Oi, det var litt av en liste ja! Men 12 dpo er absolutt ikke noen dealbreaker for denne pp'en. Krysser fingrene for deg/dere i noen dager til jeg hvertfall, og venter spent på kommende tester

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvor er «enig»-knappen når man trenger den?! Tror jeg kan krysse av for så godt som samtlige symptomer på denne lista (fordelt på ulike prøveperioder). Men så har vi ca. like mange prøveperioder bak oss ogsåPP 19 - CD 26 - 12 DPO - Første prøveperiode med letrozol
Blenda test i dag, som jeg egentlig forventet. Jeg kommer til å få sjokk når en test en gang blir positiv, for jeg tror nesten ikke at det er mulig. Sånne tester har jo bare én strek?
Et av mine nye PMS-symptomer er nesten en uke med uggenhet/kvalme før TR. Unødvendig av kroppen synes jeg, å være kvalm uten en god grunnTenkte det kunne være nyttig å ramse opp alle symptomer jeg har hatt som har gitt meg litt håp om at jeg kanskje var gravid når jeg ikke har vært det, som jeg kan se tilbake på ved senere prøving.
- Uggenhet/kvalme
- Svimmelhet
- Spotting/liten blødning etter EL
- «Festeblødning»
- Stikninger/kramper/murring i livmorområdet
- Stråling nedover lårene
- Leamus
- Ømme pupper etter EL / stikninger i puppene
- Fravær av ømme pupper etter EL
- Synlige blodårer på puppene
- Frysninger
- Svetting
- Temperaturfall mellom EL og TR (festedipp)
- Høy temperatur på IKM og etter TR (hadde temp. over coverline i 8(!) dager etter TR en syklus)
- Hodepine
- Strekk/vondt i livmorområdet ved nysing
- Økt slitenhet/trøtthet
- Halsbrann
- Oppblåst mage
- Forstoppelse
- Ryggsmerter
- Forsterket luktesans
- Følelsen av å bli syk
- Kort lunte
- Annerledes søvnmønster, mye drømmer...
Konklusjon: det eneste sikre «symptomet» er vel to streker.. og det venter jeg fremdeles på![]()

Jeg også lurer på hvordan jeg vil reagere om jeg får to streker..Ooi, det var en lang rekke med symptomer! Kan krysse av på en del av disse selv - og ikke minst følelsen av at testene kun har en strek! Jeg lurer litt på hvordan jeg vil reagere om jeg noen gang får to...
Merker du noe bivirkninger med letrozol? Jeg har vært helt fin de to første gangene, men denne gangen finn jeg plutselig litt friskt blod på papiret på en av de siste dagene i kuren. Har også vært veldig trett og hatt hodepine, men som jeg sier til mannen, det er jo egentlig bare normalt ![]()

Takk gode deg!Du fortjener så veldig å få to fine streker snartDet har jeg veldig troen på at du får også! Det var litt av en liste med symptomer! Mye drømmer har vært et symptom for meg også, samme med følelse av å bli syk. Kan jo hende du er 11 dpo også nå, for eggløsning kan jo komme to dager etter positiv test også
Blir det en test hver dag fremover nå eller?
![]()
Ja jeg har egentlig troen på at jeg vil få to streker en gang jeg også (jeg kan ikke se for meg at jeg ender barnløs), samtidig som jeg på en måte ikke kan se for meg at JEG kan få det. Litt motstridende følelser hehe
), så venter nok til imorgen eller tirsdag med å teste, om ikke TR dukker opp 
Nei det er fremdeles litt håp, TR har ikke kommet foreløpig (14 DPO), men det hender hu kommer med et brak 15 DPO.. Takk for kryssede fingreOi, det var litt av en liste ja! Men 12 dpo er absolutt ikke noen dealbreaker for denne pp'en. Krysser fingrene for deg/dere i noen dager til jeg hvertfall, og venter spent på kommende tester![]()
![]()

