Du vet du er gravid når…

Humøret svinger overalt, og man er lei seg uten å vite hvorfor
Jeg var så hormonell første gang jeg var gravid. At når jeg merker at hormonene begynner å ta overhånd sier jeg unnskyld til mann og barn på forhånd for hva enn som må komme ut av meg de neste ukene :hilarious:

Ømme bryster! Seriøst. Helt sykt. De kom FØR positiv test. Føles ut som mannen har gått bananas - er så forslått

Når du våkner for å tisse for tredje gang, legger deg igjen, og fortsetter på den sykeste drømmen du har hatt (den uka)

Når du nekter å ta hånd om søpla og overlater slike motbydelige oppgaver som matpakkesmøring (lukt av leverpostei:wtf:) til samboer:hilarious:

Når man e 5+4 å tenker at man e sååå heldig at man ikke e kvalm og man kanskje slipper unna.
Så kommer 5 +5 (idag), og blåser ut i storm av kvalme… skulle aldri ha jinxa den :shifty: :arghh:

Når man høylydt krever hjemmelaget bringebærsyltetøy på riskremen hos svigers, og påpeker at den der saftsausen(rødsaus) er veldig kvalmt…:oops::bag::hilarious:

Stakkars svigerfar fant nå frem syltetøy han! Tipper svigermor syntes jeg var passe frekk:shy: Huff, får beklage i etterkant når jeg forteller om graviditeten!;)

Back
Topp