Ja. Jeg hadde nok det. Om viruset ble oppdagetDet er klart, men du hadde nok googlet masse om du faktisk fikk påvist viruset som nygravid da. Men risikovurdering må jo taes. Jeg tror ikke jeg ville latt være å prøve eller brukt kondom, men visse forholdsregler, og evt kanskje avvente kuren til dere kommer hjem ...? Men spør gyn, jeg antar de har mer oppdatert informasjon![]()
Men jeg skjønner etter mye googling nå at viruset påvirker oss voksne svært lite. Oppfattes som en forkjølelse. Men er jo da fra mor til barn det kan ha ganske ekstreme følger.Men ja, leser også at sannsynligheten for å få det er svær lav, men på grunn av alvorlighetsgraden det kan påvirke fosteret er det da anbefalt disse tiltakene.
Men jeg får høre med gyn i morgen. Også tenker jeg at det kanskje er best å vente. Selvom det suger maks! Og det frister mer å la være å dra

Det sier litt om ønsket av å fa barn. Men bukettene er betalt og reisen er planlagt. Så da får det bare være såfall da. Uansett så har jeg skikkelig skikkelig tro på at det vil gå så snart vi kan starte!