Hehe ja begynner å bli noen symptomer på såpass mange prøveperioder, og det til tross for at jeg prøver hardt å ikke tenke og tolke for myeHvor er «enig»-knappen når man trenger den?! Tror jeg kan krysse av for så godt som samtlige symptomer på denne lista (fordelt på ulike prøveperioder). Men så har vi ca. like mange prøveperioder bak oss også. Snart blir det vår tur! Hadde vært ufattelig gøy om vi endte opp i samme termingruppe til slutt
![]()
Nesten litt godt å høre at du kjenner deg igjen.. Ja, snart blir det vår tur! Ja det hadde vært så gøy om vi hadde havnet i samme termingruppe! Vi har fulgt hverandre ganske lenge nå og ligger såpass likt, at det hadde vært veldig koselig å kunne følge hverandre hele veien i mål
Håper vi kan det!Kjenner meg veldig igjen i de følelsene der altså! Det å få barn jeg jo så utrolig stort, at det føles uoppnåelig nesten, samtidig som man egentlig har troen på at det skal gå fint også! Det er så koselig at dere tester sammenTakk gode deg!Ja jeg har egentlig troen på at jeg vil få to streker en gang jeg også (jeg kan ikke se for meg at jeg ender barnløs), samtidig som jeg på en måte ikke kan se for meg at JEG kan få det. Litt motstridende følelser hehe
Er 14 DPO i dag og ingen TR, men ofte kommer hu ikke før 15 DPO. Jeg er litt gnien på testene (og mannen vil alltid være med å teste men synes det er unødvendig å teste ofte..
), så venter nok til imorgen eller tirsdag med å teste, om ikke TR dukker opp
![]()
Krysser fingrene for null tr og gledelig overraskelse i morgen eller tirsdag!
Så koselig at du spørHvordan går det med deg?![]()
Ser at jeg glemte oppdatere her da TR kom sist PP, oppdaterte visst bare i IKM-gruppa.
Så koselig at du spørSer at jeg glemte oppdatere her da TR kom sist PP, oppdaterte visst bare i IKM-gruppa.
Det går bra med meg - jeg er nå 4 DPO i 2. PP med letrozol. Tenker vente til neste helg med å teste, orker ikke bli lurt av skyggestreker
Hvordan går det med deg? Tittet innom dagboken din nå, og ser at du er i den mest nervepirrende perioden i hele syklusen. Krysser fingrene for at TR holder seg unna - 10 dpo er fremdeles tidlig!![]()
Lurt å vente, snakker av erfaring
Du går en spennende helg i møte da! Håper det blir baby
Jeg har måtte ta tester i skjul, og har egen søppelpose på soverommet

Enig med lil_sol over meg, spennende med letrozol! Krysser fingrene og håper veldig for deg

Så bra du har god effekt av letrozol! Jeg har så vidt jeg vet normal eggløsning og egg uten letrozol, men det er nok uansett positivt med letrozol for å forbedre eggløsningen og hele prosessen rundt enda litt merSpennende med letrozol! Det har jeg også brukt denne pp, og skal bruke det neste pp også. Hadde god effekt av det sånn med tanke på modne egg!Lurt å vente, snakker av erfaring
Du går en spennende helg i møte da! Håper det blir baby
Jeg har måtte ta tester i skjul, og har egen søppelpose på soverommet
Det går litt opp og ned! Hadde så trua denne pp, og det er jo lov å håpe at det blir svangerskap denne runden, men jeg vet nå ikke. Tror nok neste pp at jeg skal prøve så godt jeg kan å ikke ta test før ikm, evt ikm+1. Da blir det litt mindre styr i hodet tror jeg![]()
Hehe egen søppelpose på rommet er kanskje bedre, må huske å ta med meg det.
Jeg har begynt å ta én test før IKM, på 12 DPO, for å jekke ned forventningene mine de siste dagene frem mot IKM, for de dagene er krevende synes jeg 
Tusen takk, gode SuperappelsinGode alfakrøllenEnig med lil_sol over meg, spennende med letrozol! Krysser fingrene og håper veldig for deg
Vi var på ferie til slektninger i fjor, da tok jeg med en egen toalettmappe med tester o.l, og jeg turte ikke å kaste testene i søpla i frykt for at noen skulle se dem, så jeg la de tilbake i toalettmappen i stedet for å kaste de i søpla. Det som var komisk var at når vi hadde kommet hjem, sto jeg på badet en morgen og skulle sminke meg, men hadde ikke pakket ut av baggen enda, så jeg ropte til kjæresten om han kunne komme med sminkemappa mi, og da kom han med denne toalettmappen full av brukte tester og bare "eh, samler du eller??"
Håper du har en fin sommer![]()

Masse lykke til! Min satt på runde tre!PP 21 - CD 1 - PP 3 med letrozol
Vi prøver igjen![]()

Heia, heia!PP 21 - CD 1 - PP 3 med letrozol
Vi prøver igjen![]()
Dette skal bli tidenes prøveperiode! Hvilken IKM-gruppe kommer du i?Masse lykke til! Min satt på runde tre!![]()
Heia heia heia!!![]()
![]()
Dere er gode! Takk for heiing, setter stor pris på dere!Heia, heia!Dette skal bli tidenes prøveperiode! Hvilken IKM-gruppe kommer du i?
Ja dette skal bli tidenes prøveperiode, det er på tide at vi også flytter over til en termingruppe nå synes jeg!Ja, jeg blir i uke 32. Håper du kommer dit! Men mest av alt håper jeg at vi begge havner i termingruppa for april!Dere er gode! Takk for heiing, setter stor pris på dere!
@Irrgrønn; Om EL blir CD 14 som det som oftest blir, kommer jeg i uke 33. Men om letrozolen fremskynder EL et par dager blir det uke 32, det er kanskje der du havner?Ja dette skal bli tidenes prøveperiode, det er på tide at vi også flytter over til en termingruppe nå synes jeg!