Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne ville jeg sagt er positivKan dette være starten på noe tro?![]()
Åh, gratulerer!!Mine tester 11dpo (i går)
Da var det begynnelsen på noe som var på testen fra søndag! Helt fantastisk!Veldig fin babystrek13 dpo. Jubler i stillhet. Sist graviditet fikk jeg ikke sterk strek før 16/17 dpo. Håper den er sterkere i kveld/i morgen
Vis vedlegget 384812
Gratulerer så masse!! Hvor gammel er den du har fra før?Hun er 4år, men har en annen pappa. Så blir vårt første fellesbarn dette.Veldig fin babystrekGratulerer så masse!! Hvor gammel er den du har fra før?
Veldig vanskelig å si, jeg fikk negativ digital iforgårs og 1-2 i gårGanske sterk strek i dag 13dpo. Hvor sterk bør strimmeltesten være før en digital vil slå ut på 2-3?![]()
Tror du må vente en uke for å få 2-3Ganske sterk strek i dag 13dpo. Hvor sterk bør strimmeltesten være før en digital vil slå ut på 2-3?![]()
Sniker. Du er nok ikke langt unna 2-3 med denne streken!Ganske sterk strek i dag 13dpo. Hvor sterk bør strimmeltesten være før en digital vil slå ut på 2-3?![]()
Jeg fikk 2-3 når jeg var 14 dpo, 4+0.Tror ikke egentlig heller den er så langt unna å slå ut! Er litt fristet til å teste i morgen… Men så er de jo så svindyre disse digitale testeneSniker. Du er nok ikke langt unna 2-3 med denne streken!Jeg fikk 2-3 når jeg var 14 dpo, 4+0.

Ja det er nettopp det Jeg kjøper mine på normal, 114,- der!Tror ikke egentlig heller den er så langt unna å slå ut! Er litt fristet til å teste i morgen… Men så er de jo så svindyre disse digitale testene![]()
Jeg fikk 2-3 4+1, men tror jeg kunne fått det 4+0. Testene mine var veldig like din!Ganske sterk strek i dag 13dpo. Hvor sterk bør strimmeltesten være før en digital vil slå ut på 2-3?![]()
Ikke sant ja! Varierer jo så veldig hvor fort man produserer hcg. Hvis strimmelen er litt sterkere i morgen, så prøver jeg meg på en digital tror jegJeg fikk 2-3 4+1, men tror jeg kunne fått det 4+0. Testene mine var veldig like din!
Hvor mange dpo er du?tester tatt på ettermiddagsurin. Den som ble tatt i mårrest var helt negativ![]()
Menstermin sier 15dpo, min termin sier 10 dpo og ganske sikker på 10dpo med tanke på at vi hadde oss daHvor mange dpo er du?![]()