Ja, er nok ommøblering av innvollerHar plutselig fått skikkelig mage, men har ikke gått opp i vekt, er det normalt? Føles ikke ut som jeg er full av luft heller

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er nok ommøblering av innvollerHar plutselig fått skikkelig mage, men har ikke gått opp i vekt, er det normalt? Føles ikke ut som jeg er full av luft heller

Bare 8+6 og kvalmen er fortsatt der, spesielt om kvelden... men det gir meg håp å lese at andre har det bedre.10+2 og synes kvalmen har blitt litt bedre. Andre som merker bedring?? Tørr nesten ikke skrive det, for da blir jeg vel kvalm etterpå Måtte ikke opp i natt for å tisse heller, det har jeg måtte gjort i flere uker. Ømme pupper og trøtt da… og hungersnød hele tiden Håper formen bedrer seg og 2. trimester kommer kjapt kjapt! Er så redd for ma
Det begynte å roe seg rundt uke 10 hos meg10+2 og synes kvalmen har blitt litt bedre. Andre som merker bedring?? Tørr nesten ikke skrive det, for da blir jeg vel kvalm etterpå Måtte ikke opp i natt for å tisse heller, det har jeg måtte gjort i flere uker. Ømme pupper og trøtt da… og hungersnød hele tiden Håper formen bedrer seg og 2. trimester kommer kjapt kjapt! Er så redd for ma
Nå er jeg 12+3 og er kun kvalm om det er veldig lenge siden jeg har spist!
Tunge og ømme bryster. En siste ting på listen er urolige ben om natta. Veldig ubehagelig og irriterende når du bare vil sove.Føler veldig med deg! Er selv 11+3 og er sånn som deg fortsatt veldig kvalm store deler av dagen11 + 1. er fortsatt veldig kvalm, spesielt om ettermiddag/kveld/natt. Har prøvd to ulike kvalmestillende, uten effekt. Er trøtt og blir fort sliten. Ikke akkurat tipp, toppTunge og ømme bryster. En siste ting på listen er urolige ben om natta. Veldig ubehagelig og irriterende når du bare vil sove.
Afipran hjelper minimalt. Det eneste som hjelper litt er å komme meg ut på tur, men klarer ikke gå så langt om gangen da bekkenet mitt bare begynner å krangle.
TakkFøler veldig med deg! Er selv 11+3 og er sånn som deg fortsatt veldig kvalm store deler av dagenAfipran hjelper minimalt. Det eneste som hjelper litt er å komme meg ut på tur, men klarer ikke gå så langt om gangen da bekkenet mitt bare begynner å krangle.
I tillegg er fortsatt luktesansen min drepende god, som ikke akkurat hjelper noe på kvalmen… Klarer omtrent ikke å være i nærheten av hundene våre![]()
Masse lykke til med kvalmen din!Det er nettopp livmoren som vokser.Hatt skikkelige murringer i ryggen i dag... Sånn at det var slitsomt å stå i et kvarter å lage middag liksom. Blir bekymret, men prøver å si til meg selv at det er livmora som vokser...