TR 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Gratulerer!!Jeg kan også settes på gravid!![]()
Ikke så mye her, null symptomer på hverken baby eller TR. Mulig syklusen ikke er helt som den skal være etter SAen, selv om jeg fikk positiv eggløsningstest 7.8.Ja, her kom tr som forventa i går.
Men hvordan går det med dere som har IKM i siste halvdel av uka. Håper på like god uttellng på gravide der som i første halvdel![]()
Får se når neste pp blir, mannen reiser bort når neste el ser ut til å komme. Men bestiller opp eggløsningstester, så er jeg klar Akkurat samme her - mannen reiser bort akkurat når jeg forventer el! Det er så typisk! Men vi prøver likevel rett før han reiser, og håpe det funker selv om han reiser bort den ukaTr herFår se når neste pp blir, mannen reiser bort når neste el ser ut til å komme. Men bestiller opp eggløsningstester, så er jeg klar
![]()

Det er bare å prøve før han reiser Her var jeg helt sikker på at det ikke gikk denne pp, da vi nesten ikke så hverandre og hadde vel sex en gang på 3 uker. Og den satt gittAkkurat samme her - mannen reiser bort akkurat når jeg forventer el! Det er så typisk! Men vi prøver likevel rett før han reiser, og håpe det funker selv om han reiser bort den uka![]()
Så fantastisk at det gikk for dere!Det er bare å prøve før han reiser Her var jeg helt sikker på at det ikke gikk denne pp, da vi nesten ikke så hverandre og hadde vel sex en gang på 3 uker. Og den satt gitt

Jeg har opplevd i begge graviditetene mine at det er når man ikke tror det går at det faktisk gikkSå fantastisk at det gikk for dere!Vi har 4 dager vi kan prøve på før han reiser, og siste gangen blir 2-3 dager før el, hvis den kommer på samme cd som sist. Så kan jo håpe at det går, men jeg frykter at det ikke gjør det
![]()
Ja, helt sant!Jeg har opplevd i begge graviditetene mine at det er når man ikke tror det går at det faktisk gikkSamtidig som skuffelsen ikke blir sånn megastor om det ikke går da. Men man skal aldri si aldri
![]()

Det var sånn for oss denne gangen faktisk, vi hadde sex 4 og 2 dager før EL, og hadde egentlig ønsket mer men det ble ikke noe av. Så trodde egentlig ikke at det skulle klaffe denne gangen når det ikke har gjort det de foregående 20 PP´ene med bedre aksjeleggingJeg har opplevd i begge graviditetene mine at det er når man ikke tror det går at det faktisk gikkSamtidig som skuffelsen ikke blir sånn megastor om det ikke går da. Men man skal aldri si aldri
![]()
Ja. Det er rart med det altså. Jeg tror jo det har en del å si at man faktisk slapper av litt. For det har jeg absolutt ikke gjort i de andre PP’eneDet var sånn for oss denne gangen faktisk, vi hadde sex 4 og 2 dager før EL, og hadde egentlig ønsket mer men det ble ikke noe av. Så trodde egentlig ikke at det skulle klaffe denne gangen når det ikke har gjort det de foregående 20 PP´ene med bedre aksjelegging![]()
Tror jeg vil teste i morgen just for fun, men jeg føler meg rimelig ugravid.
Vil det påvirke el noe, så den kan komme tidligere?