Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

Jaja. Da er jeg 8 dpo.

Jeg har som tidligere skrevet ikke veldig trua på denne pp. Eller noen pp :sour:
Jeg har fortsatt feber, og er dårlig. Så vanskelig å evt tyde symptomer på det ene eller det andre.
Får veldig vondt i huden når jeg har feber, fler med samme problem?
Men det jeg merker som er litt uvanlig er

:downtown Litt ømme brystvorter
:nailbiting: Strikk/trykk/strålinger på høyre side
:angelic: Øm nedentil
:meh: Økt utflod (pleier å være mer eller mindre tørr)
:happy: Merkelig ømhet/svie i puppene. En følelse jeg ikke klarer å beskrive.

Dette er jo ting som normalt ikke pleier å komme før tr. Kanskje ømme brystvorter en syklus eller to. Men utenom det så pleier de vanlige symptomene å komme. Som regel da..

Vurderte å teste i stad, men orker ikke gå å tisse :hilarious: Men trangen er ikke så veldig der heller.

Last edited:
Jaja. Da er jeg 8 dpo.

Jeg har som tidligere skrevet ikke veldig trus på denne pp. Eller noen pp :sour:
Jeg har fortsatt feber, og er dårlig. Så vanskelig å evt tyde symptomer på det ene eller det andre.

Dette er jo ting som noe alt ikke pleier å komme før tr. Kanskje ømme brystvorter en syklus eller to. Men utenom det så pleier de vanlige symptomene å komme. Som regel da..

Vurderte å teste i stad, men orker ikke gå å tisse :hilarious: Men trangen er ikke så veldig der heller.
Kjedelig med sykdom, håper du blir bedre snart :Heartred Du er flink som klarer å holde deg unna testing :joyful:

Kjedelig med sykdom, håper du blir bedre snart :Heartred Du er flink som klarer å holde deg unna testing :joyful:
Det må være sykdommen som fjør at jeg er flink. For jeg er kanskje den verste testetøsa :laughing001
Men gjør noe med en når man ikke har helt troen også da.
Tusen takk! Håper jeg blir nedre snart også. Snart 3 uka nå.. :Heartred

Jaja. Da er jeg 8 dpo.

Jeg har som tidligere skrevet ikke veldig trua på denne pp. Eller noen pp :sour:

Dette er jo ting som normalt ikke pleier å komme før tr. Kanskje ømme brystvorter en syklus eller to. Men utenom det så pleier de vanlige symptomene å komme. Som regel da..

Hva i all VERDEN er den første smileyene der?! :P

Krysser fingrene for deg ❤️

9dpo

Tok en test i dag, blenda. Som forventet da. Den var heller ikke på noen konsentrert urin. 3 urinen for dagen.

Fikk brukt en liten dæsj av concive plus under dagen morgen økt. Litt for å begynne så smått å bruke litt glidemiddel, siden vi ikke er vane med det.
Da kan jeg liksom ta det opp under el også, uten å måtte overtenke alt mulig :hilarious:

Dagens blenda test 9dpo, fordi det er gøy å vri og vende tester :hilarious:
D883ADF4-243B-4685-BEFE-E0C7A5D65C06.jpeg

9dpo

Tok en test i dag, blenda. Som forventet da. Den var heller ikke på noen konsentrert urin. 3 urinen for dagen.

Fikk brukt en liten dæsj av concive plus under dagen morgen økt. Litt for å begynne så smått å bruke litt glidemiddel, siden vi ikke er vane med det.
Da kan jeg liksom ta det opp under el også, uten å måtte overtenke alt mulig :hilarious:

Dagens blenda test 9dpo, fordi det er gøy å vri og vende tester :hilarious:Vis vedlegget 391680
Da var du i gang med testingen, ja :joyful: Blir spennende å følge med :)
Smart å ta frem C+ utenom EL også!

Da var du i gang med testingen, ja :joyful: Blir spennende å følge med :)
Smart å ta frem C+ utenom EL også!
Ja. Vil ikke bare ta det frem under el. Det blir liksom så veldig «lage baby» og ikke «sexy time» tar liksom bort det hete føler jeg, når man prøver å lage noe så uskyldig som en baby. :hilarious:

Fortsatt 9dpo

Sitter å venter på at mannen skal bli ferdig med spillet før vi skal ut å gå tur. Så tenkte liste opp dagens symptomer..

:downtown Brystvortene er fortsatt ømme, og det er en slaget stråling/verk i puppene og en følelse av å ikke «føle» huden. Vanskelig å forklare (klarer nå ikke unsee den emojien der :laughing001 rumpetitter)

:sour: Svimmel! Kjærevene. I går kveld rett før jeg la meg. Og hele dagen nå. Kan være fordi jeg er så tett i bihulene da men..

:nailbiting: Fortsatt merkelige stikkinger/strålinger i livmor/eggstokker. Overalt i dag.

:hilarious: Følelse av å være «rar» i tissen. Hah. Ikke utenpå men liksom bak inni skambeinet et sted. Som en varm/strålende/tung følelse som kommer og går.

