Tråden for rare spørsmål

Okei, jeg føler dette er et skikkelig rart spørsmål, men det var jo det jeg opprettet tråden for :hilarious:

Hva gjør dere med håret "der nede"? Jeg pleier å barbere 1-2 ganger i uka, for jeg tåler virkelig ikke voksing. Liker å ha håret kort nok til at det ikke stikker.

Men nå er magen blitt så stor at jeg ikke klarer shave mer... Hva gjør jeg nå? Hva gjør dere? Tipper at mange av dere drar på salong for å vokse, men det har jeg prøvd (mange ganger), og huden min takler det ikke. Jeg blir kjempehoven og store hudflak flasser av i flere uker etterpå. Ikke noe godt i det hele tatt. What to do?
Får hjelp av mannen. Grunnen til at de ikke vil at du skal shave alt bort før fødsel er i tilfelle det må bli keisersnitt. Da trenger de å se kanten i forhold til hvor de skal kutte (har jeg blitt fortalt). Min er fortsatt barbert og kommer til å være det ut svangerskapet uansett. Har ikke tenkt til å ha skog etter fødselen med alt blodet og dritt som kommer ut under renselsen, det blir dobbelt jobb å vaske å stå med hårføneren å tørke der nede da stingene ikke skal bli våte:hilarious:

En ukes hår er maks det som tillates hos meg, blir det mer syns jeg det klør alt for mye.

Okei, jeg føler dette er et skikkelig rart spørsmål, men det var jo det jeg opprettet tråden for :hilarious:

Hva gjør dere med håret "der nede"? Jeg pleier å barbere 1-2 ganger i uka, for jeg tåler virkelig ikke voksing. Liker å ha håret kort nok til at det ikke stikker.

Men nå er magen blitt så stor at jeg ikke klarer shave mer... Hva gjør jeg nå? Hva gjør dere? Tipper at mange av dere drar på salong for å vokse, men det har jeg prøvd (mange ganger), og huden min takler det ikke. Jeg blir kjempehoven og store hudflak flasser av i flere uker etterpå. Ikke noe godt i det hele tatt. What to do?
Bruker ladyshaver. Det blir 2mm men bedre enn full lengde haha

Takk for svar alle sammen, bra det ikke bare er meg :hilarious:
Kom på at jeg har en sånn barbermaskin-greie, kanskje jeg må få kjæresten til å bruke den på meg.

Jeg barberte meg her om dagen, selv med speil ble det ikke 100%
Sist svangerskap hadde jeg såpass liten mage at jeg klarte fint å barbere frem til uke 34 etter det var det helt stopp til jeg tok en skikkelig opprensking 12 ich uker etter fødselen :smiley-ashamed004
Vet mange får hjelp av partneren. En venninne av meg prøvde med mannens trimmemaskin på et tidspunkt for å temme buska litt men det var vist ikke noe suksess :bag:
Man skal vel ikke barbere 3 uker før termin så personlig tenker jeg at litt eller mye hår har ikke noe å si for jordmor.
Jeg tar kanskje en runde til før jeg gir meg :)

Eg stusser berre litt av og til. Liker å vokse det når eg har sjans, men blåser litt i det som gravid

Merker problemet selv, barberte rett før helgen og merker at det blir stadig mer problematisk. Pleide å vokse brasiliansk, men så kom korona…

Jeg må be ham om hjelp snart. Nakken er ikke lang nok:pompus:
Han tar det nok med glede, han har mast om det siden jeg ble gravid.

Er det innafor med voksing 3 uker før?
Ikke av visuelle grunner, bare hater hår når jeg har mensen, og renselse er jo hakket verre såvidt jeg husker:bag:

Når det står at fosteret nå kan kjenne berøringen, hvor hard må den være/hvor mye trykk? Er 26+1

Jeg må be ham om hjelp snart. Nakken er ikke lang nok:pompus:
Han tar det nok med glede, han har mast om det siden jeg ble gravid.

Er det innafor med voksing 3 uker før?
Ikke av visuelle grunner, bare hater hår når jeg har mensen, og renselse er jo hakket verre såvidt jeg husker:bag:
Leste at man skal la det gro fra tre uker før termin, så tenker det må være det samme med voksing, selv om det tar lengre tid for hårene å komme tilbake

Forsvinner halsbrannen så fort man har født? :depressed:
Når kvalmen endelig forsvant i 5 måned, kom halsbrannen :)

Håper jeg er heldig som dere

Blir også deilig å få puste normalt igjen :) Kjenner press på lungene.

Håper jeg er heldig som dere

Blir også deilig å få puste normalt igjen :) Kjenner press på lungene.
Ja det la jeg også merke til i dag tidlig. Har ikke forstått hvorfor alt føles så ubehagelig, så innså jeg plutselig at jeg sto helt stille og måtte anstrenge meg for å puste skikkelig :hungover:

Har dere gått mye opp i vekt så langt? Jeg har allerede gått opp 15 kg.. :facepalm: (Var normalvektig før svangerskapet)

Back
Topp