Får hjelp av mannen. Grunnen til at de ikke vil at du skal shave alt bort før fødsel er i tilfelle det må bli keisersnitt. Da trenger de å se kanten i forhold til hvor de skal kutte (har jeg blitt fortalt). Min er fortsatt barbert og kommer til å være det ut svangerskapet uansett. Har ikke tenkt til å ha skog etter fødselen med alt blodet og dritt som kommer ut under renselsen, det blir dobbelt jobb å vaske å stå med hårføneren å tørke der nede da stingene ikke skal bli våteOkei, jeg føler dette er et skikkelig rart spørsmål, men det var jo det jeg opprettet tråden for
Hva gjør dere med håret "der nede"? Jeg pleier å barbere 1-2 ganger i uka, for jeg tåler virkelig ikke voksing. Liker å ha håret kort nok til at det ikke stikker.
Men nå er magen blitt så stor at jeg ikke klarer shave mer... Hva gjør jeg nå? Hva gjør dere? Tipper at mange av dere drar på salong for å vokse, men det har jeg prøvd (mange ganger), og huden min takler det ikke. Jeg blir kjempehoven og store hudflak flasser av i flere uker etterpå. Ikke noe godt i det hele tatt. What to do?

En ukes hår er maks det som tillates hos meg, blir det mer syns jeg det klør alt for mye.

(Var normalvektig før svangerskapet)