Vi som venter NIPT svar

Hurra!! Ja mitt brev dukka opp et døgn etter at det var datert, så mulig selve publiseringen er noe automatisk som skjer siden det også kan skje på helg da :)
Dere som får svar på helsenorge, hvor fant dere det? Kikker i alle «mappene» men finner ingenting. Over 2 uker siden nipt test. Takk for svar
 
Dere som får svar på helsenorge, hvor fant dere det? Kikker i alle «mappene» men finner ingenting. Over 2 uker siden nipt test. Takk for svar
Under pasientjournal. Ikke alle helseregioner som har tatt i bruk Helse-Norge da. Hvor tok du din prøve?
 
Mange sykehus sender prøvene andre steder for analyse. Har du prøvd å endre helseregion inne i pasientjournal? Har hørt mange har fått dem under Helse Nord..
Ja, det gjorde jeg i sta. Men nå ser jeg at jeg har surra med datoene, det er bare 1,5 uke siden jeg var der. Tida går sååå sakte:whacky011
 
Fikk ønsket svar i posten i går, 16 dager etter blodprøve.
Synes det er litt teit av st. Olav at de ikke er konsekvente på bruk av helsenorge dog...
 
Vi fikk svar etter å ha etterlyst det. 14 dager etter de ble tatt. De sa 5-6 dager når vi var der.

Heldigvis rett svar.
 
Noen som har tatt NIPT på Ullevål siste tiden? Lurer på hvor lenge dere måtte vente på svar? Var der mandag og én person sa ila uka, en annen sa 10 dager. Er så spent, da!
 
Back
Topp