A
Alocasia
Guest
Cappuccino - 30 -B2 - PP2 - EL 31.07 - IKM 13.08
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får selvsagt gjerne henge med herMå nesten henge meg på her også siden el ble forsinket og fikk el i gårså da blir ikm litt forflyttet håper det er ok
![]()
Maggie86-35-b2-pp7? Husker ikke-el25/7-ikm 8/8![]()

Oi, så gøy at ting er på gang! Happy humpingBlir mer og mer sikker på at forrige mens var en kjemisk graviditet. Bruker CB-monitor, og i dag ble den «høy» på cd9?! Har ALDRI skjedd før, pleier å bli høy på cd 12/13, og el på 17-19. EKSTREMT spent på når EL kommer denne pp nå! Fikk el slim i går, og på kvelden fikk jeg akutt lyst på sex, så ble noen aksjer «utafor skjema» gitt! Hatt el slim i dag og. Strimlene viser kun svake streker da… og nå kjenner jeg det jeg tror må være el-smerter, små stikk liksom, og litt sårt.

OK, da tar jeg deg vekk igjen! Lykke tilBare ta meg av listaff mener jeg hadde el på søndagen
![]()

Takk lige såOK, da tar jeg deg vekk igjen! Lykke til![]()
Ja, veldig spennende med «høy» så tidlig. Bare litt ubeleilig at vi er hos mine foreldre de neste to nettene, så hjemme en natt, før det er to netter på Kielcruise med hans familie og så tilbake til min- er det muuulig liksom?Oi, så gøy at ting er på gang! Happy humping![]()
Da får dere leke ungdommer som har sneket seg over til hverandre midt på natta og må være stille som mus mens dere holder påJa, veldig spennende med «høy» så tidlig. Bare litt ubeleilig at vi er hos mine foreldre de neste to nettene, så hjemme en natt, før det er to netter på Kielcruise med hans familie og så tilbake til min- er det muuulig liksom?
Det kan jo gjøre det litt ekstra spennende 
Vi er litt i samme båt. Jeg fikk positive tester som nå er negative. Er 14 dager etter IKM i dag og skal på legesjekk om én time for å sjekke at alt er greit (har blødd en del og vil utelukke exu - har hatt det før).Hei, håper jeg får stille spørsmålet her siden jeg også er en prøver..Første prøveperiode på barn nr 2 (IKM 27.07). Fikk positiv test på lørdag (3+3), men har deretter hatt negative (syns dog det var en svak strek på mandag..). Fortsatt negative tester og jeg har ikke symptomer på graviditet lengre..Venter enda på TR, men den er vel da forsinket mtp kjemisk graviditet? Samboeren min mener jeg må leve som gravid inntil blødning, mens jeg mener motsatt..Ønsker bare svar fra hva andre ville gjort? <3
Takk for svar <3 Ja, vurderer selv vin i kveldVi er litt i samme båt. Jeg fikk positive tester som nå er negative. Er 14 dager etter IKM i dag og skal på legesjekk om én time for å sjekke at alt er greit (har blødd en del og vil utelukke exu - har hatt det før).
Jeg tok meg helt ærlig en øl da testen ble negativ.. Om du er veldig usikker, kanskje en blodprøve hos legen?
Lykke til hos legen! Krysser fingrene for degVi er litt i samme båt. Jeg fikk positive tester som nå er negative. Er 14 dager etter IKM i dag og skal på legesjekk om én time for å sjekke at alt er greit (har blødd en del og vil utelukke exu - har hatt det før).
Jeg tok meg helt ærlig en øl da testen ble negativ.. Om du er veldig usikker, kanskje en blodprøve hos legen?
Med positive tester som ble negative kommer nok TR/blødning om ikke så lenge, og sikkert på søndag når du skal på turTakk for svar <3 Ja, vurderer selv vin i kveldVi skal til syden på søndag så siste tjangse for blodprøve blir da i morgen, men jeg er 99% sikker på at jeg ikke er gravid.
Om du ikke bruker det; menskopp er genialt om du skal bade mye og ikke vil styre med bind og tamponger
Tusen takk for svarMed positive tester som ble negative kommer nok TR/blødning om ikke så lenge, og sikkert på søndag når du skal på turOm du ikke bruker det; menskopp er genialt om du skal bade mye og ikke vil styre med bind og tamponger
Håper alt går seg til
![]()