Juni 2022

Åh, de første dagene, må nesten bare la det renne følte jeg. Ikke press, for det gjorde bare vondt og spesielt med de siste dråpene som skulle ut. Men pleier å gå over innen den første uken har gått. ❤ Hos meg var de til og med innom blæra litt også, så det varlitt blod i selve urinen og.
Takk for svar ❤️ Har prøvd å la det renne i dag, det kjennes litt bedre ut. Så da håper jeg det går over snart :happy:
 
3 dager siden uttak, 2 dager til innsett. St Olavs ringer jo ikke med mindre det ikke blir noen befruktning eller alle de evt befruktede eggene går til grunne, så jeg aner ikke hvordan vi ligger an i løypa. De har ikke ringt enda hvertfall, så det er minst ett egg som har blitt befrukta og som klamrer seg fast!

Jeg er så utrolig spent på hvor mange, og hvordan det går, skulle ønske de ringte med en oppdatering :arghh:
 
3 dager siden uttak, 2 dager til innsett. St Olavs ringer jo ikke med mindre det ikke blir noen befruktning eller alle de evt befruktede eggene går til grunne, så jeg aner ikke hvordan vi ligger an i løypa. De har ikke ringt enda hvertfall, så det er minst ett egg som har blitt befrukta og som klamrer seg fast!

Jeg er så utrolig spent på hvor mange, og hvordan det går, skulle ønske de ringte med en oppdatering :arghh:
De dagene der er så ufattelig laaaaaaange :banghead: Tvitvi for mange fine blasto :Heartred
 
Der kom endelig mens til meg også. Nå blir det en prøveperiode hjemme selv i juli. Fikk utdelt en ovitrelle av klinikken slik at jeg kan booste eggløsningen og skal forsette på diverse støttemedisin etter el, så kanskje vi klarer det selv. Er jo lov å håpe med tanke på at vi har klart det 3 ganger tidligere. Og om det går så får vi håpe at spiren blir til baby denne gangen da :notworthy Jeg er optimistisk til det motsatte er bevist :happy:
Så fint av klinikken som «tar vare» på deg selv i sommerstengt! Er det UNN eller? Jeg er optimist med deg, og krysser alt jeg har for at denne prøveperioden klaffer for dere :Heartred
 
Innbiller meg selv at kveldens test har sterkere strek enn på morgenen i dag, men det kan jo fortsatt være Ovitrelle…9 dager siden den ble satt….
E3A27EEA-24A7-485F-8343-0776403E9174.jpeg

A4AA495C-129B-453B-8682-BD4F24BA559F.jpeg
 
Helt utrolig fantastisk :Heartred Måtte det klamre seg fast de neste 9 mnd :gen014
Heia lille blasto ❤ Venter i spenning på hva resultatet blir :D Er nervepirrende før kl. 9. Bare venter på den telefonen. Kjøreturen på 2.5 timer virker som en hel evighet.
Så fantastisk!! Masse lykke til som ruger :love7
Godt jobba, lille embryo! :D og gratulerer som ruger :joyful: Heier på dere og embryoet, måtte det blir der i 8 mnd til. Helt rått å vite det er mulig å få innsett selv med kun ett egg ut!
Tuuusen takkk :love017 :love017

Vi er fortsatt på en liten rosa sky her og håper bare så inderlig at det klamrer seg fast! :Heartred
 
Så fint av klinikken som «tar vare» på deg selv i sommerstengt! Er det UNN eller? Jeg er optimist med deg, og krysser alt jeg har for at denne prøveperioden klaffer for dere :Heartred
Nei Medicus faktisk. Ble bare helt tilfeldig nevnt av sykepleier at man kunne jo prøve selv i sommer åsså kunne vi få ovitrelle for å sikre at el faktisk skjedde.
 
Innbiller meg selv at kveldens test har sterkere strek enn på morgenen i dag, men det kan jo fortsatt være Ovitrelle…9 dager siden den ble satt….
Vis vedlegget 383791
Vis vedlegget 383792
Så spennende! Jeg har opplevd begge deler med disse testene. Har fått svakt utslag på Ovitrelle helt til 10 dpo, mens nå sist gikk jeg faktisk fra blendatest 8dpo morgen til ørsvak strek 8 kveld. Håper for deg!
 
Helt blenda test i dag. Føler håpet glipper nå. Har på følelsen at dette ikke gikk. For sist jeg var gravid, hadde jeg symptomer 9 dpo, og testet svakt positivt på denne dagen. Har ingen merkverdige symptomer, foruten denne rare blødningen som kom 2 dager etter innsett…
 
Helt blenda test i dag. Føler håpet glipper nå. Har på følelsen at dette ikke gikk. For sist jeg var gravid, hadde jeg symptomer 9 dpo, og testet svakt positivt på denne dagen. Har ingen merkverdige symptomer, foruten denne rare blødningen som kom 2 dager etter innsett…
Kan være du er en av de som har mer konsentrert urin på ettermiddag/kveld. Håper for deg :Heartred
 
Alt så bra ut på kontroll så da blir det innsett på torsdag neste uke. Våger ikke juble så veldig, men er i alle fall ett skritt videre. Har fire embryo på frys, så sannsynligheten for at det blir innsett er i alle fall ganske høy.
Ja vil si det er stor sjans for innsett :Heartred
 
Føler at TR er på vei når som helst :arghh: Så går på do konstant for å sjekke…og i kampens hete tok jeg en CB. Er nesten tom for strimmel tester… etter 3 min så den sånn ut…føler jeg kan se noooe. Men dette er bare å pine seg selv med…
E7E89343-E479-478A-8AE8-7F85FE3B72BF.jpeg
 
Føler at TR er på vei når som helst :arghh: Så går på do konstant for å sjekke…og i kampens hete tok jeg en CB. Er nesten tom for strimmel tester… etter 3 min så den sånn ut…føler jeg kan se noooe. Men dette er bare å pine seg selv med…
Vis vedlegget 383821
Men hadde ikke du innsett av 3 dagers blasto på mandag? Er jo enda veldig tidlig uansett hvor mange dpo. Gi det noen dager til, jeg heier på deg til negativ test 15 dpo❤
 
Føler at TR er på vei når som helst :arghh: Så går på do konstant for å sjekke…og i kampens hete tok jeg en CB. Er nesten tom for strimmel tester… etter 3 min så den sånn ut…føler jeg kan se noooe. Men dette er bare å pine seg selv med…
Vis vedlegget 383821
Det er rett og slett altfor tidlig!!!
Hvis det hjelper, mine symptomer var spotting/rosa utflod ved 10-11 DPO, litt sterke mensmurringer 12 DPO. Var også redd for at mensen var på vei, men... ;)
 
Back
Topp