Ja. Utrolig mye på TikTok. Men har hele livet vært mye og ikke som alle andre. Var ikke før legen og jeg snakket om det hvor jeg innså at det kanskje er en diagnose det ja.Overtenking og tankekjør er utrolig slitsomt! Har slitt mye med det samme, men hadde også depresjon fra ca 12-23 år. Så vet ikke om det er helt det som henger igjen. TikTok kommer med mye adhd-greier, og jeg har hver gang tenkt: "er ikke det normalen?". Ikke at jeg egentlig tror *jeg* har adhd, men noe rart er det. Men dessverre får man ikke utredning på "noe rart".
Forøvrig; jeg heller blir ikke gravid lett, virker det som. Men, jeg HAR blitt gravid til slutt, så mye mulig det ligger noe i det med å være en god match? Får håpe du og gubben er en god match og at det klaffer etterhvert
Forøvrig; hvis dere har vært uten prevensjon i over et år, selv om dere ikke har direkte prøvd å evt treffe, så kan dere jo søke utredning på det; bare for å komme i gang med evt ivf-søknader. (Den biten tar jo gjerne litt tid og, så kan jo evt få inn en søknad snart, og evt gå i gang med det utover nyåret).
Men jeg klarer meg
Med tanke på graviditet har jeg vært uten prevensjon i 12 år. Siden jeg og mannen møttes nå for straks 3 år siden har vi vel mer eller mindre hatt sex hver mnd under EL så ja, vi kunne nok fått hjelp raskt. Det var det gyn sa også.
Men må gikk jeg jo med på å vente til mars da. Dumme meg, var nok litt fordi jeg og mannen ikke hadde bestemt oss for «nå» begynner vi å prøve. Så redd for å late det på han når han var litt uforberedt. Men reaksjonen hans var jo «vi kan vel bare få hjelp med en gang?»
Da er det kanskje dumt å ringe gyn igjen og «ombestemme» meg

Kunne jo kanskje tenke meg å prøvd en runde med letrozol også jeg, men gyn mente det ikke var noen vits siden jeg hadde el.