årsak til kvalmen min, det hjelper. Jeg var SKIKKELIG nervøs før timen, og så for meg alle mulige scenarioer. Men tenk at JEG er gravid da dere?! Selv om den lille har vært i magen min i noen uker nå, så var det først nå at jeg virkelig føler at jeg er gravid, på ekte :Heartred
Ååå, dette var virkelig årets julegave! :love7

Gratulerer så masse med graviditeten ❤️ Endelig er det din tur❤️

Nå er du vel antakelig en del borte fra forumet pga kvalme og evt andre svangerskapsrelaterte symptomer :love017 Men ville uansett bare kikke innom for å vise at jeg tenker på deg og fremdeles gleder meg SÅ med deg, selv om formen er ganske laber:Heartred Ønsker deg derfor med det samme god bedring, og håper du likevel klarer å nyte tanken på at du nå ruger på et sprell levende bittebittebittebittelite menneske:love2

Back
Topp