IKM uke 33

Ikm søndag. Ikke testet enda.. masse murringer og helt likt forløp som før mens til vanlig, så venter bare på tr:arghh:

4+2
Fikk ikke mer enn 1-2 da jeg hadde kjemisk i juni. Håper denne skal holde!

Vedlegg

• 20220818_195924.jpg
    20220818_195924.jpg
    2,1 MB · Visninger: 124
Ja, her kom tr som forventa i går.

Men hvordan går det med dere som har IKM i siste halvdel av uka. Håper på like god uttellng på gravide der som i første halvdel :joyful:
Ikke så mye her, null symptomer på hverken baby eller TR. Mulig syklusen ikke er helt som den skal være etter SAen, selv om jeg fikk positiv eggløsningstest 7.8.
Så nå er jeg 11 dpo. Tre dager til!

Tr her :shifty: Får se når neste pp blir, mannen reiser bort når neste el ser ut til å komme. Men bestiller opp eggløsningstester, så er jeg klar :)
Akkurat samme her - mannen reiser bort akkurat når jeg forventer el! Det er så typisk! Men vi prøver likevel rett før han reiser, og håpe det funker selv om han reiser bort den uka :shy:

Akkurat samme her - mannen reiser bort akkurat når jeg forventer el! Det er så typisk! Men vi prøver likevel rett før han reiser, og håpe det funker selv om han reiser bort den uka :shy:
Det er bare å prøve før han reiser Her var jeg helt sikker på at det ikke gikk denne pp, da vi nesten ikke så hverandre og hadde vel sex en gang på 3 uker. Og den satt gitt

Det er bare å prøve før han reiser Her var jeg helt sikker på at det ikke gikk denne pp, da vi nesten ikke så hverandre og hadde vel sex en gang på 3 uker. Og den satt gitt
Så fantastisk at det gikk for dere! ❤️ Vi har 4 dager vi kan prøve på før han reiser, og siste gangen blir 2-3 dager før el, hvis den kommer på samme cd som sist. Så kan jo håpe at det går, men jeg frykter at det ikke gjør det :nailbiting:

Så fantastisk at det gikk for dere! ❤️ Vi har 4 dager vi kan prøve på før han reiser, og siste gangen blir 2-3 dager før el, hvis den kommer på samme cd som sist. Så kan jo håpe at det går, men jeg frykter at det ikke gjør det :nailbiting:
Jeg har opplevd i begge graviditetene mine at det er når man ikke tror det går at det faktisk gikk :p Samtidig som skuffelsen ikke blir sånn megastor om det ikke går da. Men man skal aldri si aldri:thumright

Her er det ikke mye symptomer på hverken tr eller gravid. På CD30 nå, spent på om mensen kommer snart, eller jeg skulle være gravid? Blir nok en del lengre denne syklusen også kan det se ut som.

Vedlegg

• 16609830525595227772050043662287.jpg
    16609830525595227772050043662287.jpg
    1,5 MB · Visninger: 120
Jeg har opplevd i begge graviditetene mine at det er når man ikke tror det går at det faktisk gikk :p Samtidig som skuffelsen ikke blir sånn megastor om det ikke går da. Men man skal aldri si aldri:thumright
Det var sånn for oss denne gangen faktisk, vi hadde sex 4 og 2 dager før EL, og hadde egentlig ønsket mer men det ble ikke noe av. Så trodde egentlig ikke at det skulle klaffe denne gangen når det ikke har gjort det de foregående 20 PP´ene med bedre aksjelegging :)

Det var sånn for oss denne gangen faktisk, vi hadde sex 4 og 2 dager før EL, og hadde egentlig ønsket mer men det ble ikke noe av. Så trodde egentlig ikke at det skulle klaffe denne gangen når det ikke har gjort det de foregående 20 PP´ene med bedre aksjelegging :)
Ja. Det er rart med det altså. Jeg tror jo det har en del å si at man faktisk slapper av litt. For det har jeg absolutt ikke gjort i de andre PP’ene:p det har vært en goood del pliktsex

Tror jeg er 13/14 dpo (mest sannsynlig 13 dpo), ingen tegn til noe som helst. :hilarious: Tror jeg vil teste i morgen just for fun, men jeg føler meg rimelig ugravid.

Denne menstruasjonen har bare vart i 3 dager?! De to foregående varte 5 dager, og de tre før graviditeten/MA’en var 6 dager (før det gikk jeg på p-piller). Det har altså vært stabilt på 5-6 dager, men kun 3 dager nå! Hva skjeeer? :hilarious: Vil det påvirke el noe, så den kan komme tidligere?

Back
Topp