IKM uke 32

Da mine damer, kan snuppelupp87 settes på gravid :Heartred :nailbiting: Fortsatt litt engstelig etter kjemisk forrige mnd, men da fikk jeg ikke positiv digital:think005 Gratulerer til alle andre med spirer i magen, og masse lykke til videre med neste pp til dere andre:Heartred Sender masse babystøv !!!:Heartred:Heartblue

67B79561-786B-4261-82BA-975132DBB548.jpeg
7F4F250D-756C-4D50-AD2D-04D31B825820.jpeg

Da mine damer, kan snuppelupp87 settes på gravid :Heartred :nailbiting: Fortsatt litt engstelig etter kjemisk forrige mnd, men da fikk jeg ikke positiv digital:think005 Gratulerer til alle andre med spirer i magen, og masse lykke til videre med neste pp til dere andre:Heartred Sender masse babystøv !!!:Heartred:Heartblue

Vis vedlegget 386433Vis vedlegget 386434
Har satt deg på gravid for lenge siden, jeg ;) Gratulerer med positiv digital også!

Er så sjukt oppblåst, at det seriøst ser ut som jeg er gravid i 8. mnd. Og jeg vet ikke engang om jeg er gravid, haha. Får vel ikke vite før om enda 2-3 dager :p

Har gått uten bh de siste dagene, da jeg har vært hjemme alene. Tok på meg bh nå, før jeg skulle lufte bikkja, så jeg slapp å ha på genser igjen, da det er såpass varmt ute ennå. Da kjente jeg det greit i puppene da, likte ikke at det kom på bh igjen :p

Har gått uten bh de siste dagene, da jeg har vært hjemme alene. Tok på meg bh nå, før jeg skulle lufte bikkja, så jeg slapp å ha på genser igjen, da det er såpass varmt ute ennå. Da kjente jeg det greit i puppene da, likte ikke at det kom på bh igjen :p
Tror du er gravid jeg! :D

Tør virkelig ikke å håpe for mye. Hvis det er noe, ender det sikkert bare med nok en kjemisk :/ Og så altfor mange tanker om dagen. Bare sånn "kommer aldri til å få det sterkt ønskede barnet" osv..
Skjønner godt at det er lettere å være forberedt på skuffelsen, enn å være for positiv... Det er vel en forsvarsmekanisme for mange. Det er mentalt slitsomt å være prøver, med så mye venting og synsing og kjenne på symtomptomer og tolking av tester :sorry: Krysser alt jeg kan for at du får to streker snart og at den neste spiren holder hele veien :Heartred

Skjønner godt at det er lettere å være forberedt på skuffelsen, enn å være for positiv... Det er vel en forsvarsmekanisme for mange. Det er mentalt slitsomt å være prøver, med så mye venting og synsing og kjenne på symtomptomer og tolking av tester :sorry: Krysser alt jeg kan for at du får to streker snart og at den neste spiren holder hele veien :Heartred
Tusen takk :Heartred

Koselig med så mange babystreker!
Jeg henger i IKM 35 for de det ikke klaffet for - kanskje vi ses der? Eller en termingruppe etterhvert :)

I dag kommer det endelig flere tester i posten, så skal bort å hente de etterpå. Men hvis det er noe på gang, så tror jeg uansett ikke det går riktig vei. For har heftige "menssmerter", ikke som vanlig før TR kommer, da pleier det bare å være ubehagelig. Nå er det på grensa til vondt liksom. Skjønner ikke hva som skjer.. Merker det jobbes godt der nede, for tisse - ja, det må jeg hele tiden, haha

Back
Topp