Facebookgruppe for oss med termin i april 2023

Har søkt i mange dager, kom ingenting opp før jeg gikk inn her og via linken Men da vet jeg ikke
Har søkt i mange dager, kom ingenting opp før jeg gikk inn her og via linken Men da vet jeg

Har søkt i mange dager, kom ingenting opp før jeg gikk inn her og via linken Men da vet jeg ikke
I følge Facebook sitt hjelpesenter kan det ha noe med personens aktivitet på facebook som avgjør hva som kommer opp når du søker. Dette står på hjelpesenteret:

Du kan søke etter personer, innlegg, bilder, videoer, steder, sider, grupper, apper, lenker, arrangementer og mer på Facebook. Søkeresultater på Facebook er basert på Facebook-aktiviteten din. Søkeresultater på Facebook påvirkes ikke av aktivitet utenfor Facebook.
De unike søkeresultatene dine på Facebook er basert på Facebook-aktiviteter som dette:
mtULD14k7ag.png

Hva du kan se på Facebook, inkludert hva vennene dine deler med deg.
mtULD14k7ag.png

Innlegg fra venner.
mtULD14k7ag.png

Steder der du har blitt tagget eller steder som ligner på disse stedene.
mtULD14k7ag.png

Ting du liker (f.eks. sider du følger eller interesser du har angitt i profilen din).
mtULD14k7ag.png

Grupper du har blitt medlem av.
mtULD14k7ag.png

Arrangementer du har likt eller er interessert i.
mtULD14k7ag.png

Tidligere søk du har gjort.
mtULD14k7ag.png

Innhold du har samhandlet med i nyhetsoppdateringen.
Søkeresultatene dine på Facebook er også basert på aktiviteten i Facebook-fellesskap, inkludert:
mtULD14k7ag.png

Populariteten til innhold for et bestemt søkeord.
mtULD14k7ag.png

Hvor nylig noe ble publisert.
Du kan se resultater fra personer du ikke er venn med, fordi du er i publikummet til innlegget. Vær oppmerksom på at offentlige innlegg kan sees av alle, også personer utenfor Facebook.

Back
Topp