Våre symptomer

Jeg er 12+4 i dag og brekningene bare vil ikke gi seg. Er så leeeei! De kommer ikke like ofte, og jeg blir ikke like kvalm av dem. Men allikevel.. den siste uka har også formen på magen endret seg, noe som var syyyykt rart å se i speilet. Ble helt sjokkert, siden jeg ikke forventa å se noe før i alle fall nærmere jul. Enn så lenge er det vel litt luft og ommøblering bare, men litt stas er det jo for en førstegangsgravid. Har også begynt å kjenne det litt i bekkenet.

Sånn! Det var min lille rant i dag.

10+2 og synes kvalmen har blitt litt bedre. Andre som merker bedring?? Tørr nesten ikke skrive det, for da blir jeg vel kvalm etterpå Måtte ikke opp i natt for å tisse heller, det har jeg måtte gjort i flere uker. Ømme pupper og trøtt da… og hungersnød hele tiden Håper formen bedrer seg og 2. trimester kommer kjapt kjapt! Er så redd for ma

10+2 og synes kvalmen har blitt litt bedre. Andre som merker bedring?? Tørr nesten ikke skrive det, for da blir jeg vel kvalm etterpå Måtte ikke opp i natt for å tisse heller, det har jeg måtte gjort i flere uker. Ømme pupper og trøtt da… og hungersnød hele tiden Håper formen bedrer seg og 2. trimester kommer kjapt kjapt! Er så redd for ma
Bare 8+6 og kvalmen er fortsatt der, spesielt om kvelden... men det gir meg håp å lese at andre har det bedre. :)

Trøtt, ømme pupper, kvalm. Ikke store nyheter. :depressed:
Heldigvis 20% sykemeldt pga kvalme frem til neste uke, så jeg håper at uken etterpå (10+3) er jeg i bedre form!

Det begynte å roe seg rundt uke 10 hos meg :love017 Nå er jeg 12+3 og er kun kvalm om det er veldig lenge siden jeg har spist!
Håper det roer seg hos deg og nå:Heartred

13+0 og det verste av kvalmen og trøttheten begynner å slippe tak. Brekker meg fortsatt en del, og er fortsatt trøtt og sliten. Men ikke like ille som for noen uker siden. Hadde en periode med en del ligamentsmerter, og så kom det litt mage! Og da roa ligamentene seg. Får sikkert en ny runde når magen skal strekkes mer.

Nå er det derimot bekkenet som har begynt å klage litt. Men jeg syns det er så mye enklere å håndtere smerte enn kvalme, så nesten så jeg ønsker det velkommen.

13+1 og PANG i går natt kom oppkasten som en foss, har slitt med kvalme av og på, men nå når deg begynner å roe seg, da kom oppkasten gitt :dontknow Håper den ikke er kommet for å bli:p

9+2 fortsatt veldig trøtt og kvalm, spesielt om kveldene. Gleder meg til at kvalmen roer seg litt! Er skikkelig slitsom etter så mange uker med det.
Murringer og ømme pupper.

Kløende brystvorter :inpain:

11 + 1. er fortsatt veldig kvalm, spesielt om ettermiddag/kveld/natt. Har prøvd to ulike kvalmestillende, uten effekt. Er trøtt og blir fort sliten. Ikke akkurat tipp, topp:wacky: Tunge og ømme bryster. En siste ting på listen er urolige ben om natta. Veldig ubehagelig og irriterende når du bare vil sove.

11 + 1. er fortsatt veldig kvalm, spesielt om ettermiddag/kveld/natt. Har prøvd to ulike kvalmestillende, uten effekt. Er trøtt og blir fort sliten. Ikke akkurat tipp, topp:wacky: Tunge og ømme bryster. En siste ting på listen er urolige ben om natta. Veldig ubehagelig og irriterende når du bare vil sove.
Føler veldig med deg! Er selv 11+3 og er sånn som deg fortsatt veldig kvalm store deler av dagen :hungover: Afipran hjelper minimalt. Det eneste som hjelper litt er å komme meg ut på tur, men klarer ikke gå så langt om gangen da bekkenet mitt bare begynner å krangle.:bootyshake

I tillegg er fortsatt luktesansen min drepende god, som ikke akkurat hjelper noe på kvalmen… Klarer omtrent ikke å være i nærheten av hundene våre:(

Her er kvalmen av og på. Ille noen dager, andre dager ganske bra med mindre magen er tom. 10+2 i dag, og føler formen er bra. Mest slitenhet. I dag klarte jeg å stå under hele dusjen jeg tok, så det var jo ikke så værst :)

13+3 i dag, og føler jeg er over den verste kvalme-kneika. Brekker meg mindre, og det er mer håndterbart. Puh! Fortsatt veldig trøtt, og voldsomme drømmer - som igjen gjør at jeg sover dårlig.

Alt i alt føler jeg at formen er bedre. Det er veldig deilig, men samtidig er det litt skummelt på et vis også. Håper tida går fort fram til jeg kan kjenne liv <3

Føler veldig med deg! Er selv 11+3 og er sånn som deg fortsatt veldig kvalm store deler av dagen :hungover: Afipran hjelper minimalt. Det eneste som hjelper litt er å komme meg ut på tur, men klarer ikke gå så langt om gangen da bekkenet mitt bare begynner å krangle.:bootyshake

I tillegg er fortsatt luktesansen min drepende god, som ikke akkurat hjelper noe på kvalmen… Klarer omtrent ikke å være i nærheten av hundene våre:(
Takk :)
Gleder meg skikkelig til kvalmen gir seg, tror jeg får et helt nytt liv da. Ja alt lukter vondt, jeg matte slutte med sminke for jeg syntes det luktet vondt:wacky: Masse lykke til med kvalmen din!

Hatt skikkelige murringer i ryggen i dag... Sånn at det var slitsomt å stå i et kvarter å lage middag liksom. Blir bekymret, men prøver å si til meg selv at det er livmora som vokser...
Det er nettopp livmoren som vokser. ❤️
Jeg har hatt sånne murringer hver eneste dag siden IKM.

Back
Topp