Mat - kan/kan ikke.

Jeg har så sinnsykt lyst på Cola Zero :shifty:. Det skal liksom være ok med litt, men samtidig er det ikke bra. Blir helt gal av å lese om det :shifty:

Jeg har så sinnsykt lyst på Cola Zero :shifty:. Det skal liksom være ok med litt, men samtidig er det ikke bra. Blir helt gal av å lese om det :shifty:

Hvorfor er ikke det bra? :bored: Pga Kunstig søtning?

Hvorfor er ikke det bra? :bored: Pga Kunstig søtning?

Vet du hva. Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal tro. Står mye rart om kunstig søtning :confused:. Også blir jeg så usikker :hilarious:

Vet du hva. Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal tro. Står mye rart om kunstig søtning :confused:. Også blir jeg så usikker :hilarious:
Jordmor sa til meg at jeg burde unngå mye kunstig søtningsmiddel. Husker ikke hvorfor da jeg drikker like brus selv.

Jordmor sa til meg at jeg burde unngå mye kunstig søtningsmiddel. Husker ikke hvorfor da jeg drikker like brus selv.

Må prøve å finne meg noe forfriskende jeg kan drikke når vann ikke frister like mye :Heartpink

Upsi :hilarious: drikker cola zero, 1-2 bokser hver fredag, lørdag og søndag :angelic:

Upsi :hilarious: drikker cola zero, 1-2 bokser hver fredag, lørdag og søndag :angelic:

Jeg har gjort det samme altså, til og med i hverdagen! Jeg er rett og slett avhengig, og vil prøve å slutte! Heller en boks eller to i helgen :hilarious:

Men de er jo også med kunstig søtning. Det er ikke koffein i Zero da, at det er derfor?

Er kun 33mg i en 330ml boks :p. Er vell 3mg/kg som er max grense anbefalt? Prøver å lese meg frem, men finner ikke de beste troverdige kildene :shifty:.

Er kun 33mg i en 330ml boks :p. Er vell 3mg/kg som er max grense anbefalt? Prøver å lese meg frem, men finner ikke de beste troverdige kildene :shifty:.
Du kan fint drikke 2 bokser om dagen så lenge det er det eneste med koffein du har i deg om dagen :happy:

Du kan fint drikke 2 bokser om dagen så lenge det er det eneste med koffein du har i deg om dagen :happy:

Jeg er vell kanskje mest usikker på søtningsmiddelet? Finner så mange motsiende sider om det er greit eller uheldig :shy:

Joda, men jeg kan ikke skjønne at det er kunstig søtning som er problemet så lenge man kan drikke sukkerfri fast. :smiley-angelic006 Var bare derfor. Som min jordmor sa, alt med måte, men helst ikke energidrikk. :smiley-bounce012

Drikker du 3 liter zero om dagen blir det jo litt :D

Joda, men jeg kan ikke skjønne at det er kunstig søtning som er problemet så lenge man kan drikke sukkerfri fast. :smiley-angelic006 Var bare derfor. Som min jordmor sa, alt med måte, men helst ikke energidrikk. :smiley-bounce012

Drikker du 3 liter zero om dagen blir det jo litt :D

Jeg blir helt skrullete av å lese :hilarious::hilarious:
Kommer nok til å fortsette å unne meg i helgen :shy:

Jeg blir helt skrullete av å lese :hilarious::hilarious:
Kommer nok til å fortsette å unne meg i helgen :shy:

Det tipper jeg du kan gjøre med god samvittighet. :)

Back
Topp