PP 24, CD 11
Har tatt letrozol igjen denne syklusen. På letrozol har jeg ganske konsekvent pleid å få positiv eggløsningstest på CD 11 eller 12. jeg begynte derfor ikke å teste før i går, på CD 10. Men det var enda godt at jeg gjorde det, for den var allerede positiv! Så da er nok eggløsningen i dag.
Ble bekymret for om vi begynte å bli litt sent ute, for vi hadde ikke rukket noe sengekos etter at jeg var ferdig med mensen, men det ble heldigvis en runde både i går og i dag, så da håper jeg at det skal gå likevel. De to gangene jeg har blitt gravid tidligere, ble det ca. samme timing. Den ene gangen ble det dagen for positiv test og dagen etter, og den andre gangen var det dagen for positiv test og 1 dpo.
Ble også litt bekymret for om kanskje eggløsningen kom for tidlig til at egget har modnet seg nok, men jeg har lest at det er fare for at egget ikke er modent nok hvis eggløsningen skjer tidligere enn CD 11, og for meg ble det jo nå akkurat CD 11. Så da bør det jo akkurat være innafor. Og så skal jo letrozolen ha hjulpet på modningen også, så satser på at både timing og eggmodning er bra, og at det blir full klaff denne runden.
Håper veldig på at jeg snart blir gravid igjen, for nå er det ganske nøyaktig et år siden sist.