Åh, hold ut! Kroppen din jobber mot målet, og en ting vi vet sikkert er at den ungen skal ut på et eller annet tidspunkt41+1, og fikk noen vonde kynnere igår kveld før jeg sovnet. Utsatte å prøve og sove fordi jeg fikk vonde tak ca hvert 10.minutt. Klarte til slutt og sovne, men våknet flere ganger Ila natten av vonde tak. Har bedt mannen jobbe hjemmefra i dag tilfelle ting skulle ta seg skikkelig opp, men for å være helt ærlig har jeg ingen tro på at noe er i gang. Føler jeg skal vri meg i smerte og skrike før jeg får håpet opp..
jeg prøver å trøste meg med at både baby og min kropp har godt av å gjøre ting i sitt tempo for å unngå stress. Og kynnere er tegn på at kroppen øver seg til riene, så ting går i riktig retning
hold ut, premien dukker plutselig opp! 
Krysser alt for at det utvikler seg riktig vei nå. Det lover jo godt da
Jeg er andregangs, men synes antageligvis det er like vanskelig å vurdere som deg
Forrige gang hadde jeg ikke så sterke modningstegn (nesten ingenting tror jeg faktisk) og det startet med vannavgang, så slapp liksom denne piningen både fysisk og psykisk. Er til å bli sprø av synes jeg! Og ikke minst sliten…

spent på hva de sier.