Nedtelling til TUL

4 dager! Blir en ultratidlig UL det her. Spurte om å få ul om 3 uker, men det var snart ferietid, så de ville ha meg inn når jeg bare er 5+0! Er bare for å forhåpentlig kunne se at det har festet seg i livmor og ikke utafor sånn som har skjedd før. Gruer meg skikkelig. Er jo stor sannsynlighet for at de ikke ser noe som helst så tidlig..

9 dager :)

7 uker :dead: vi ønsker nipt-test og den må tas etter 10+0, men dumme mannen er bortreist hele uka , så vi må vente til 10+6 for at han skal kunne bli med:shifty: jeg får meg heller ikke til å bestille en ekstra tidlig UL før det, det koster jo så utrolig mye!

Du får ha på deg munnbind isåfall. Hvor langt er du på vei? :Heartbigred

3 dager til her:)
Jeg er 6+3 i dag, så 6+4 i morgen. Det er litt i tidligste laget, men det var da jeg fikk tilbud om offentlig ultralyd. Klinikken stenger for sommeren i neste uke. Hadde egentlig tenkt å bestille privat til mandag neste uke, men om alt ser fint ut i morgen blir det privat om tre uker i stedet. Jeg tror ikke egentlig jeg er smittsom lenger, begynte å få symptomer for ei uke siden alt, så munnbind er sikkert ikke nødvendig.

Når skal du på fredag? Jeg skal 11:30. Sååå spent/nervøs :shy:
Jeg skal 10.20 Wææ er og sykt nervøs. Samboer fikk ikke fri så søstera mi blir med meg :Heartbigred Jeg har litt mer troen nå siden jeg er så himla kvalm og det er vell en antydning på at hcg stiger??:) Hvor langt er du på vei på fredag?

Jeg er 6+3 i dag, så 6+4 i morgen. Det er litt i tidligste laget, men det var da jeg fikk tilbud om offentlig ultralyd. Klinikken stenger for sommeren i neste uke. Hadde egentlig tenkt å bestille privat til mandag neste uke, men om alt ser fint ut i morgen blir det privat om tre uker i stedet. Jeg tror ikke egentlig jeg er smittsom lenger, begynte å få symptomer for ei uke siden alt, så munnbind er sikkert ikke nødvendig.
Jeg tror også jeg er 6+4/5 på fredag. Det var siste dag klinikken hadde åpent før sommeren. Ser alt greit ut går jeg også privat om sånn 3 uker. Håper i det minste å få se ett bankende hjerte :Heartbigred

Jeg skal 10.20 Wææ er og sykt nervøs. Samboer fikk ikke fri så søstera mi blir med meg :Heartbigred Jeg har litt mer troen nå siden jeg er så himla kvalm og det er vell en antydning på at hcg stiger??:) Hvor langt er du på vei på fredag?

Jeg tror også jeg er 6+4/5 på fredag. Det var siste dag klinikken hadde åpent før sommeren. Ser alt greit ut går jeg også privat om sånn 3 uker. Håper i det minste å få se ett bankende hjerte :Heartbigred
Sist fikk jeg se hjerte når jeg var 6+5 (enda embryoet var litt mindre enn det burde vært til den tida), så satser på at vi begge får se det denne uka :)

:love7 Sist fikk jeg se hjerte når jeg var 6+5 (enda embryoet var litt mindre enn det burde vært til den tida), så satser på at vi begge får se det denne uka :)
Hold oss oppdatert veldig spent for deg

Samboer her kunne heller ikke bli med, så drar alene. Heldigvis kan han når vi skal på neste tul. Jeg er 6+6 til fredag. Egentlig 7+1 hvis jeg tar fra EL. Men tror kanskje egget slapp mer enn 24t etter positiv EL test, så tror mer 6+6. Blir spennende å se hvor mye hun måler meg til (hvis det er liv). Du må oppdatere på fredag :Heartpink

Samboer her kunne heller ikke bli med, så drar alene. Heldigvis kan han når vi skal på neste tul. Jeg er 6+6 til fredag. Egentlig 7+1 hvis jeg tar fra EL. Men tror kanskje egget slapp mer enn 24t etter positiv EL test, så tror mer 6+6. Blir spennende å se hvor mye hun måler meg til (hvis det er liv). Du må oppdatere på fredag :Heartpink
Ja det skal jeg, du og :love7

Har tul egentlig ikke før vi er 10+6, men bestilte time hos Aleris den 14.07. Da er vi 8+0, ca samme som vi var sist gang vi fikk påvist MA og fosteranlegget ble målt til 6+1. Tenker vi uansett beholder timen i begynnelsen av august for å se at alt fortsatt er bra hvis det er bra. Merker jeg gruer meg litt til tul. Engstelig for å se det samme som sist.
Så utrolig leit at dere har opplevd det. Skjønner godt du engster deg. Det er krevende å skulle tåle den usikkerheten. Jeg håper denne gangen er gangen for dere!

Back
Topp