(Jeg er altså verdens dårligste til å forklare og beskrive noe)

Så ja. Blir nok en test i morgen også. Selvom den er nok negativ men why not.. :happy:

Skulle så veldig ønske at denne pp satt. Da neste blir mest sannsynlig ikke å gå. Reiser til Thailand 21 november. Det er da cd10. Er fremme i Thailand 22 november på selveste el dagen( hvis el blir som denne) og etter så mange timet fly så tror jeg vel ingen av oss ønsket å hoppe i høyet på dag 1… Hvis ikke varmen tar oss da :laughing001

Med vennlig hilsen - pessimisten med tydelige håp :laughing001

10 dpo

Fortsatt blenda test, kanskje en skygge som jeg ikke så i går. Men det er nok en skygge. :happy:
Ikke så mye å gjøre med det.
AF2A76C7-85D7-4702-93D6-3D6874342A6C.jpeg

6124BE58-CFC7-4219-B966-9A638CCD9F3C.jpeg

Sitter å tenker mye på hvor urettferdig det er. At det liksom bare ikke går for noen. Noe som vi mennesker er skapt for å kunne. Så bare går det ikke. Og hvorfor:.
Hadde vært mye lettere hvis det var en forklaring på det. Hvis jeg ikke hadde el, eller hvis egget bare ikke ville feste seg. Da hadde jeg hatt «noe» å sette fingeren på.

Nå er det liksom ingenting. Hvis ikke endometriose er årsaken da.. synes uansett det er vanskelig å godta.
Jeg har ikke lyst å gå gjennom mange mnd med det ene og det andre for å kunne forhåpentligvis blir gravid med ivf (det er jo selvsagt fantastisk at man kan) men for meg som allerede sliter med for mye tanker i hodet merker at dette fort kan bli for mye for meg. Sann altoppslukende. :meh:

Jeg henger meg så ekstremt opp i ting.

Jaja.. symptomene er som følger:

:nailbiting: Ubehagelige pupper.. Gir det mening? De er ikke vonde å ta på. Det er bare konstant ubehagelige.
Også er de blitt veldig «fyldige»

:dance018 Fortsatt svimmel. Litt bedre i dag enn i går.

Og det stoppet lista :sorry: Puppene er de som påvirker meg mest. De er så ubehagelige inne i puppene. Lyst å klemme de hardt for å ikke kjenne på ubehaget!

11 dpo

Skygger i dag også. Da er det nok bare skygger :happy: Og det går greit. Men jeg er så lei av negative tester.
Den dagen jeg får en rosa svak strek besvimer jeg vel..
C17EF771-7B8D-4F94-BFD1-45F539DCC0ED.jpeg

Fikk ringt gyn i dag, siden cd 1 skal vær på fredag eller lørdag. Min gyn var ikke på jobb men skulle bli ringt opp igjen i slutten av uka. La mitt argument for å starte med letrozol som ble lagt igjen i et notat til hun før hun ringer meg.
Håper hun ser greia med å hvertfall prøve. Hvorfor ikke?

Uansett dagens symptomer
Ingen…

Når testene har tørket er det jo kanskje en anelse sterkere skygge i dag enn i går. Men hadde det vært noe så hadde det jo ikke bare vært en sterk skygge…
Rart hvordan man kan lure seg til å tro at skyggen er sterkere. :laughing001

BFCE1614-4989-4A9D-9632-5E6306F5EFB5.jpeg

Så fra toppen:
BP tidlig 11dpo
BP vanlig 10dpo
BP vanlig 11dpo
Metode 10dpo
Metode 11 dpo

Jeg elsker og hater å se de skyggen der. Elsker at jeg har noe å styre med, håpe og tenke. Hater at jeg bruker for mye tid å på å studere, håpe og tenke på de..

Så en god gammeldags følelse av elskhat :hilarious:

MEN - jeg pleier som regel å være helt tørr der nede. Ei nå! Mye. Wæ. Usj. Det var rart.

Og puppene. De er så ubehagelige. Mest på utsiden og under armene…
Og hunden da. Som er så slitsom :grommit

Så jeg tar tilbake det over..

12 dpo

Fikk brå tatt en test (les 2) i dag tidlig før jobb. Fortsatt ikke noe strek der.
Så da bare forbereder jeg meg på nr pp.
Håper bare gyn rekker å ringe meg før tr starter!

I hååååp om at jeg får letrozol! :angelic::smiley-angelic001

Tenkte egentlig at den pp’n gikk i dag grunnet el er når jeg sitter på et fly.
Men kjæredussan, det er da mulig at det holder med noen dager før også.
Så jeg håper! Og har en skikkelig god følelse på at det blir gå med concive plus og letrozol!

Skikkelig trua!

Ha en god onsdag :dance008

12 dpo

Fikk brå tatt en test (les 2) i dag tidlig før jobb. Fortsatt ikke noe strek der.
Så da bare forbereder jeg meg på nr pp.
Håper bare gyn rekker å ringe meg før tr starter!

I hååååp om at jeg får letrozol! :angelic::smiley-angelic001

Tenkte egentlig at den pp’n gikk i dag grunnet el er når jeg sitter på et fly.
Men kjæredussan, det er da mulig at det holder med noen dager før også.
Så jeg håper! Og har en skikkelig god følelse på at det blir gå med concive plus og letrozol!

Skikkelig trua!

Ha en god onsdag :dance008
Alle de tre gangene jeg har blitt gravid har vi bare lagt aksjer før EL, ikke på selve EL-dagen eller etter. Så det kan absolutt gå! Så deilig med en god følelse, jeg har også trua for deg! Jeg måtte bruke letrozol tre runder før spiren satt, men for noen klaffer det allerede på første runde. Blir veldig spennende å følge deg videre! :D

Back
Topp