Facebookgruppe for oss med termin i april 2023

ToJoh

Andre møte med forumet
Hei Jeg har laget en facebookgruppe for oss med termin i april 2023. Søk opp gruppe: termin april 2023 og bli med da vel. Den ble opprettet for 1 uke siden. Her er link til gruppen:

Last edited:
Finner heller ikkje
Finner heller ikkje

Kan det stemme at det er to grupper oppe å går? Begge heter «Termin April 2023», men den ene har 8 medlemmer og bilde av barneføtter, mens den andre har 6 medlemmer og bilde av en kalender?

Ble veldig mye linker og rot i dette innlegget, litt vanskelig å skjønne hvilken link som gjaldt, når det var to ulike Facebook-grupper som det er linket til

Kan det stemme at det er to grupper oppe å går? Begge heter «Termin April 2023», men den ene har 8 medlemmer og bilde av barneføtter, mens den andre har 6 medlemmer og bilde av en kalender?

Ble veldig mye linker og rot i dette innlegget, litt vanskelig å skjønne hvilken link som gjaldt, når det var to ulike Facebook-grupper som det er linket til
Ser ut som det er to ulike grupper, de er opprettet på to ulike datoer også..

Det stemmer. Den jeg opprettet (6medlemmer) ble opprettet for 7dager siden. Det ble også opprettet en for 3 dager siden. Jeg har sendt en melding til administrator for den nyligste gruppen om vi skal slå sammen gruppene. Det er litt greit med kun en gruppe å forholde seg til

Det stemmer. Den jeg opprettet (6medlemmer) ble opprettet for 7dager siden. Det ble også opprettet en for 3 dager siden. Jeg har sendt en melding til administrator for den nyligste gruppen om vi skal slå sammen gruppene. Det er litt greit med kun en gruppe å forholde seg til
Ikke så lett å se hva som har blitt opprettet når man ikle får gruppen opp når nan søker på facebook. Regner med at det er derfor det er 2stk.

Får dere gjort gruppen søkbar så flere som ønsker seg termingruppe på Facebook tidlig kommer seg inn?

Back
Topp