Hvor langt er du på vei?16 kg
Jeg har lagt på meg mye i tidligere svangerskap også, så det er kanskje bare sånn kroppen min er.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei?16 kg
Har gått opp straks 11kg… men jeg hadde typ 20kg ekstra før svangerskapetHar dere gått mye opp i vekt så langt? Jeg har allerede gått opp 15 kg..(Var normalvektig før svangerskapet)

Tusen takk for svar! Gikk opp nesten 30 kg i et av mine tidligere svangerskap, veeldig mye vann, så gikk ganske fort ned igjen. Tror nesten 12-13 kg forsvant før vi kom hjem fra føden. Var også noen år yngre. Ammingen hjelper jo også veldig på , det er en stor fordel, selvom julegodtet kommer til å forsøke å motarbeide vektnedgangen denne gangen, heheHar gått opp straks 11kg… men jeg hadde typ 20kg ekstra før svangerskapetHåper bare de forsvinner lett etter fødsel. Har gjort det de to andre gangene, men da var jeg jo også mye yngre
![]()
) og har gått opp 9 kg ca.

Er i uke 28+6. Har gått opp 9 kg, var undervektig før jeg ble gravid.Har dere gått mye opp i vekt så langt? Jeg har allerede gått opp 15 kg..(Var normalvektig før svangerskapet)
20 uker og var normalvektig frafør. Syns jeg har gått opp mye men går vel av igjen etterhvertHvor langt er du på vei?Har det vært en jevn økning eller litt i rykk og napp?
Jeg har lagt på meg mye i tidligere svangerskap også, så det er kanskje bare sånn kroppen min er.
Det er så ulikt hvor mye man legger på seg, og om jordmor ikke er bekymret så tenker jeg du skal ta det helt roligHar dere gått mye opp i vekt så langt? Jeg har allerede gått opp 15 kg..(Var normalvektig før svangerskapet)

Jikk opp 22kg forje graviditet og har gått opp ca 11kg til nå denne gang stresser ikke så mye med vekten amming hjelper mye på at den kommer av i jennHar dere gått mye opp i vekt så langt? Jeg har allerede gått opp 15 kg..(Var normalvektig før svangerskapet)
8-10kg så langt, litt overvektig før svangerskapetHar dere gått mye opp i vekt så langt? Jeg har allerede gått opp 15 kg..(Var normalvektig før svangerskapet)
Ja jeg kjenner det godt i underlivet når det er hikking. Har fått bekreftet på UL at baby ligger med hodet langt nede.Kjenner det bak i rompa når baby hikker æ, opplevde ikke det med de to andreFlere som kjenner det? Kan det tyde på at hode ligger langt ned? Jordmor har ikke sagt noe om hvordan hun ligger. Pluss at jeg føler hun turner rundt der inne hver dag
![]()
Jeg ble det natt til søndag, sånn skikkelig. Er vist en av utfordringene med å være gravidFlere som føler seg klamme og svette om natta? Eller er det bare meg?![]()
Ja! Hver eneste natt de siste ukene! Svetter så myeFlere som føler seg klamme og svette om natta? Eller er det bare meg?![]()
Jeg!! Begynte for et par uker siden (tror jeg) og vedvarer.. dyna ender stort sett opp på gulvet, blir mer enn varm nok av å ligge med bbhugmeFlere som føler seg klamme og svette om natta? Eller er det bare meg?![]()