Den skal være søkbar, på instillingene er den huket av som synlig for alle. Er det noen andre instillinger jeg ikke vet om?Får dere gjort gruppen søkbar så flere som ønsker seg termingruppe på Facebook tidlig kommer seg inn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den skal være søkbar, på instillingene er den huket av som synlig for alle. Er det noen andre instillinger jeg ikke vet om?Får dere gjort gruppen søkbar så flere som ønsker seg termingruppe på Facebook tidlig kommer seg inn?
Får dere gjort gruppen søkbar så flere som ønsker seg termingruppe på Facebook tidlig kommer seg inn?
Har søkt i mange dager, kom ingenting opp før jeg gikk inn her og via linken Men da vet jeg ikkeDen skal være søkbar, på instillingene er den huket av som synlig for alle. Er det noen andre instillinger jeg ikke vet om?
Har søkt i mange dager, kom ingenting opp før jeg gikk inn her og via linken Men da vet jeg ikke
Har søkt i mange dager, kom ingenting opp før jeg gikk inn her og via linken Men da vet jeg
I følge Facebook sitt hjelpesenter kan det ha noe med personens aktivitet på facebook som avgjør hva som kommer opp når du søker. Dette står på hjelpesenteret:Har søkt i mange dager, kom ingenting opp før jeg gikk inn her og via linken Men da vet jeg ikke