Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan vel dagen bare bli bedre, ja. Håper du får en fin dag videre.Nydelig start på dagen her med ett barn som halvveis hadde greit å ta sv bleien og bæsjet i tillegg ble doen tett….kan vel bare bli bedre heretter…
Føler med deg at stå opp så tidlig en lørdags morgen. Stå selv opp kl 7 frukost matpakke på med fotball klær på eldste og de kjørte kl 8:15. liker ikke de helgene når det er turnering så tidligÅ tusle rundt på kjøkkenet for å lage til frokost klokken 7 om morgenen på en lørdag føles feil.
Det er bare det at det er oppmøte sånn ca 9 for en fotballturnering for minst tre i husstanden. Far i huset er kampvert /dommer (for kampvert er vikar for dommer. Og ingen dommere kommer. For det er cup for eldre barn også denne helga. Alle er opptatt der. Oppdaget man sånn ca i går)
Derved er han opptatt, så jeg skal følge jentungen. Minstemor skal altså spille.
Så da må vi opp og igang.
Jupp, helt sykt spør du megTja, da passerer strømmen 10kr imorgen![]()
![]()
Takk. Skall sjekke det. Finner bare ikke ut hva de heter.JA, det finnes. Se på bokhandlere, aktivitetsbøker. Vi har hatt en med både bokstaver og tall. Men den er noen år gammel, men det finnes nok noe.
Jeg skall prøve forklare så godt jeg kan kanskje noen skjønner hva jeg meiner.
Finns det bøker eller ark og hva heter desse . Alfabetet med sånne prikker/strek der man tegner/skriver etter for at få en bokstav. Prøver finne noe til 6 åringen som syns det er så vanskelig at skrive bokstaver.
Jepp. Sånne var det jeg også tenkte på.
Tusen takk. Da er den med bokstaver og tall på vei hjem til oss. Gleder meg til gutten kan begynne bruke de. Kanskje det underletter litt for han.
Tusen takk. Da er den med bokstaver og tall på vei hjem til oss. Gleder meg til gutten kan begynne bruke de. Kanskje det underletter litt for han.
Har akurrat begynt i første klasse og som alreden leser flytande men skrive er litt vanskelig.